stolt av pappaen min

Tenkte å vise dere noe ganske kult og som jeg er veldig stolt over! Pappaen min er kjempeflink til å spille gitar og lage musikk. For eksempel kan jeg la han høre på hvilken som helst sang i kun et par sekunder, så kan han den på gitar rett etterpå. For litt siden var han og bandet han spiller gitar i,  i Russland for å spille inn en musikkvideo! Hadde ikke så høye forventninger i utgangspungtet ettersom jeg ikke engasjerer meg så mye i musikken hans, dårlig datter som jeg er. Men dette ble faktisk kjempebra og jeg er veldig stolt over pappaen min♥

Pappa er han med det lange håret, om det er spennende for noen! :)

 Dere får gjerne dele det videre om dere vil, jeg vet hvor mye det betyr for pappa som har jobbet med dette natt og dag leenge nå! (Trust me I know, har hørt denne sangen sikkert 100 ganger nå haha) 

54 kommentarer

Siste innlegg