the real sophie elise

Nå har jeg gjort absolutt alt annet enn det jeg egentlig burde gjøre – nemlig lekser å rydde rommet. Men når man har slike ting å gjøre er til og med å stirre i taket superspennende, synes ikke dere? Haha! Når jeg bestemmer meg for å ha en dag hvor jeg kun gjør lekser så ender det som regel med å spise, se i taket, se i gulvet, ligge å deppe, se på oppgavene og ikke noe lekser i det hele tatt. Men i dag må jeg faktisk gjøre en innlevering, uansett hvor kjipt det er!

Ellers har jeg brukt dagen på å underholde meg selv på min egen instagram, er helt sinnsykt hvor sure enkelte kan bli for en liten ting der haha. . Men gøy at folk har så lite som skjer i sitt eget liv at de må diskutere om trusa mi vises på bilder og så videre. . Jeg heter forresten therealsophieelise om dere vil følge meg på instagram, vet det er utrolig flaut at jeg har “thereal” forann navnet mitt der, men det er så mange som har latet som de er meg på instagram så da måtte det bare bli sånn! 

Just now! Sovehåret er på plass enda, haha. 

Min middag i dag, pommes frites ( på en måte). Det beste! 

51 kommentarer

Siste innlegg