Chris Brown – video og bilder!

Nå skal jeg fortelle dere om gårdagen min! På dagen tok vi det helt med ro, slappet av, var litt i byen og ikke minst oppe på taket en tur for å se på utsikten! Angrer på at jeg ikke gikk dit om kvelden, det var sikkert enda finere.

Etter det møtte jeg Andrea, Bjørn Erik og Fanny men kunne ikke være så lenge ettersom jeg skulle på soundchecken Chris Brown hadde sammen med en venn. Det var helt s-i-n-n-s-y-k-t. Hadde så mye adrenalin etterpå, jeg ristet i hele kroppen og det tok et par timer før jeg skjønte hvem jeg hadde sett på typ 5 meters avstand, haha! Fikk desverre ikke tatt noen bilder der, vaktene var helt nazi. 

Etter det løp vi tilbake til hotellet og drakk litt før vi løp til konserten. Vi var egentlig for sene med å komme oss ned dit, konserten startet 19:30 og det var rundt da vi stilte oss i kø. Det høljet ned med regn, ingen av oss hadde paraply og jeg hadde ikke hette eller, så dere kan tenke dere jeg ikke var særlig glad når det endte med at vi sto i kø i tre kvarter utenfor spektrum. MEN plutselig fikk vi en paraply?? Haha, hvor kom den ifra liksom.. Det reddet i alle fall de siste minuttene i køa, men 3-4 jenter og gutter under en liten paraply går ikke alltid uansett. Når vi kom inn var vi sååå utrolig stygge, haha! Slik ser man forøvrig ut da:

Vi var serr helt grå i huden, det tar på kroppen å stå ute så lenge.. 

Mens vi ventet sto det en hel gjeng av folk og laget danseringer eller hva man nå skal kalle det, dere vet sånn når man “battler” og hopper inn og danser? Synes det er så JÆVLIG unødvendig å gjøre slikt når det er sinnsykt trangt og mange ikke får plass, man dytter jo i masse mennesker da. Ble mildt sagt sur da! 

Vi hadde golden circle så kom oss kjempelangt fram, når konserten startet holdte jeg akkurat på å instagramme et bilde å skrive “#chrisbrownertotimerforsendrittunge” men AKKURAT da kom han på scenen. God timing!

And here he is! Synes selve konserten var bra, jeg! Vet det har vært mye terningkast 2 og 3 rundt om kring, men det eneste jeg kommer på som negativt må være at han ikke fullførte alle sangene og at dj’en plutselig begynte å spille nicki minaj og david guetta..? Det var litt sånn ” eh okei, hater nicki minaj, hva gjør man nå” haha.. Men ellers, det var suuupert! 

 

Etter konserten løp vi i regnet igjen for å ta t-banen til Andrea hvor vi var litt utover natten. Kjempegøy, og har forøvrig en ganske gøy film av meg og Bjørn-Erik som danser jeg tenkte å vise dere når Anne-Sofie har sendt den til meg, haha ♥ I love him! 

 

38 kommentarer

Siste innlegg