i morgen..

I morgen blir en sykt stressende dag! Slik ser min plan ut for dagen: Først kommer jeg til oslo, så skal jeg på intervju hos nrk mp3 (det sendes rundt klokken 15 om dere vil følge med på den radiokanalen) så skal jeg på en stoor photoshoot, etter det skal jeg dra innom luxushair for å se på kontorene deres å se hvordan de jobber, så skal jeg møte “bloggmamma” Trine Grung en stund. . Og på toppen av det hele, tv 2 skal mest sansynlig være med meg hele dagen! Slik blir det hver gang jeg kommer til Oslo, all “bloggjobb” bygger seg opp over tid og jeg må ta alt på en gang. Men det er gøy, da!

En liten gladnyhet for meg! Kostymet jeg bestilte for bare to dager siden kom hjem til meg i dag, det ble bestilt fra utlandet så det var virkelig et stort sjokk at det kom i postkassen så fort. Men jeg ble kjempeglad og fornøyd med hvordan det ser ut, føler meg skikkelig søt! 

Noen som vil gjette hva jeg skal være? Kanskje ikke så vanskelig, men! 

75 kommentarer

Siste innlegg