bieber-fever

Hei! Våknet klokken 12:30 i dag og fikk helt sjokk, trodde klokken var 09 eller noe sånt – man kan trygt si jeg forsov meg og ikke orket å dra på skolen, meeen godt med en fridag en gang i blandt (en gang i uken). Det er sykt kaldt så har prøvd i en halvtime å få fyr i peisen men fikk ikke til, så sitter nå å venter på at det skal bli varmt i stua ved hjelp av en dritt-ovn som kan gå opp til 10 grader typ, sånn at jeg kan gå å se på film. Mamma kom akkurat hjem med mat til meg også woho!

Når jeg laget videoblogg til dere for et par dager siden så jeg at mange kommenterte at det måtte være slitsomt å konsentrere seg SÅ hardt om å lage duckface hele tiden. . Folkens, det er sånn jeg ser ut, haha! Det er UMULIG for meg å ikke lage duckface, det er seriøst sånn leppene mine er. And I love it!

Og heeeeeeeeer har dere en av hovedgrunnene til at jeg våknet så sent! Han har “bieber-fever” som dere ser på capsen, how hot is that liksom? Hahah..

 

132 kommentarer
    1. HERREGUD!! Oii jeg forsov meg, ja jeg blir hjemme. Ehh…. det er ikke slik det funker. OMG!! Er det mulig liksom!!!! Oii forsov meg men halvtime, ja da blir jeg hjemme i hele dag, herregud!!!

    2. du må ikke farge håret brunt, du er så fin med blondt hår! Kler deg mye bedre 🙂 Knaskje litt mørke striper, men sånn seriøst du er myyye finere med blondt hår, det er den du er liksom.

    3. du har ikke duckface, du er utrolig heldig med utsende ditt, og det er ikke alle som er. og da hakker de kanskje ned på de pene fordi de er messunelig 🙂 elsker deg <3

    4. HERREGUD FOR EN HORE DU ER SOPHIE ELISE! I LOVE IT? HAHAH LEPPENEN DINE ÆSJ :p DET ER FATISK DET VÆRSTE DIN LILLE DUMME BARIBE DUKKE,DRA TIL BARBIE LAND. ER HELT SIKKER PÅ AT FORELDRENE DINE ER FLAUE OVER Å HA DEG SOM DATTER..LOL ER KANSKJE barbie

    5. De er ikke naturlige når de blir sånn etter restylane. Da er ikke leppene dine i nærheten av naturlig.
      Dessuten, tror du at vi er dumme? Man ser jo at du bruke oppklipte extensions da du sa at det var det naturlige håret ditt. Man ser at leppene dine ikke blir “duckface-aktige” uten restylane eller at du presser dem opp. Alle vet hvor små puppene dine egentlig er, men når du bruker 3 BH’er er det lett å tro motsatt.

    6. Gleder meg til videoen!<3
      Bli brunnette er ganske flink til å se hva andre kler (hihi) og du hadde kledd brunt virkelig!
      Jeg selv er ikke så glad i stripper i håret, blir så rotete, men finn blogg:))

    7. KAN du ikke blogge om hore greier? din jævla hore! ingen liker deg,alle bare faker og ja du er en hore as

    8. oioioi. Ser at det er noen sjalue fjortiser som har gått amokk på tastaturet her.. “hore” var en oppbrukt ord i kommentarfeletet her nå! hhaha..
      Du er ingen hore, Sophie. Og, jeg synes du skal farge håret brunt, btw : ) kler deg så sykt godt

    9. Blir utrolig flau når jeg ser hvor sjalue folk er! Du er utrolig pen, Sophie! Sjalusi er en fæl ting, folkens!

    10. Leppene dine er vel ikke naturlige hvis du har restylane? Vi ser jo at du har det, hvis man ser på eldre bilder av deg 🙂

    11. Sophie du kler kortere hår! Å det er vist noen her som ikke vet hva “HORE” betyr.. Sophie selger seg ikke, å vist hun hadde gjort det så hadde ikke folk vist det!

    12. Jeg tror faktisk ingen er sjalue på henne,på en dumm blondine? 😉 nei jeg tror ikke det, jeg er så glad for at jeg ikke er blond og dumm. Og for å være ærlig så synes jeg ikke henne er pen i det heletatt. Synes at hun er horete! hvordan henne kler seg osv.. og ja kan ikke dere slutte å fake? ingen liker henne uansett. just sayin 😉

    13. hahha,er det mulig…man kan jo ikke annet enn å la av alle de barnslige kommentarene,håper du og ler av dem og ikke tar deg nær av de,for de er så langt ifra sanne. restilane eller ikke,extensions eller ikke,fin er du uansett,og det står så i respekt at du går imot strømmen og driter i hva de mener! stå på,jeg digger deg!

    14. håret, leppene, hudfargen, øyenvippene.. du er så jææævlig fake.. hvordan forventer du at du skal finne noen som elsker deg for DEN DU ER?? når du er så himla tilgjort og fake?? HORE

    15. Okeii HVA FAEN. asså du “lol” person. Siden du er så jæævlaa TØFF i kjeften kan du nå værtfall oppgi navn. Ikke gjemme deg bak et forbanna ord. Sophie Elise er pen, både med og uten “duckface”
      BTW, det er hennes liv, hun gjør hva faen hun vil uten at engang tenke på hva dere sier. Asså for meg er hun et forbilde, jeg tror foreldrene hennes er veldig stolte, fordi det har de god grunn til og være. Ikke døm hun for alt hun gjør, asså hun lever sitt eget liv, driter i dere hatere. Så vær så sjalu du bare vil, men du blir aldri henne (: Innse det, er livet ditt så misslykka at du må rakke ned på andre? Harregud.
      Og dere andre som kommenterte under, hun har aldri sagt at det var hennes ekte hår, hun har jo faen meg eget “ikon” der det står innlegg om extension. Bruk øynene. Og nei hun er faen ikke noe hore, du har faen meg ikke rett til og kalle hun det uten engang snakt med henne. Slutt å gjem deg bak anonyme navn og VOKS OPP. Det og rakke ned andre gjør ikke dere til en bedre person.
      – Vil bare si, Sophie Elise ikke bry deg om dem, vet du ikke gjør det. Du er et forbilde (: Og utsende ditt er helt nydelig. La dem rakke ned så mye dem vil, de blir aldri deg. For du er en fantastisk person.

    16. hore alarm! SE PÅ HENNE DA? det går jo ikke ann å være sjalu på henne 😉 ligner på en dumm barbie dukke da

    17. IKKE for å være frekk men alle på HARSTAD synes at sophie er en hore spesilet de jentene på vgs der, de fleste i harstad synes hun er en hore da 🙂 vile bare si det. men synes du er vakker jeg

    18. Serr? Du forsover deg 30 min og drar ikke på skola? Og du sa jo selv at du gjør det en gang i uka! Ikke rart du blogger så mye. Men du er jo en av de som BARE er på dataen og ikke gjør noe annet! Men det at du skulker kan vel ikke jeg gjøre no med, men du kommer til og få igjen for det senere, da får du komme hit på bloggen din og klage, hvis du tror det hjelper.

    19. fantastisk person:P? henne er jo stygg da,hold kjeft jeanett du er bare sjalu du kjenner henne ikke enang, fordi henne er hore

    20. Tviler STEKRKT på at noen er sjalue, bare fordi de kommenterer at hun er stygg/hore/har stygge lepper osv. Det er det dårligste argumentet som finnes.

    21. Elsker at du er så direkte og ærlig! De fleste bloggere ville nok aldri skrevet om at de hadde forsovet seg og skulket skolen osv, rett og slett fordi de var redde for kommentarene. Du dermot… ;*

    22. ja fyfaen kor hore du e ;PpPp xD alle andre her kalla dæ hore, da må vel æ å jør det xP hehexDxPx) du sælg dæ jo før sex omg lixmmm xO æsj kor horat du e xP xD ;PppppP

    23. Hun er ikke en hore da, hun selger seg ikke på gaten. Og det ser ut som det er samme personen som har kommentert flere ganger, ved å stave “dum” feil og skrive “dumm” Og skriver setningene på samme måte med “;)” fjeset og kaller henne barbie.. Sophie du er utrolig pen og du har sikkert en herlig personlighet!♥ Haha er det kjææææææresten din?♥

    24. HVA SÅ, om hun har oppklipte extensions,
      HVA SÅ, om hun har duckface,
      HVA SÅ, om Hun er Stygg?
      Jeg Skjønner Ikke at Dere drittunger gidder å bry dere I Det hele Og store? sophie er En helt Vanlig Jente,og hvertfall ingen hore! get A life, sjalue drittunger. Og grunnen Til Store bokstaver Her Og der er fordi mobilen Min klikker Helt når Jeg Skriver kommentarer På blogger.

    25. Må bare spør: på photoshooten fra Oslo (?) hadde du ikke duckface, så hvordan kom det ikke på bildene hvis du har “naturlig duckface”? haha tror ikke det går ann å redigere det bort akkurat 🙂 hvem er han gutten på bildet? Altså kompis eller bror ellerno? haha tipper det ikke er en bror men kom ikke på eksempel.. Du er pen da 🙂

    26. Jeanett: ingen her har sagt at dem er sjalue… Og man kan vel si meningen sin? Ja Sophie er et forbilde for meg og. Men, disse personene vil si sin mening, og da synes jeg ikke det er noe hyggelig at du skal komme og rakke dem ned. Nå kan du mene at jeg rakker deg ned, men husk, du gjør det selv. Vil ikke være frekk, men dette synes jeg altså ikke noe om!
      Men kuul blogg Sophie 😉

    27. ler meg ihjel av alle disse teite kommentarene, seriøst, dere som skriver drittkommentarer, dere gir henne bare mer oppmerksomhet. Hun har sagt selv at hun ikke bryr seg, så det at dere legger energi i å hate henne er bare helt meningsløst. Det tærer mer på dere enn henne, og sier mer om dere som person enn henne!
      Og Sophie, du er dritkul, digger at du er en “skikkelig” blogger, og ikke bare blogger om alt som er fantastisk, men faktisk kommer med egne meninger. KEEP IT UP!

    28. jeg også bruker å gå uten hairclips, men da bruker jeg en clips på hver sin side helt fremme, fordi jeg er skamklipt der og det er ganske kort der. er jo så og si å gå uten clips det da.

    29. Hore? Altså.. Det der ordet blir brukt altfor feil, og dere vet jo ikke hva det betyr! Dere anonyme er så tapere! For det første; dere kjenner jo ikke Sophie engang! Ja, greit, det gjør ikke jeg heller, MEN – gir det meg rett til å rakke ned på henne osv.? NEI! Hva så, om du ikke liker utseendet hennes(___hennes____ useende, som er hennes, som hun bestemmer over), så betyr ikke det at hun er en dårlig person.
      For det andre; hun har følelser! Tenk over hva dere skriver på nettet, og hva andre kan føle når du skriver det! Sophie finner lett ut av hvem du er, og hvis hun vil så kan hun anmelde deg for nettmobbing. Ja, for når du kommenterer, så ser hun hvilken IP-adresse det ble sendt fra, og sender bare det inn, så har hun adressen din;)
      For det tredje; du er kjempe fin, Sophie! Du virker som en utrolig god person, og jeg har så lyst til å kjenne deg!!!!
      Btw – det skrives dum, ikke dumm. Det skrives “i harstad”, ikke “på harstad” lol.

    30. Lurer på en ting, hvorfor har du alltid bh-stroppene langt oppi nakken? Strammer du de inn bak elns for å få større kløft?

    31. Hahah! Sykt morsom å lese alle kommentarene! Ler meg ihjel! Skjønner ikke hvorfor alle klager på at “hvordan kan folk like den for den du er?! Du er jo så jævli fake!” Hvis du liker det slik, liker å være litt ‘barbie’ må du jo få lov til det!
      Foresten, jeg gleder meg til du farger håret brunt! Du er sykt pen Sophie! 🙂

    32. LER av alle kommentarene som sikkert er skrevet av samme person(er)! Hore blir btw brukt i feil sammenheng, det går ann å være litt mer kreativ og finne på et annen skjellsord om dere først skal begynne. Du er kul, Sophie, men jeg er ikke helt overbevist over om det faktisk er sånn leppene dine er….
      Hvem er i det i senga forresten? 🙂

    33. du burde kanskje se på hvilke bilder som blir kommentert. noen av bildene dine er rett og slett stygge, fordi da lager duck face.

    34. søren det går jo ikke an da
      er man hore hvis man har store lepper?? Det finnes mange som naturlig har det, så hvis dere ser en person med store lepper som faktisk er naturlige, er personen en hore??? Og kjære lesere, dere har sett hvor mange ganger hun skriver for at vi skal forstå: hun liker å ha blondt hår, solbrun hud, falske øyevipper, store bryst, stor bakdel og ikke minst store lepper. Hvorfor er det fortsatt så gøy å provosere??? La hun gjøre det beste for henne SELV!! hun bryr seg IKKE om leppene hennes er for stygge for alle andre så lenge hun er glad i dem. Slapp av folkens, dere kunne ønske dere et slikt utseende selv i noen perioder i livet.

    35. Sånne små drittunger som ikke har lært noe i norsktimene ennå syns jeg ikke du bør høre på 🙂 De vil bare ha noen å rakke ned på så de kan føle seg kule.
      Ikke bry deg om negative og usaklige kommentarer, stå på! 🙂

    36. Kjempefint bilde av deg Sophie :)Stå på, digger deg! Men en ting, kan du begynne å blogge om noe annet enn at du ser film å ikke gjør noe spesielt? Savner da du blogget om outfits, alle innleggene om dyr og deres rettigheter og sånne ting. Hadde vært fint 😀
      Klem <3

    37. Haha.. Ser liksom det er en person som prøver å late som han/hun er “flere” personer…
      helt lik skrive måte og alt ?! Oppmerksomhet syk eller noe?!
      Henne er hore… Henne er hore..
      Jadajada, bare sleng drit! Men tror ikke sophie tar akkurat de barnslige kommentarene der så tungt 😉
      Stå på sophie 🙂 om du så bruker exstensions, push up, restylane osv… Så er du blitt en person utav hvordan du er og hva du gjør…

    38. Hahaha når jeg leser kommentarene minner jeg meg selv på hvorfor jeg ikke gjør det så ofte. Her var det mange små barn på ferde! Det må være trist å være så sjalu at man bare er nødt til å rakke ned på andre. Det er UTROLIG lett å lese av kommentarene at det er småjenter som sitter og rager her! Synd de ikke får øynene opp for aldersforskjellen mellom deg og dem. Det virker som de syns at akseptabel klesstil er wow-hettegenser og tøybukser, ingen sminke, ingen restylane og ingen extensions, og definitivt en bryst-reduksjon! Kanskje du burde prøve den stilen, sophie <3 da blir vel alle fornøyde.
      Håper du ikke tar deg nær av all dritten. Du er en fantastisk jente og jeg beundrer deg!
      Håper vi sees på Tryvann!

    39. Halo, kan dere ikke bare gi FAEN i å si at Sophie er en hore??! Hvis dere ikke liker denne bloggen så gå nå vekk fra den da!! herregud..

    40. Nå sitter jeg og sjekker bloggen din med lillesøstra mi på 3år.
      Og hun sa at du var kjempe fin;)

    41. vi veit hav hore betyr ;)? og ja hvis dere ikke veit da får dere spørre sophie fordi henne kan alt om horer

    42. Hore blogger daell XD? henne er jo hore da,dere veit det kan dere som “liksom” støtter henne late som om dere gjør det? alle hhater henne. hater folk som tror dem er så kule og hvem vil ha henne? alt er jo fake? negler,hår og trynet. 1 kilo sminke osv da er man fake? bare innrømm det
      egentlig sophie så er du en falks murvegg! og bare en hore as. veit du hvorfor du er en av de mes kjente bloggerne? fordi du er unormal stygg og en liten dumm barbie dukke.
      hilsen oss fra Harsatd og over hele verden 🙂
      ha en fin kvel videre! bitch..

    43. peneste jenta jeg har sett! og den beste bloggen! blir sjokka over og se alle de stygge kommentarene ;o hadde gjort alt for et sånt utsende!:)

    44. Wow.. Her tar det jo nærmest av! Vil si til deg, Sophie, at måten du forteller at du har forsovet deg på, og at du bare blir hjemme, ikke er riktig i forhold til at du tydelig har så mange unge lesere som ser på deg som et forbilde! Det er ikke en holdning som blir godtatt i arbeidslivet, og ikke alle kan leve av bloggen sin vettu 😉 tenk på de unge leserne dine og hva slags forbilde du er! Ellers er du ei søt jente me bein i nesa, som fortsetter det du gjør etter alle de negative kommentarene! Det står det respekt av!

    45. Ser at en over her ( langt over her ) hevder at hun “ikke er blond og dumm”. Og glad for det. Vel.. Dum skrives med en M, ikke to. Hvem er dum nå ?
      🙂
      Get a life….

    46. bli seriøst lei meg av og se hvor umenneskelige noen visse personer er.. la hun se ut som hun vil, la hun kle seg som hun vil, det er jo faen meg hennes utseendet! blir så jævlig provosert av dere drittunger som skal rakke ned på henne fordi dere mener at hun er sånn og sånn:) bare hold kjeften deres, og konsentrer dere om dere selv takk. du er flott sophie!

    47. herregud, er dere helt idiot? hun står opp 12.30 som betyr halv ett. forsover ikke seg bare med en halvtime da, hvis hun starter til vanlig tid.

    48. Enig i at kommentarene er teite og useriøse.. men det å bruke argumentet “ÆÆ DU ER SJALU HERREGUD” blir bare kleint og dårlig.. det kalles heller mobbing, og dere som kaller soph hore må lære dere hva hore betyr. fra begges sider, you all suck

    49. Nei, nei og atter nei. Det er på ingen måte mulig å ha naturlig duckface. Alle kan jo lage duckface når de smiler, DET ER ENKELT. så kom ikke her å si “det er bare sånn leppene mine er” og ” det er naturlig for meg”! og nei, jeg hater deg ikke sophie og jeg er ihvertfall IKKE sjalu! kan du ikke bare inrømme at du gjør det for at leppene dine skal se større ut og at det skal se ut som en barbie/har tatt botox.

    50. om du seriøst tror at vi ikke ser at det er falskt hår? hilsen en jente som har brukt hair extensions i 6år!!!!! idiot

    51. Hvor mange bh’er bruker du egentlig å ha på deg om en dag? Vi vet du egentliig har bitte små puppa, så hvor mange har du på for å faktisk få litt tits? Otte,kansje? OMG, at det går ann å bli så horee, du er en fake barbie.

    52. De som tror hun bare forsov seg 30 min … LES INNLEGGET !!!! hun våknet 12.30 og TRODDE klokka bare var 9.00 😉 håper vi slipper unødvendige kommentarer i fremtiden .
      + hvis hun føler seg bra av det hun bruker, så ikke si noe på det! synes hun er kjempe pen jeg!
      ps: Det hjelper ikke hvor mange ganger dere skriver at hun er hore, dere høres fortsatt ut som noen sjalu tolvåringer 😉

    53. Åh! Han der har eg sett før, sammen med deg 😉 Han er jo ganske deilig, bra valgt Sophie 😀 Og digg kropp har han også, kan du vise oss flere bilder???

    54. “Lol. hu trenger ikke kle ut søstera som en gutt, når du allerede ligner på en 😀 haha. Stygga”
      Du mente vel når søstera allerede ligner på en gutt? haha, men jam helt enig. 😉
      Får meg alltid en god latter hver gang jeg sjekker denne bloggen. Er det mulig å være så stygg? Ja, Dessverre for deg Sophie….. loooool

    55. Assåå vaa faen. Ok jeg får hater kommentarer for å støtte Sophie. Ok. Ja seffølgelig rakker jeg ned på folk som sier sin mening. Når de kaller ei jente for HORE. 349584 ganger, med samme IP-adresse. Så skal jeg faaen meg rakke så mye ned. Så unskyld meg MARTINE, driter i hva faen du sier. Ja er frekk nå, men asså ikke kom her å si at jeg ikke kan. Ja de har rett til å skrive sin egen mening, men FYFAEN finnes grenser. Hore er definisjonen på å selge seg selv på gaten.
      Så 1. Sophie verken kler seg “horete” eller selger seg selv.
      2. Hun har selv sagt at hun ikke kan fordra “OneNightStands”
      – noe som er jobben til ei hore.
      – Takk for meg, igjen -.-

    56. hei, drit i de som kommenterer at du er en hore, du er jo ikke det! jeg digger deg og det du står opp mot/for. jeg mener ikke å dømme, men jeg bare lurer på noe,, får du bra karakterer hvis du dropper en skole dag i uken?? hvilke karakterer får du egentlig, jeg har ikke noe med det å gjøre egentlig, så ikke svar på akkurat det hvis ikke du vil:)

    57. Hvem bryr seg om hun har extensions eller ikke, samma om ho har Restylane i leppene så lenge det DU ikke har det det er IKKE DIN KROPP.
      Men sophie jeg respekterer deg og du er et veldig bra forbilde men hvorfor har du sendt rundt et bilde av at du ligger i senga med en gutt i bh og at han kysser på deg ? http://toppsladring.blogspot.no/2012/11/sophie.html
      Ville bare informere deg om det pga jeg tror ikke det bilde var ment for lesere på 12 år.
      Digger deg!<3

    58. Okei, nå kjenner jeg det bobler. Fjortisser som ikke klarer å la være å kommentere stygt går meg så på nervene. Dere kaller Sophie for en hore, hva gir dere rett til å kalle henne det på grunn av dette innlegget? Hun selger ikke seg selv-for det første. Dere sier hun er fake med fakelepper, fake øyenvipper extensions osv. NEWSFLASH, vi er i 2012! Du er ikke fake fordi du fyller litt i leppene (sier ikke Sophie har gjort det), det er så sykt mange som gjør det som ikke er kjente og “barbier”. Fake øyenvipper og extensions er en helt naturlig del av dagens ungdomskultur. Jeg og omtrent alle venninnene mine bruke extensions og falske øyenvipper når vi drar ut.
      Ikke for å provosere, men hvis du ser rundt deg så ser du hvem som får alle guttene. Det er de her “fake” jentene dere går og kaller. Jeg elsker sminke, extensions og falske øyenvipper og er jævlig stolt av det.

    59. Haha, hun er vel ingen hore fordi hun har en gutt på besøk? Og det er ingen som jeg kjenner i Harstad som synes Sophie er en hore? Og jeg bor her.

    60. Åhguuud, er det mulig? Om Sophie vil lage duckface (naturlig eller ei) så må hun vel kunne gjøre det? Å vil hun ha solbrun hud, blondt hår og klær som ikke skjuler formene hennes, SÅ MÅ HUN VEL FÅ LOV TIL DET? Hun er ikke en dum “barbie”. Hun har et barbie-utseende, JA. Men det er fint på enkelte, og hun LIKER DET! Og kaller dere henne dum, ja da har dere virkelig sunket til et nytt lavmål… Det er så enkelt at det bare er å lese innleggene hennes, så ser dere at hun ikke er dum. Hun har jo talenter! Her har dere et levende eksempel på et forbilde.
      Et forbilde skal for det første gjøre feil, det er umenneskelig å kunne gjøre alt riktig fra fødselen av uten å gjøre feiltrinn for å kunne lære! For det andre står hun på sitt og hun mener det, det er ikke bare blogg. Ingen ville laget en fasade, seende ut som DETTE. Det er det ingen som har tid eller kapasitet til å gjøre ved siden av skole. Dette er den hun er, og hun driter i hva andre synes. #GirlPower!
      For det tredje lyver hun ikke, hun er ærlig med oss hele tiden. Vi faste lesere har blitt tildelt så utrolig mye personlig informasjon om en person vi ALDRI har møtt, og få av oss kommer til å møte. Alle har hemmeligheter, hun har bare valgt å ikke fortelle alle. For om man sier en ting, men så er det det stikk motsatte som er sant, DA lyver man. Og så lenge jeg har lest bloggen til Sophie, har hun aldri løyet for oss.
      Til Sophie: Jeg beundrer deg. Jeg ser opp til deg. Du er forbildet mitt.

    61. Dere drittunger som skriver 100 kommentarer som det står “hore bla bla bla” på; jeg vet nøyaktig hvem dere er! Jeg kjenner ikke sophie, men dere gjør meg regelrett forbanna, og i løpet av de neste dagene skal jeg smelle til dere. Ikke slenge små stygge kommentarer som dere gjør, men jeg skal gi dere alle en midt på tryne. Å, bare vent. Når dere minst venter det..

    62. Hei dere! Se på bilder av sophie litt tilbake i tid før hun tok restylane.. Da kan dere se at hun ikke har så fyldige lepper, men at de faktisk er sånn. Synes hun er en nydelig jente. Forstår ikke hvorfor enkelte hær komme med så vanvittig mye negativt. Usikker kansje? Det er veldig tydelig, menesker som rakker ned på andre har egentlig dårlig selvtillit!!

    63. Herregud hvor dumme mennesker, de må ha noen seriøse problemer med seg selv hvis du bruker tiden sin å å skrive så mye dritt…
      Stå på Sophie, du er nydelig sånn du er! 🙂 <3

    64. hærregud, e garantert ingen av dokker som har sett sophie i virkligheta og vet kordan ho e, så ser ingen grunn te at dokker skal kommentere drit om ho! det at dokker kalle ho ei hora, e drøyt. og spesielt det at dokker kommentere søstra, når ho ikke har nokka med sophie sin blogg å gjøre! skjærp dokker, bitches

    65. Ååå, det der er bare døds skjønt da!! Er det hemmelig hvem han er? Eller kan du fortelle oss litt mer? hihi, søtinger!

    66. haha herregud , blir flau over alle hat kommentaran oppi her.. sikkert 12 åringa som ikke har fått mensen enda
      du e rååå sophie

    67. du e så fin! Særiøst, æ kunna ha gjort alt for å lign på dæ!
      Å lol, te alle dokker som si ho e hore å fake åsånt, tru ikke dirækte at ho Sophie har sælt sæ?

    68. Julie: Ok, så nå sier du at de yngre må bruke sminke får og være noe? Det må ikke kule merkeklær hvis ikke er de bare småunger? Hvordan kan du si noe sånt! Alle bør da vel få kle seg hvordan DE vil?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg