Nå har jeg bestemt meg. .

. . Jeg skal farge håret, og det skjer på Torsdag! Jeg tør ikke å gå til heeelt mørkt hår som mange av dere ville, men jeg vil ha en lysebrun farge i håret nå. Så litt i arkivet i bloggen for å finne ut hva jeg kunne passe til, og jeg landet til slutt på fargen jeg hadde i April! Hadde kun denne fargen i to uker siden jeg ville bli blond, derfor tror jeg ikke det er så stor fare for at jeg kommer til å bli lei med en gang heller.

Jeg skal ha farge #8, men jeg skal ha noen litt lysere striper i mitt eget hår. Dere kan se fargekartet til luxushair HER, og jeg kjøper 180 gram som dere kan finne HER. Når man har mørkere hår blir det også i mye bedre kvalitet, så det anbefaler jeg på det varmeste! Under her ser dere jo bilder av meg med den hårfargen som jeg skal ha, sånn ca! Det er også clips fra luxushair jeg bruker her. 

Hva tror dere? Kledde jeg fargen og tror dere det blir bra? 

 

168 kommentarer

Siste innlegg