sminkevideo idag

Har vært våken siden klokken 10, men når det er “teen mom” maraton på MTV er det virkelig vanskelig å slite seg bort fra tven for å blogge, haha . . Jeg er offisielt avhengig av det programmet! Men nå er det endelig ferdig og jeg har til og med fått spilt inn en slags sminkevideo til dere, holder på å redigere den nå. Det er virkelig vanskelig å redigere videoblogger synes jeg, men det er jo så gøy når man får se det ferdige resultatet! Vet at mange av dere ville ha sminkevideo, så håper dere blir fornøyd med resultatet ♥

I dag er det lørdag, det vil si de fleste av vennene mine skal ut. Jeg personig holder meg nok inne i dag, føler ikke for å gå ut når det er så mye snø, haha! Vi har msse jordbær hjemme nå, så jeg kommer neppe til å ha det særlig kjipt – har sikkert spist 10 rundstykker med jordbær bare i dag, det smaker så godt! 
Forresten, ser dere hvor lang ettervekst jeg har fått? Grusomt. . Tenker jeg skal farge håret neste uke, tror dere det blir brunt eller?  

 

57 kommentarer

Siste innlegg