smil

I dag hadde jeg en skoledag som mest sansynlig er noe av det kjipeste jeg har vært med på i mitt liv. . Slik føltes det: Jeg så på klokken, den var 08:59. Jeg lukket øynene i noe som føltes som 20 minutter, jeg så på klokken igjen : 09:00. Slik sneglet dagen seg videre. Mister virkelig livsgleden av slikt, haha!

Hadde for første gang siden niende klasse mitt eget hår på skolen uten extensions, litt av en oppnåelse. Haha neida, men det føltes faktisk litt stort at jeg turte, jeg som er så “avhengig” av masse løshår. Følte meg naken hele dagen, men nå var det i alle fall gjort! Og til dere som har spurt, nei jeg skal ikke slutte med extensions – never ever! Men, når jeg har dårlig tid om morningen er det like greit å bare slippe å stresse med det! Dagen fikk jeg heldigvis en liten opptur når jeg hentet en pakke på posten fra http://rutstore.se/ som jeg har ventet på en liten stund. Alltid gøy med nye klær ♥ Rutstore er utrolig billig, pluss de har fått inn masse kult i det siste. Verdt en kikk! 

Denne toppen var vel den jeg likte best! Den er utrolig god å ha på seg å ble med en gang en favoritt i klesskapet. Slike type topper er veldig typisk meg, haha! HER til 199 kr. 

Disse to toppene under er det umulig å ta bra bilder av uten at de ser litt “bestemor-ish” ut, men de er virkelig superfine på å jeg får sykt fin kløft i de (av alle ting, woho). Skal ha de med i outfit i løpet av de neste dagene tenker jeg! Har funnet en fin måte å kombinere de på, så blir spennende å se. Dere kan se de bedre på nettet HER 

… og HER 

Så da ble jeg slik: SMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL! Vet jeg nesten aldri smiler på bilder, føler det blir like unaturlig som alle andre poseringer om jeg faktisk ikke har lyst til å smile? Men nå var jeg jo kjempeglad haha, så da kan jeg gjøre et liiiite unntak ♥ Smask! 

146 kommentarer
    1. Seriøst, du skal ikke redigere nesa di.. Den er drit fin! Tenk på sånne som meg som faktisk HAR stygg nese..

    2. gidd å lyg til alle lererne dine. Bare komplette idioter tror på det når du sier at du ikke har extensions i her. Alle vet at du har syyykt slitt og kort hår til ørene. Så bitch please

    3. “Du har jo løshåret på deg,du har jo bare klipt de….wæææ,sofie,må nu bare flire litt av deg;))”
      “gidd å lyg til alle lererne dine. Bare komplette idioter tror på det når du sier at du ikke har extensions i her. Alle vet at du har syyykt slitt og kort hår til ørene. Så bitch please”
      HAHAHAAHHAHA, jeg ler :’D
      hun er jo fin med kort hår, om hun har klipt ext. eller om det er ekte. Så slutt å syt om det, herregud ;p

    4. liker at du tørr å gå med kortere hår, men blir feil å si at du går uten extensions, for man ser at det bare er klipt av. håper det neste steget blir å gå helt uten! skjønner det er veldig vanskelig å legge det vekk, for det blir jo en del av deg, liksom. men ikke lyg til leserene dine! stå på sophie

    5. herlighet så SYKT mye finere du var med kort hår! du så med en gang mye mer voksen og selvstendig ut! fortsett med det:)

    6. ehm, vokser håret ditt sykt fort eller ? For ikke så lenge siden la du ut et bilde av deg selv der du bare hadde hår ned til ørene… men du er fin fordiom <3

    7. Du kler kort hår kjempegodt! Men jeg må bare spørre, siden alle kommenterer det på innleggene; er alt håret 100% ditt, eller er det litt ext.? <3 😀

    8. Jeg skjønner ikke hvordan noen av dere gidder å ta dere tid til å kommentere om hun har klipt extensione sine eller ikke. For det første så sier jo hun at hun ikke har på exstensions. Hvorfor gidde å kritisere om hun har det eller ikke? jeg er sikker på at det er så masse mer fornuftige ting dere kan finne på å kommentere eller gjøre. Blir nesten litt flau over deres vegne.

    9. Keffør har du ødelagt ansiktet med å ta restylane? Det ser seriøst vondt ut når du smiler…. Du var mykje penare før du fiksa på leppane…. just my opinion… still your choice:)

    10. du er utrolig mye finere med kort hår. du ser mer voksen ut og ikke så 14tiss med lange ektantion(eller hvordan det skrives) sats på en mer naturlig lookfor det hadde du kledd! 🙂

    11. Du er mye finere uten extentions, bare sånn at du vet det. Burde ikke bruke det 😀 Ser mer naturlig ut, uten 😀

    12. ååå sååå fin du er uten extension , men serr er de ditt ekte hår ??? har lest bloggen din en syumd hadde ikke du mye kortere hår før ??? eller er de bare meg ??

    13. nå så du jo bare dum ut når du smilte. man ser så sykt godt at du har restylane, og leppa di blir på en måte drit stram. Ser bare utrolig dumt ut, du burde slutte med det (med mindre du vil se dum ut da 😉

    14. Du er sikkert ikke helt vant til å ha kort hår men jeg lover at det kommer du til å bli! ikke gi helt etter på at du heller vil ha lenger hår for du ser mye bedre ut uten og det er vel bedre å slippe stresset med å ta av og på hele tiden? 🙂 du så hvertfall mye penere ut uten extentions!

    15. altså, man ser at du har på extensions? ser ut som at du har klipt de bare og har på mye færre bare, haha skjønner ikke helt hva du prøver på,men du er søt!

    16. jeg ser på deg som ett større forbilde nå. når du “tør” å gå uten extensions og når du smiler på bilder! høres ekstremt dumt ut det siste, men siden du har sagt at du hater smilet ditt, og il helst ikke smile på bilder. dette er det første bildet jeg har sett, der du smiler. du er en herlig person Sophie. STORT forbilde.

    17. Og til dere som sier at vi beskylder hun for å ha på extensions;
      Det er ikke beskyldninger, man kan SE det. Jeg som frisør har hvertfall ikke noe problem med det 🙂 ikke at det gjør noe. bare litt dumt å skrive at man ikke har i noe løshår når man helt tydelig ser forskjell. hennes er mye mer slitt og man ser hvor det slutter. no hate. Jeg digger henne, men det er sannheten.

    18. fyy flateee du er fin uten løshår !!! shiiiit, pena ! btw, du har pen nese. ta det inn til deg. jeg vet at du leser denne kommentaren, så husk!

    19. Man ser jo tydelig at du faktisk HAR brukt morningen til å stresse med extensions. Like mye stress selv om det ikke er like langt 😉

    20. Du så bedre ut før du fikset leppene dine. Nå ser det bare ut som om at du har klina med støvsugern.

    21. DU ser jo så utrolig søt ut!!! Fortsett og smil! Smil er det nydeligste ved en jente, og på det bildet der fikk du beviset ditt. 😉

    22. Ser jo ut som leppa de er hovnet skikkelig opp, lite fint. litt rart at ansiktet er “perfekt” mens resten av huden er skjollete. slutt å rediger bildene dine så jævlig, du ser jo ut som ei porselen dukke!

    23. Du kan jo faen ikke smile, munnen din er så jævlig stygg sophie, hva har du gjort. Jeg vet du har fiksa på den men fyfaen så stygt du gjor det. Herregud!!!
      Du klarer jo rett og slett ikke å smile når munn din er sånn, Æsj vil jeg bare si!!!

    24. mille Moses!!!! Du er såååå mye finere meg kort hår!! Mye mere voksen og unik! Dropp løshåret!! Real is better than fake

    25. Du ser så mye voksnere ut uten det lange horete løshåret ditt! Hvorfor i bruke du løshår i det hele tatt?! Du er SÅÅ mye finere med kort hår

    26. Kort hår?? Mer som halvlangt kanskje..;) Dette var fint Sophie..:)
      Hvorfor skulle hun lyge om å ha extensions? Er vel sikkert mange medelever fra skolen hennes som leser denne bloggen, som kan bekrefte eller avkrefte om hun har hatt extensions eller ikke. De ser henne “live”, så tror nok de vil se det bedre enn dere som kun ser bilder..;)

    27. Neeei, ikke rediger bort nesa di, du har dritfin nese. Du skal være glad du ikke har sånn hump som meg, hahah!
      Fine klær btw 🙂

    28. jeg digger deg sophie, men det er bare utrolig flaut at du sier det er ditt naturlige hår. man ser jo at det er extensionsene dine du har klippet.

    29. Du er såååå pen med kort hår!! Du måå begynn å smil med tennen slik du gjorde på det nederste bilde! Du er sååååå pen! Syns du gjør en kjempe god jobb med bloggen, innlegg osv.. du poster flere innlegg til dagen en hva visse andre på topplista gjør, og det skal du ha for!:) Stå på!!

    30. Å herregud! Nå har jeg sett en helt annen side av deg.. FØRST, vanlig hår som var såå fint!
      OGSÅ, topper du alt med et dødsfint smil 🙂
      Keep it up <3

    31. Du er kjempefin med kort hår! Når du spurte om du kledde brunt eller blondt best, sa jeg blondt, men hvis du farger håret brunt, har kort hår, og har den brunfargen du har nå tror jeg du blir kjempepen! (Men det er du nå også.)

    32. leppene dine er noe av det KVALMESTE jeg ser, tror jeg snakker for alle når jeg sier dett. og til dere andre som kommenterer “hvorfor gidder dere å si at hun har på extention” emh? fordi vi ser at hun har det, men likevel skriver hun at hun ikke har det på. det er latterlig.. off jeg får nermæst vondt av å se hva du har gjort med leppene dine, det er helt forferdelig! og du hadde vert mye, mye, mye finere visst du hadde fått bort litt av den fjortis sminken, ikke gjort det med leppene dine og gått med kort hår. jeg vet hvordan det er å ikke kunne føle seg bra uten å måtte ha på seg litt ekstra sminke osv, men du er jo litt i meste laget her.. du hadde lagt ut et bilde fra en plass du var engang hvor noen hadde sminket deg! guuuud da var du faktisk nydelig. du hadde blitt veldig godt lagt merke til siden du har den kroppen du har, de formene, puppene osv, også er du utrolig søt, og hadde vert mye penere om du hadde roet ned på sminken og sann 🙂

    33. du var utrolig fin med det korte håret ditt! du er jo fin med extensions også, men du kledde det virkelig godt 😀

    34. Du har jo utrolig fint naturlig hår! Synes du burde gå sånn oftere! Det var ikke så slitt som jeg trodde det var, med tanke på hvordan du selv beskriver det! Ikke vær redd for å gå uten clips, du var kjempe sexy med ditt eget hår! 😉

    35. Falske lepper, falskt hår, falske øyenvipper, falsk brunfarge, redigerer bort nesa. Hva blir det neste? Falske pupper?. Må være slitsomt å gjøre alt det der for så mye oppmerksomhet. Legger ut bildet “uten” håret ditt, redigerer bort nesa og smiler, men med en bismak av “hvor stygt smil du har”. Jada, Sophie, du er kjempepen… desperat etter komplimenter.

    36. Nei, nå ble jeg lei av å lese innlegg hvor du lyver. vi har fersket deg i å lyve, så hvorfor fortsette? Jeg har brukt extensions i noen år så jeg vet hvordag extensions er å både se på og føle på. Og når man klipper extensionsen blir tuppene veldig tykke, markerte og rett og slett rare. Men ærlig talt så tror jeg ikke du leser kommentarene du får, så dette ble rent kjedelig. jaja. bare fortsett å lyve, så skal du se du mister fort lesere. bye bye.

    37. Du kler VIRKELIG det håret du har på bildene her!! Er ikke mange jeg veit om som kler kort hår så bra som deg, skjønner ikke hvorfor du må bruke extensions hele tiden når du er så fin uten 🙂

    38. MYE finere med ditt naturlige hår! Jeg også følte meg naken uten exstensions. Men etter å ha hørt gang etter gang at jeg var finere uten, droppa jeg løshåret. Og for en befrielse! Man føler seg ti kg letter, og man slipper å tenke på floker, børsting og hvordan håret ligger til en hver tid. Folk bryr seg egentlig ikke hvor langt hår du har. Håret er ikke alt. Selv om man kanskje kan føle det selv.
      MEN jeg sier det igjen; MYE finere uten:*

    39. Du vet man kan se hva som er ditt ekte hår, og hva som er extensions? xpp
      Men ser den at du ikke tørr å gå uten, føler med deg, men blir for dumt å lyve.

    40. Du er nydelig Sophie! Ikke bry deg om alle de stygge kommentarene.. Synes du kler kort hår kjempe mye, om du har klipt extensions eller ei, så bryr jeg meg ikke om det, for det er DU som går sånn, ikke jeg, så da er det ikke min sak. Synes også at du har såå fine lepper, herregud.. Stå på, jeg digger deg 🙂

    41. Det var da unødvendig og sensurere nesa da.. Hva er dette for noe? Hvilke signaler tror du ikke småjentene som leser bloggen din – får av dette?

    42. Jeg digger bloggen din. Du har dine helt egne meninger og er døds pen. Folk kommenterer jo bare dritt pga. dei er usikker på seg selv og vil virkelig bare rakke ned på andre for å føle seg bedre.
      Du er mitt forbilde, du er så sterk. Leser bloggen din hver dag og venter alltid på nye innlegg <3
      Og du er døds pen med og uten extentions 😀

    43. HAHAHAAH
      skjønner godt at du ikke smiler ofte på bildene dine, leppene er jo for store til å smile. det så bare ut som om du måtte revne leppene for å få opp smilet hhaahahaha

    44. Du er kjempe fin uten extentions!
      Men jeg bare lurte på en ting, dette har ikke særlig mye med innlegget å gjøre, men: Siden juleballs-tidene nærmer seg med storm skritt, lurte jeg på om du kunne lage et innlegg om potensielle ballkjoler? 🙂

    45. du er sykt pen me denne looken! samme det om du har extensions her eller kke, det var uansett skikkelig pent! 🙂

    46. unødvendig å lyve for hele norge, det er ditt valg og jeg forståe at du tydeligvis har store komplekset for ditt ekte hår! Men vi vet jo alle at du har bob eller hår til ørene bare! siden du skal være en så reflektert og smart jente som du vil fremstå som så er sannheten et mye bedre alternativ, da ville du fått mye mer respekt! det er hvertfall flaut når alle avslører deg! Håper du snart vokser litt opp, du er tross alt 18år 😉

    47. HERREJESUS, du var så mye finere uten alt det håret!! fysøren! du kledde det så syykt!! <3 og værså værså snill og smil mer med tennene!! du er så utrolig pen med det smilet!!

    48. åå, er så irriterende at du skriver “uten løshår” når du faktisk har i oppklipte extensions!

    49. Omg! Du var såå mye finere uten!! Syntes virkelig ikke du bør bruke det, ialefall ikke hele tia! Mye finere uten 😉 syns nå jeg 😛

    50. Skjønner ikke vitsen med å drive på og lyve til leserne sine. Greit at du ikke er fornøyd med ditt eget hår, men seriøst Sophie – man ser LETT at du har extensions på disse bildene. Det er så tragisk at du ikke bare kan være ærlig. Skjønner jo at du søker oppmerksomhet og komplimenter, men skjønner også såpass at det må være en grunn til at du oppfører deg som du gjør. Noe jeg i alle fall er veldig sikker på er at om du ikke slutter å lyve, så kommer du til å miste flesteparten av leserne dine, inkludert meg. Jeg liker verken bloggen din eller deg slik som det er blitt nå, så vær så snill.. Tenk deg om.

    51. Skjønne Sophie. Du er helt Nydelig med det naturlige håret ditt! rett og slett fantastisk fin! Slutt med løshår jente, du er nydelig som du er 🙂 Trust me.
      Ha en fantastisk helg fine deg! 🙂

    52. HAHAHAHAHAHHAHHAHA! jeg ler!
      Greit nokk du er MYE penere når du smiler enn når du lager det nebbet ditt.. Men å smile SAMTIDIG som du prøver og lage det nebbet, DET funker ikke!
      Detter er det STYGGESTE bildet jeg har sett av deg! ahahahha!!! jaja, du fikk latteren frem i meg i dag og.. fyfaen

    53. How come at ansiktet ser spakla ut mens halsen er skrukkete og ujevn i fargen? Håper denne barbiegreia du prøver å oppnå bare er en fase også. Blir trist av noen av innleggene dine at du ikke innser hvor jævlig du ser ut av og til. Ikke DU, men det du gjør med deg selv gjennom sminke, hår, restylane osvosv. Ja, man har forskjellige meninger, men om ti år kommer du garantert til å le like høyt som mange av leserne dine gjør allerede nå, av det nederste bildet her for eksempel. Synes du selv det er fint, eller er det bare for å høre vår mening? Hadde vært morsomt om du kom med comeback-innlegg på det 40-50% av leserne dine kommenterer om deg. Duckface, fjortis osv, du vet nok selv kallenavnene 🙂

    54. Man ser klart å tydelig at du fortsatt har på exstensions, bare at du har klippet di kort å ikke har i fullt så mange..
      Jeg ser det iallefall veldig godt, siden jeg har gjort dette selv.
      Vær ÆRLIG Sophie! Du er sikkert fin med kun ditt eget hår åsså!

    55. du var veldig fint med kort hår, men det er ikke noe poeng i å si at du ikke har extensions når du faktisk har det.

    56. Åååh!! syntes du er så SYYKT PEN uten løshåret!! kan du ta flere bilder av deg med bare ditt naturlige hår ?? du er så sykt fin 🙂 liker bloggen din kjempemasse <3<3 hadde vert kjempegøy om jeg hadde fått en mail fra deg? haha, hadde nokk blitt litt starstruckt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg