dette er perfekt

Håper alle har hatt en super onsdag så langt? ♥ Det har jeg! Onsdag er uten tvil min favorittdag i uken, det er ikke så lenge til helg, jeg har kort skoledag og ca alle lekser har jeg også fått unna til da. Jeg døgnet i natt for å se Obama vinne valget, ble utrolig glad for når han tok seieren og valget var spennende å følge med på. Dagen fortsatte bare i en god bane, hver onsdag henter nemlig Amanda meg før skolen så kjører vi på med masse jentemusikk og gossip i bilen. Tenkte over i går hvor utrolig heldig jeg er som har henne, er ganske sikker på at vi forteller hverandre absolutt alt! Synes alle bør være flinkere til å gi venninner komplimenter å hjelpe hverandre opp, da blir dagen hundre ganger bedre. Er dere ikke enige?

Eneste minuset med dagen så langt må vel være at vi seriøst ikke hadde mat hjemme tidligere, og jeg kødder ikke! Vi har alltid et kjøleskap med nesten for mye innhold, men i morges hadde vi ikke melk, brød eller noen ting. Jeg sendte mamma ut på handletur slik at jeg kunne spise min favorittrett, nemlig nudler fra yumyum – og så hadde de det ikke på butikken. .  Det er vel ca. det eneste jeg klarer å lage på egenhånd også, haha! Har en nesten for snill mamma, hun laget meg smoothie som plaster på såret. Tusen takk!

Slik ser jeg ut i dag, sliten og trøtt etter gym! 

 

282 kommentarer

Siste innlegg