smokey eyes

Hei, har ikke hatt nett hjemme, så beklager for det! Nå er jeg hos Anne-Sofie og vi skal fikse oss her før vi drar ut senere! Tenkte jeg ikke skulle ut i dag, men planer endres virkelig fort. . Har forresten sykt vondt i hele kroppen, aner ikke hva jeg har gjort men har treningsverk i hele kroppen – og nei, jeg har ikke trent. . . Aja, forkjølensen min har kommet tilbake, har hostet som et esel i hele dag, heldigvis har det gitt seg litt nå. Stakkars lille meg :(

Skal feire min fine venninne Marte i kveld, tror det kommer til å bli suuuupert ♥ Er kjempeglad på hennes vegne som endelig er 18, jeg vet jo hvor kjipt det er å være sist ut i rekken. . Noe jeg absolutt er! 47 små dager igjen til jeg har bursdag. 

Har prøvd meg på smokey eyes i dag, hva synes dere? 

46 kommentarer

Siste innlegg