så prostituert

Nå skal jeg dra på jentekveld sammen med Amanda, Lisa, og Anne-Sofie! Vi skal se 21 jumpstreet og sikkert spise noe godt, men føler meg ikke i så veldig god form. . Mat frister ikke overhode, har ikke gjort det på lenge! Det går i perioder for meg sånn sett, noen ganger er jeg rett og slett lei av mat og ingenting (ikke engang taco) frister. Det går forhåpentligvis fort over, jeg gleder meg til i kveld og godteri får jeg nok alltid stappet i meg!

Jeg har forresten på meg en “magetopp” i dag, men skal ha blazer over så magen kommer ikke til å vises – jeg ber dere bare roe helt ned på forhånd, haha. Vet jo hvordan noen av dere kan bli! Husker når jeg kjøpte denne toppen for et år siden og la ut bilde, tror det var første gang jeg ble kalt “hore” på bloggen. Ja, huff jeg er så prostituert av meg. . Jeg elsker toppen i alle fall, slik farge er kjempefint når man har blå øyne synes jeg! 

Haha, jeg ser litt ut som en alv på grunn av ørene mine! Litt søtt, blir glad av slike “småting” ♥

Håper alle får en fantastisk kveld! Skal ikke sove hjemme så blir ikke mer blogging i dag, og i morgen har vi operasjon dagsverk = sove så lenge jeg vil. Blogges mer når jeg er hjemme i morgen ♥ puuusssss

 


 

122 kommentarer
    1. 😀 OMFG SÅ SYKT HORETE OMFG LALALALLA!!!!! :)))))
      Just cause I dont have anything better to do today ^^,

    2. har jo ikke nåkka å sei om magen ikke vises i offentlighet pga blazern når du legg ut bilde av magen i et kjør på bloggen? haha.

    3. Kan du skrive et innlegg om ALLE styrketreningtips du vet om for å få perfekt rompe og mage osv. Og hvor lenge du bør holde ut i hver øvelse og hvor lenge en styrketreningsøkt bør vere og hvor ofte en burde gjøre det osv?

    4. Oi! En mage! Det har jeg aldri sett før! Nå må jeg kalle deg hore bare fordi jeg er sjalu!
      Kom an unger, skjerp dere. Har dere ikke bedre å gjøre, så gå ut å lek i trafikken.

    5. Kan du lage et innlegg en gang, med bilde av alle produktene du har blitt sponset av i løpet av en måned? 🙂 Hadde vært veldig kult!

    6. Du har så fin mage at du blir kalt hore.. rett og slett! hahaha, jeg bare elsker deg sophie<33

    7. Bare for å ha det sagt, jeg har virkelig ingenting i mot deg eller bloggen og bryr meg egentlig fint lite om det du legger ut og skriver her inne. Men noen bilder kan faktisk bli litt for drøye til å legge ut på internett hvor flere tuuusen er innpå bloggen din. Disse bildene du legger ut i bare truse å bh, stringtruse og man neesten ser hele.. ja, underlivet ditt, haha, er rett og slett ekle. Du sier du ikke bryr deg om hva leserne dine skriver, men du burde kanskje la det gå litt innpå deg om du vil at de skal være fornøyde med det du skriver og legger ut. Har foreldrene dine noen gang reagert på de drøye bildene du legger ut? Trur det er mange som er veldig enige i akkurat dette, selvom de kanskje er en helt ufattelig stor fan. Just saying, er rett å slett ekkelt å nesten se den private delen din som du stadig legger ut.

    8. lykke til med å få deg jobb i fremtiden, blir sikkert kjempelett ettersom at du legger ut bilder av halve musa di på bloggen.

    9. kan du ikkje bare legge ut bilda av dæ heilt naken ettersom det ikke e langt ifra på alle de andre bildan du har lagt ut?

    10. hei Sophie, jeg er en stor fan og synes du er et fantastisk forbilde og kroppen din er lekker, jeg er ei jente som ikke har så god selvtillit. jeg har lagt merke til at du ikke har noe stort problem med å legge ut lettkledde bilder på bloggen din, noe som jeg synes er fantastisk! men jeg lurer på, hvor langt tørr du gå? hva er det mest lettkledde bildet du tørr å legge ut? hadde vært fint hvis du kunne lagt dette bildet med i neste innlegg.

    11. Hore er du ikke, det ville jeg absolutt ikke påstå 🙂 Men syntes det er litt leit at du lar absolutt alle se deg halvnaken igjennom bloggen! Jeg mener, jeg skjønner jo at det er dritgøy med positive tilbakemeldinger om kroppen, det syntes jo jeg også 😀 Men det er liksom ikke like gøy når det er derfor folk liker deg… La oss heller se mer av den søte jenta du er 🙂 <3

    12. Dristige bilder du legger ut på bloggen er bilder normale jenter sender til kjæresten sin. Hvor i helvette er hemningene dine? Tipper at alle gutta i bygda di ser på deg som et jævla dårlig kjærestemateriale og ei hore som sikkert har hatt flere kjepper i seg enn fingre hu har på henda.

    13. jeg synes du er supersøt jeg! ikke bry deg om de jentene som kommenterer stygt, for du er en vakker og smart pike 🙂 digger bloggen din, følger med på den hver dag!
      at folk kaller en annen jente for hore over noe sånt er rett og slett bare tragisk. du har en vakker kropp og et vakkert utseende, og man er slettes ingen hore fordi man går i en magetopp. går i magetopper jeg. folk må sjerpe seg!!!

    14. Hei! Er en fast leser.. Du er utrolig pen Sophie, men jeg tror det går litt over streken av og til.. bildene dine.. og måten du prøver å fremstå på.. For du ser ut som en super jente! Men måten jeg tolker deg på gjennom bildene dine er en helt annen person. Tenk at der kan være tusener av folk som kan lagre bildene dine, og den dagen du ikke orker å blogge mer.. da har folk alt fortsatt :/
      Sier bare at du fortjener ikke å oppleve noe sånt..

    15. Greit at du er stolt av kroppen din. Men det finnes faktisk grenser for hva man legger ut på internett. Og, ja. dette er slike bilder som jenter sender til kjærestne sine. Om du blar nedover bloggen din og SER på alle bildene du har lagt ut.. haha, kanskje noe “vekker” tankene dine. Eneste jeg ser er truttminn, pupper, lår, rumpe osv. Og det vises veldig godt hva du egentlig prøver å få fram på bildene dine.

    16. jeg utfordrer deg til å ta et bilde av deg selv uten ALT du tar på deg hver dag. og vise hvordan du egentlig ser ut. for dette må være laaangt ifra ekte.

    17. HAHA! Håper virkelig du skal jobbe i morgen. Haha, teit du sier du kan sove så lenge du vil. Please bruk en dag av din utdanning til dem i Nepal som trenger det!
      Fint forbilde.

    18. Wtf ? Vi roer oss helt ned du får vise kroppen så mye du vil gir blanke faen jeg. Om du så sprer bena på bloggen så versegod, vi er ikke foreldrene dine eller noe.

    19. OMG kan folk seriøst få inn i det lille hodet sitt at UANSETT, UANSETT hva dere sier !! så BRYR IKKE SOPHIE SEG !! har hun ikke gitt nok uttrykk for det allerede? HerreGUD. Jeg hadde aldri lagt ut slike bilder av meg selv som sophie gjør, MEN jeg har aldri kommentert noe dritt mot det, for hun bryr seg virkelig ikke, det har ihvertfall jeg skjønt nå! fyfaen at dere gidder:P !!!

    20. Herregud, sykt enig med Martine ! Ekkelt D:
      Trur du at du kommer til og få deg jobb på blunket bare fordi at du er så deilig? Eh,nei.. Dessuten så er du fake,bruker 30 lag med brunkrem og IKKE noe godt forbilde, stakkars deg…

    21. okei, jeg liker deg sophie! fordi du gjør det du vil og står for det du mener! men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du har et såååå stort behov for å legge ut bilder av magen din, og lettkledde bilder heele tiden? dette er liksom en blogg som skal inspirere andre.. jeg tenker mye på de som ikke er fornøyd med kroppen sin, og som faktisk kan (jeg er ikke en av de selv, så jeg vet ikke om de tar seg nær av det..) føle seg helt jævlig med seg selv når du legger ut sanne bilder! tenk litt før du legger ut bilder, det holder med å se deg påkledd og fjeset ditt! bare du som har store behov for å legge ut sanne bilder, men tenk litt på leserene dine istedenfor deg selv! sorry, dette ble en lang komentar, men jeg leser bloggen din maange ganger for dag, og digger deg! du har inspirert meg mange ganger, siden du er deg selv 100%! loveyooou

    22. Ro ned da. For det første, hun har truse på seg! For det andre, å legge ut bilde av seg selv i undertøy skal ikke være greit og er ALT for dristig, mens å legge ut bilde av seg selv i bikini er helt greit? Hvor er dette logisk? Du har like mye på deg når du har bh og truse som når du har bikini. Get over yourself! At Sophie legger ut bilder av magen sin er no big deal, hun er nok fornøyd med magen sin og må få lov til å være stolt av det. Dette bildet er over hode ikke dristig på noen måter. Har sett verre på nett for å si det mildt!

    23. Jeg er sikker på at halvparten av de som kaller deg hore o.l. er værre selv og bare ikke ser det, eller så har de ikke noe liv! 🙂 stå på videre!

    24. Du er kjempe pen Sophie, og du virker som en utrolig koselig jente. Men det at noen slenger teite ord som “hore” på bloggen din legger du litt opp til når du legger ut bilde hvor man kan se at du kun har på deg en truse eller gstreng. Jeg ville ikke kalt deg en hore, for det er du ikke, men for noen som er så utrolig barnslige så er det ikke vanskelig å slenge med leppa over nett.. Stå på! 🙂

    25. Det er nok ikke toppen som gjør deg horete (den toppen er faktisk ganske fin). Er mer det at du drar opp en topp som allerede viser halve magen din, bare for å vise enda litt mer hud enn nødvendig. Pluss at du poserer som om du skulle vært med i siste utgave av Playboy. Og skjønner ikke at det skal være så jævlig vanskelig å ta på seg et par bukser hvis man skal legge ut bilder på bloggen og adre offentlige nettsider. Hvis jeg tar meg en dusj, skal jeg ta bilde av meg selv rett før jeg går inn i dusjen og poste det på blogg.no? Nei, dette blir bare for dumt. Trist at du snart er 18 år og fortsatt er på samme stadiet som 13/14-åringer…

    26. Er vel strengt tatt ikke toppen som får folk til å si sånt, men det faktum at du knapt har på deg undertøy og viser mer eller mindre alt..

    27. ørene dine ser da bare deformert ut :p ingen “alvetupp” ihvertfall, så vet ikke hvilke alver du tenker på..

    28. I det siste så har du vært mye finere på håret enn for litt siden. Myke og fine krøller å ikke de stygge spagetti krøllene som du hadde. hehe.. Stå på med bedre krøller ! det gleder et frisørshjerte:p

    29. jepps, detter visst perioden da du blir sykt tent på oppmerksomhet og kommer til å drive å provosere en stund. Jeg gidder ikke lese bloggen din på noen måneder nå, venter heller til du roer deg ned og blogger ordentlig.

    30. Magetopp er helt greit det, men det er ikke poenget å ha trusa ned på låra mens man går med det så man ser halve fitta 🙂

    31. Du må IKKE komme inn å se på designet mitt, og det siste innkjøpet, du kommer til og vil “Kopiere ” meg, på samme vis som du gjorde med Therese ;x

    32. Haha, e du fette serr? :p trur nok ikke du skal bekymre dæ for at folk reagere på toppen, men at du faktisk står å tar bilde uten truse? what the fuck?

    33. Hahha, jeg skjønner de godt Dophie, det er en fordel å spille hore/barbie på blogg for da kommer man høyere opp på topplisten og man tjener mer penger.

    34. forslår at alle som sier sånn at hun ikke skal vise magen sin og sånn, at dere holder dere vekke fra bloggen henne 😉 Vi bor jo ikke akkuratt i noe muslimland heller da 😛 Sophie er kjempe fin og burde være stolt over sin egen kropp.. Hun kan legge ut så mange bilder av magen sin hun vil.. Så dere som har noe i mot det FUCK OFF!!

    35. Er vell slik hun får flest “lesere/seere”, er jo bare å kle av seg! Hun får jo masse penger for det. Tror ikke det er så mange som virkelig LESER det hun skriver, er vell heller bidene som er populære! Er jo mange som lever på å kle av seg. Nei, jeg synes noen andre på denne listen fortjener virkelig hennes plass, dette er bare tull!

    36. Du vet at mange av de lettkledde bildene dine ligger ute på diverse forumer og nettsider? Har sett det selv og… vel. Skjønner ikke hva som må til før du faktisk forstår at å legge ut slike bilder som det her er helt sinnsykt idiotisk. Du er mentalt på det stadiet som 14 åringer er. Du snakker alltid om at du er så voksen, vegeterianer, politisk aktiv og slikt. Tror du virkelig på det selv? Synd at oppmerksomheten du får betyr mer enn alt annet. Ikke at det er så overraskende, er vel ganske åpenbart at du ikke er så voksen som du prøver å være.

    37. Herregud, man ser jo HALVE ***** DI! Du liker visst å havne på gossipblogger som TOPPSLADRING.ORG???????????????????????

    38. string? <3
      Diggeer bloggen din Sophie! Ikke bry deg om hva haterne skriver, de er bare sjalu fordi du har en utrolig pen kropp! Du er også utrolig søt!
      Og de som skriver at ingen leser det du skriver.. det er ikke sant! Jeg er mer interresert i det du skriver enn i bildene du legger ut! (nohate) Digger bildene dine, deg, og det du skriver, super blogg, stå på Sophie! <3

    39. Greit at du bruker magetopp, er jo fint det. men den magetoppen viser ikke HELE magen din da Sophie 🙂 Sååå du trenger jo ikke å dra den lenger opp en det den er.

    40. Eh , toppen er jo En ting, men du har jo f ikke på det truser eller bukser på bildet! Tenker du aldri på at du en dag blir voksen og kan få barn? Eller trenger jobb en dag ? Stakkars unger!

    41. men du legger jo likevel ut bilder av deg selv halvnaken til hele verden å se? betyr det egentlig noe at du ikke går slik på fest? alle ser jo det på bloggen likevel..:p om du én gang faktisk blir voksen, så kommer du til å skjemmes så jævlig…

    42. Hva er vits i å ta på blazer når du allerede har lagt ut bilde av deg selv med toppen uten bilde, + en haug med andre bilder der vi har sett hver eneste del av kroppen din utenom niplene dine? Vi vet alle hvordan du ser ut uansett.

    43. Nå er det kanskje litt drøyt å kalle deg hore for eg bilde hvor magen din vises, men helt ærlig, noen av bildene du legger ut er virkelig horete. (Bilder av deg i kun BH og stringtruse, etc.

    44. Hei 🙂 Har lest bloggen din ganske ofte, og vil bare si at jeg digger deg, og jeg forstår ikke hvofor noen skal slenge unødvendig dritt til deg! Du må ikke bry deg, fordi de finner bare på ord for å såre deg, syns du er sterk! Skjønner ikke hvorfor noen vil andre vondt, du har ikke gjort dem noe? Stå på! Digger bloggen din, det er så spennede å lese boggen din! 😀 😀

    45. Jeg trodde heller ikke at ho hadde på noe truse da jeg så bilde via mobilen, men på PCen ser man at ho har det på.. Men uansett, Sophie, du legger ut litt for drøye bilder. Liker vanligvis å lese om det du skriver på bloggen, men synes det er litt unødvendig med slike bilder. Skjønner at du liker oppmerksomheten, men er det virkelig nødvendig med en slik oppmerksomhet? Hva med å finne på noe annet for oppmerksomhet, som ikke gir konsekvenser senere. Bare et forslag 😉

    46. Greit og ha på seg magetopp og bukse /skjorts, men hvem faen drar ned trusa, hva er vitsen , det ser bare vulgært ut. Du eier ikke respekt for deg selv du. Når skal du vokse opp egentlig, mentalt ligger du nok på 12 års stadiet, for du har ikke forståelse for konsekvenser. Og Hvor er disse foreldrene dine egentlig?? Ingen foreldre som bryr seg lar barna holde på slik, man lar ikke barna ødlegge fremtiden.
      Du blogger om alkohol, babrbiedop, og viser deg naken og det har du gjort lenge, det er noe virkelig galt når da ikke foreldrene dine tar affære. Alt er greit tydelighvis så lenge du tjener penger, skjønner ikke disse voksenpersonene rundt deg kalt foreldre att du kan ødlegge mye av din fremtid. Hvorfor vil dem ikke att du skal ha respekt og verdighet for deg selv, trist! Egentlig er det kanskje synd i deg, for du skriker etter oppmerksomhet. Og du kan umulig få den veiledningen og hjelpen du trenger hjemmefra, for da hadde du ikke opptrådt slik.

    47. …hva feiler det deg? Orker ikke engang å kommentere det patetiske selvbildet ditt. Men hvordan i all verden kan en person som prøver så hardt å overbevise folk om at hun bryr seg om dyrevelferd og politikk ha en slik holdning til Operasjon Dagsverk? Er jo ok at du velger å ikke jobbe, og heller gi 400,- av dine “hardt opparbeidede” blogg-penger. Men.. klarer du virkelig ikke å se dithen at å gå frem med et godt eksempel ville inspirert andre? Du virker helt ærlig stokk dum, jente. Stakkars foreldrene dine, og stakkars fremtidige deg. Du skulle hatt deng som misbruker påvirkningskraft så brutalt

    48. For meg virker du som en stor hykler, “sophieelise”. Du bruker unnskyldningen at du er “usikker” på deg selv og trenger bekreftelse fra andre for å føle deg bedre, men hvorfor i all verden skal du kle av deg av den grunn? En som er usikker på seg selv, og har dårlig selvbilde hadde aldri i utgangspunktet kledd av seg på INTERNETT, da må du synes selv at du er ganske fin. De med lav selvtillit, ville aldri lagt ut et bilde av dem selv ikke syntes var fint!
      Det som overrasker meg mest med deg, er hvor lav respekt for deg selv du har. Du mener tydeligvis at du må kle av deg for å få oppmerksomhet og den respons du ønsker. Selv om du har lavt selvbilde, burde du ha mer respekt for deg selv, slik at folk tar deg for den du er!
      Voks opp!

    49. Du gjorde det så søøt! 🙂 Men altså, jeg skjønner at NOEN kan kalle deg hore(ikke at jeg syntes det!), men du trenger vell ikke å nevne det hele tiden? 🙂 Men du har jo sagt du kan skrive ting for å få litt respons eller hvilket ord du brukte :). Kjenner mange som bruker sånne topper og er jo ikke horete at all:)

    50. DIGGER DEG !! herlighet du er bare helt rå. For noen er det vansklig, men bare gi langt faen i drittkommentarer. Du har sinnsykt sin mage, og det er HELT åpenbart at de som mener du viser mye bare er jelly bitches 🙂 har de aldri gått i bikini liksom de da eller ? herregud..
      åh, du er forbildet mitt ! stå på, håper du får igjen matlysten da, det er så kjedelig å ikke ha lyst på mat 🙁 men kos deg kjempemasse, verdens beste blogger !! <3

    51. det er ikke bare toppen som får deg til å være en slut 😉 ettersom du sier du er så sykt smart, burde du kanskje skjønne det selv. Tenk hvordan du fremstiller deg på bloggen, så skjønner du hva folk mener når de kaller deg hore.

    52. det er ikke hvordan du ser ut og hva du har på deg, det er hvordan du framstiller deg. du vil at alle skal se at du egentlig er en smart og flink jente men vis du er så smart så må du skjønne at ingen får det intrykke pågrunn av hvordan du framstiller deg selv 🙂 vil du virkelig se tilbake til dette om noen år?? å du er ikke så pen du en gang var men selvsagt liker deg bedre nå enn før

    53. Imorgen skal jeg “opptre” til musikk forran en liten klynge med folk. Jeg skal ha på meg en topp hvor jeg bretter opp shorta (tema er 90 tallet.) Jeg er så redd for at folk skal begynne å baksnakke meg for å være hore. D er veldig lett for å bli baksnakket når man har på seg lite klær i vår klasse. Jeg har aldri gått med “magetopp” utenom i syden. Er pissredd… + hater kroppen min. ugh…

    54. Du vet der er ikke når jeg ikke vil lese bloggen din i offentlighet/i et rom med andre, i tilfelle et bilde som i dette innlegget dukker opp og de lurer på hvorfor i helvette jeg sitter og ser på lettkledde jenter..
      Hvilke andre bloggere gjør slik? Kanskje TCMN en gang i blandt. Har du noen gang sett magen ogpuppene til Andreabadendyck, Fanny, Marthe Borge, Fotballfrue osv? Hvorfor tror du at det er helt normalt å legge ut slike ting på en offentlig blogg, som ALLE kan se? Foreldre, bestemora di, lærerene dine, arbeidsgivere, venner, uvenner, stalkere, runkere, pedofile gamle menn, guttegjenger på 11 år…

    55. jeg er 13…(stoor jente ) og skjønner at det å legge bildet av seg selv halvnakne ikke er såå smart.. bare et lite tips – ikke fortsett med det

    56. Hvordan klarer du å holde magen din så fin? *musunlig* C:btw sant det med ørene,hehe. og enda en btw du er ikke hore pga du legger ut bilde av magen din… er flere bloggere som gjør det. pluss selve orde hore er rett og slett at du selger deg selv….
      liker bloggen din :3

    57. Du eier jo ikke selvrespekt. Hva har skjedd med deg? Du har forandrert seg sykt, til det negative, de siste månedene..

    58. For og være helt ærlig, så har ikke jeg no imot, hvilke bilder du legger ut! Bare drit i hva andre sier…. Toppen var kjempe fin:)
      Til dere som slenger dritt!!! Har dere ikke no Pent og, si så kan dere
      Like gjerne holde kjeft… Sophie er ikke hore ferdig snakka

    59. Flaut at alle dritt kommentarene er anonyme.
      Du er et ekte forbilde Sophie. Vet du hvorfor? Fordi du er deg selv, fordi du holder ut og står på, fordi du har egene meninger og fordi du gjør som du vil uten å la noen andre påvirke deg.
      Det er et ekte forbilde i mine øyne.

    60. Et skrik etter oppmerksomhet sier jeg bare, og det er vel kanskje ikke så rart med tanke på hvor mange problemer du tydleigvis har 😉

    61. Du er så oppmerksomhetsyk at det blir skummelt! Her viser du magen din, men det er ikke nok. Vi må vise at vi har på oss stringtruse også! Lykke til med å få deg en jobb i framtiden. Hva sier foreldrene dine? Og fyfaen hvor ekkel du var som valgte å sove på OD dagen. FYSJ for en holdning du har. Hadde vært artig å sett deg på det nye programet “kjære mor”.

    62. ? ka faen! er det alt du legger ut på bloggen din? kroppen! kansje du er stolt over kroppen din men det finnes en grense! du er kansje norges barbie dukke! men det finnes en grense!….stakars navnet barbie!…………

    63. Jeg har ingenting i mot deg, eller bildene dine. Meeen en ting synes jeg var litt komisk. du skrev at du skulle ha på en blazer utenpå så ingen kom til å se magen din, men flere tusen har jo sett den allerede? x)

    64. Hei! Jeg har selv blogg, og mange lesere… Men jeg er mest kjent for det jeg skriver om i bloggen min, mine anbefalinger og tips både når gjelder ting jeg er flink i og kan:) Men vil du bli kjent for hun jenta som legger ut lettkledde bilder av deg på nette? Bare en liten tankevekker… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg