fuck the police

Som jeg sa i sta kunne jeg vise dere kostymet jeg hadde tenkt til å være på halloween, og det er politi! Har hatt dette kostymet liggende ganske lenge, men det finnes jo ikke så mange alternativer man kan bruke det på, haha. . . Men, her er altså mitt horeweenoutfit, kan jo spare det til neste år også! Tenkte å kombinere det med slike lyse “zoombielinser” som man kan kjøpe på lekebutikken blandt annet, + male litt blod osv på meg. Må vel også kjøpe pistol og hatt, for den politihatten jeg fikk med dette var seriøst et helvette. Den var så stram på hodet at jeg trudde hjernen min skulle gå i lufta sånn seriøs, ikke særlig lett å ha det gøy da. 

Hva var dere / skal være på halloween?

136 kommentarer
    1. syns det er så utrolig trist at alle kvinnfolk kler seg ut som fuckings horer på Halloween. Halloween er liksom den dagen det er “greit” å være hore…

    2. kan du vise alle kostymene dine vær så snill, du går i det du føler for når det gjelder kostymer , men det finnes også en grense 🙂

    3. Jeg er så sinnsykt missunelig på kroppen din! og hele deg generelt! du er vakker, no matter what!<3

    4. stili kostyme, jeg synes det er greit å gå som et ludder på halloween jeg, det er den dagen i året du kan kle deg så utfordrende du bare vill å si at det er et kostyme 🙂 haters gonna hate. og ikke ta deg ned av hva andre skriver du er nydelig som du er, og folk som ikke liker det trenger ikke å gå inn på bloggen din !

    5. syns du e kul å tør å gjør som du vil! Du er perfect, misunneliiig! ;)<3 Men hvis jeg hadde vært deg hadde jeg byttet ut den shortsen med en som var litt finere/ litt mer tettsittende for ikke frekt ment men den så litt ut som en treningsshorts :O kan du vise oss alle kostymene dine?? 😀

    6. Kostymet er fra Kondomeriet. Ihvertfall får du et tilsvarende der. Bare et tips til andre folk!
      Har det kostymet selv 😉 It kicks ass! Ja det er horete, og passer kun til halloween eller for litt lek med typen.

    7. hva i helvette er de for noe reklame du har på bloggen?? :O de viser bilder av nakne damer og står “Horny local girls to fuck” tenkte jeg bare skulle gi beskjed..

    8. Kjære deg, er ikke det på tide å skjerpe seg litt? Bare LITT? Du er egentlig en smart jente, og jeg skjønner ikke hvorfor du oppfører deg sånn?

    9. Alle som sier at Sophie kler seg horete må dere se dere i rundt. I dag så kler alle seg horete. Jenter bruker topper som er VELDIG gjennomsiktige og bare bruker en bh innom der. Det fins shortser som kalles for dreamshorts eller lignende, der ser du jo halve rompa. Nå for tiden så er det “inn” å kle seg “horete”. Det er jo så klart vanlig med vær sin smak. Det fins mange jenter som kler seg horete nå for tiden.
      Sophie jeg må bare si at du ser super ut i alt du kler deg 😀
      Forresten, hvordan går det med vegetarlivet? ^^

    10. er ikke noe rart at du ikke får deg noe kjæreste, ingen gutter som ser på det der som kjæreste materiale 🙂

    11. Sophie, du har vell ikkje vurdert et yrke innen modell?
      du har jo alt det som skal til allerede 😉 !!

    12. Åååh, jeg blir så provosert når folk kler seg ut som ei hore på Halloween! Det er ikke det som er konseptet. NEI, dette sier jeg ikke av sjalusi, jeg har alle verdens muligheter til å bruke AKKURAT det samme kostymet, men da kommer jeg til å bli kvalt av mine egne pætter med all den push-upen.
      Du finner A L D R I kjærligheten hvis ikke du skjerper deg, til ditt eget beste! Tydelig du vil ha en eller annen som bare vil bruke deg… ditt valg!

    13. Are u kidding me…? Elska deg før, nu er det som et ork når jeg går inn på bloggen din, du viser bare hud å dette går bare værre å værre…greit at du skriver bra på det du tror på, men hallo? Skal du serriøst gå sånn? Det er vinter ute..før når du blogga normalt brukte jeg faktisk ta meg tid til å skrive en hyggelig kommentar, alle vennene mine sa du var en idiot, men jeg likte bloggginga de, men vet du ka? EE SÅ FETTE ENIG MED DEM, DU ER SÅ FETTE EGOISTISK…du er øddlagt, du bare tenket på å være deilig!! Skam deg!!:) smilemunn hjerte hjerte

    14. Du har en fantastisk bra kropp! men det er altså 10 åringer som leser bloggen din.. tenk litt over det, du…Er det virkelig slik ett forbilde for små jenter burde oppføre seg og vise seg? Jeg ville i alle fall ikke blitt så glad om det framtidige barnet mitt hadde ett slikt forbilde.. Selv om du kan ha en fin personlighet, så er ikke alltid det nok.

    15. det er ikke et halloween kostyme, det der er et “undertøy”! som noen har skrevet over her, så finnes det “kostymet” på kondomeriet, noe som vill si at det er ment for at du skal kle deg slik foran typen din, PRIVAT, og ikke gå i det offentlig blandt folk?
      men som vi har merket på bloggen din, så klarer du visst ikke å se slike grenser. Så det er ikke akkurat overraskende at du bruker undertøy som kostyme. Dette er til og med verre enn i fjord!!
      Greit nok at mange jenter kler seg ekstremt horete på halloween, men det gjør det jo ikke greit?? Det å vise halve rumpa i en såkalt shorts, og la puppene velte ut av kostymene er det som gjør at noen gutter oppfører seg som drittsekker mot mange jenter. fordi de ser at til og med jentene ikke respekterer seg selv nok, og tar godt nok vare på seg selv, til at de faktisk fortjener en snill og omtenksom type!
      du har sagt at du har blitt brukt og såret og alt sånn, og vi ser jo at du har hatt mange korte forhold. men du legger opp til det selv, med måten du oppfører deg på. og da mener jeg ikke fordi du liksom “skiller deg ut med det blonde extensionet ditt og brunkremen som lyser lang vei” men det at du legger ut bilder av absolutt hele kroppen din foran over 60 000 lesere. det eneste vi ikke har sett nå er selve niplene dine og rumpehullet. Men noe mer enn det, er det ikke!!
      ikke klag hvis noen bruker deg eller noe, for du legger opp til det selv. Det finnes ikke en eneste person som kommer til å ta deg serriøst, verken som kjæreste, venn eller hvis du søker jobb. dette tenker du ikke på, speiselt det med jobben, fordi du liksom “har en jobb”. men bloggen varer ikke for alltd. til slutt kommer folk til å gå lei av deg og tåpelighetene dine, og da sitter du bare igjen med et sykt dårlig rykte og falske venner, og gutter som ikke vill annet enn å bruke deg.

    16. Kostymet var ikke særlig pent, shortsen var bare helt rar og det virka som toppen mangla ett eller anet. Syntes heller du ikke har så fin kropp da, men det er min mening, sikkert mangen som syntes den er fin.

    17. du som er politisk aktiv, flerrer ikke tanken om 22. juli deg? jeg hadde aldri kledd meg ut som politi

    18. jeg skal være marihøne! haha, det er faktisk litt morsomt siden jeg heter mari! kostyme mitt er kjempe søtt (å kort) hahaha 😀

    19. Haha herregud. Greit nok med “slutty” kostymer på halloween, men det der så jo bare jævlig ut? Det var ikke fint i det hele tatt. Hvis du først skal være slutty, så gjør det fint da.

    20. Innerst inne vil en gutt bare ha ei jente med verdier, ei jente som er sikker på seg selv og ikke viser frem/deler alle sine “fordeler” til alt og alle. Kanskje derfor dine forhold aldri ser ut til å vare lenge.. De ser på deg som et leketøy de bare kan kaste når de er lei.. Ikke noe å ta vare på eller ta med hjem til svigermor for å si det sånn! Likte deg kjempegodt før og syntes du virket som ei veldig søt og jordnær jente, men nå blir jeg kvalm av å gå inn på bloggen din. Så takk for meg, du har mistet en fast leser.

    21. Syns det er litt drøyt når jenter ikke har annet å komme med enn å kle seg ut som horer på halloween. Hvor ble det av den gode gammeldagse “feire de døde” dagen? Dette var lite classy antrekk. Jeg og gutta snakker mye om deg faktisk, og vi alle sier oss enige om en i gjengen sier du kunne vært en pen jente uten alle puppeneoppikamera bildene og de usmakelige bildene du legger ut. Og ikke MINST all sminken og løshåret du bruker. What the actual fuck!?

    22. folk kler seg kanskje litt drøyt, som å gå i shorts å sånn, men det der…. aldri sett noen så drøye!! :s ta heller på deg et svart mageskjørt… herregud…haha.

    23. jeg likte den toppen veldig godt. Men shortsen så veldig stor ut til deg, at den liksom slenger litt. Kanskje bytte ut shortsen med en stram svart bukse eller tights? tror det hadde vært mye finere 🙂
      Ellers, så ser du smashing ut som alltid Sohie 🙂

    24. FYFAEN SOPHIE,nå er jeg så jævig lei av deg. i begynelsen synes jeg at du var tøff som tørde å vise deg fram, du forsvarte deg selv på en god måte og jeg var på din side, men nå er jeg så utrolig irritert. du er så oppmerksomhetsyk at det er kvalmt. du har så utrolig mange lettkledde bilder der det står sånn er ikke fornøyd med meg selv, var mye tynner før også videre. tenk på de som er tykkere da? og når det kommer til det kostymet ditt må jeg bare si at du ser ut som en hore. det var jævlig støgt.

    25. Hva skjedde med å være ordentlig sier jeg bare. Hvis du tror at vi gutta ser et kjærestemateriale i en jente som liker å vise seg frem halvnaken på nettet så er svaret nei. Sorry, men det er rett og slett usmakelig.

    26. Kanskje det bare er i nord-norge det er in å være trashy. Man har rett og slett ingen peiling på stil hvis man ikke kan kle seg attraktivt/sexy uten å måtte vise hele magen og ha på en mini-skjørt.
      Ser billig og fjortis ut, sorry. Jeg må le når jeg ser folk har kjøpt seg billige plastikk-kostymer på nettet og tror det er sexy.

    27. syntes du er en blanding av hore og ja, men du tørr og vidse kroppen din men serr shopie er ege tlig litt enig med karoline faktisk. tror du aldri har kledd deg skummel. tenk på frammtida de da. men du må vell regne med stygge kommentarer jeg vil egentlig ikke vøre sånn som sier sånne kommentarer men du har gått for langt der asssa. gutter vi bare missbruke deg eller vent du har jo din 14 år gammle kjæresten din du!!!

    28. Haha tøft kostyme og tøff jente! Du har helt rett, alle skal få kle seg som man vil uten at andre skal komme å blande seg oppi alt! Synes du er modig, respekt!
      Btw: Sliter litt med å finne julegaver, kan du ikke skrive et innlegg om tips til hva vi kan gi venner, familier og spesielt kjæresten! Har satt veldig pris på det 😉

    29. håper du blir voldtatt.. :)) men HEI, all oppmerksomhet er god oppmerksomhet, så det hadde vel bare vært fint?

    30. Er det rart du har vært voldtektsoffer sier jeg bare… 🙂 LOL! Fortjent var det. Du har ikke lært noe av det heller tydeligvis.

    31. Så pen du er! Kan du ha litt flere videoblogger der du prater til oss istedet for å skrive liksom? ikke at jeg vil du skal slutte å skrive men det hadde vært hyggelig med en videoblogg! <33 elsker deg

    32. Nina og anonym: Er ingen så fortjene å bli voltatt bare fordi at de går lettkledd. Idiotisk sagt….

    33. Kjøpte du det som halloweenkostyme eller for å bruke mens man har det gøy i senga? 🙂 BARE LURER, tenkte du kjøpte det på sånn jaaa kondomeriet aktig butikk og bruker det til halloween

    34. Jo de gjør det Anette 🙂 Det blir som å vifte med en tusenlapp foran en tigger. Såklart prøver tiggeren å få tak i tusenlappen da! Blir på samme måte som jenter går lettkledde 😉 Så JO, hu BER OM DET

    35. Ikke frekt ment, men det er veldig mange som blander halloween og karneval! Du sa jo at du skulle male no blod eller no så da er det jo på en måte greit. Men Halloween skal være skumle ting 😉 ikke no diss ellerno assa

    36. Du må seriøst ha utrolig lite ansvarsfulle foreldre, som tydeligvis ikke bryr seg en dritt om hva du legger ut på nett. Eller kanskje de rett og slett har gitt opp, etter at du gikk langt over grensen da du la ut bilde av musa di på et solariumsbilde? Ikke vet jeg. Det eneste jeg vet er at jeg hadde vært FLAU (mildt sagt) over meg selv om jeg hadde oppført meg slik du gjør. Heldigvis har jeg foreldre som setter grenser for meg. Det er kanskje kjipt iblant, men i visse tilfeller bra (slik som dette). Når jeg ser den hora du er, så kan jeg ikke annet enn å takke gud for at jeg har de foreldrene jeg har. Håper dette ender med at du får deg en skikkelig lærepenge, at de lettkledde bildene dine blir misbrukte og at du ender opp uten jobb. Kanskje på tide å vokse opp før det er for sent!

    37. “Om 50 personer sier noe idiotisk, så er det fortsatt idiotisk.” – Bertrand Russell
      Fordi mange velger å kle seg horete på halloween gjør det det ikke mindre horete og det er ingen unnskyldning å si “men alle andre gjør det jo”. Du er 18 jævla år, på tide å ta seg sammen og innse at du snart er voksen og burde ta voksne avgjørelser, ulikt det du gjør nå.

    38. Du er så fjortiss. Man kunne på ingen måte tippet att du var 18 om man ikke hadde visst det. Er det ikke på tide og vokse litt opp snart, du er voksen nå. Du utleverer deg på en negstiv måte, på tide og inse det kanskje og legge litt om.

    39. Hva er vitsen med negative komentarer folkens? Ta å te dere som følk! ( altså skjerp dere! ) Liker dere å få negative komentarer? – Trur ikke det nei.
      Kan du vise fram alle kostymene dine? 🙂

    40. Heei! blogga nettopp litt om deg, sjekk det ut! Du er som ett forbilde for meg. Jeg elsker stilen din, kjolene, dette antrekket liksom til å hatt på seg på halloween <3<3

    41. Så vist jenter kler seg utfordrende, å blir voltatt, er det på ein måte deres feil ? Det er jo feil ! 🙂 kan ikke sammenligne en tiger med en mann. Mennesker skal forstå at dette er galt.

    42. Når man er 14 er det greit lissm… men LOL du er 18 ? litt drøyt.. ikke ta det personlig 😉 Bare et lite tips.

    43. Å herregud… På halloween skal man være skummel ikke horete…! Jeg skjønnernhvorfor detner så mange som blir voldtatt når det er sånne som deg som klernseg så jævli horete…

    44. Fy faan skal du gå i det der? at du tørr er det ikke mange som kommer til og rope hore etter deg da?

    45. Folkens, vi lever i 2012. Ikke glem det da, er ikke vits å få all aggresjonen sin utover ei stakkars jente. La nå folk slippe seg litt løs og gi litt faen selv da.

    46. For en utrolig fin kropp du har!! mange som er sjalu på den ;o
      Men dette var vel litt for drykt å gå sammen med masse andre mennesker i? og shortsen var vel litt for “fluffy” rundt lårene?

    47. Selv om det er hallowen tren du ikke kle deg ut som en jævla hore! Du er et forbilde for mange jenter i ung alder! tenk hvis alle de små jentene som leser bloggen din begynte å kle seg slik som deg! Jeg sier ikke at du ikke skal blogge osv. men du burde kansje ha valgt et annet kostyme som ikke viste like mye av seg selv, eller så kunne du rett og slett ikke lagt ut bilde! Jeg er sjøl tennåring, og kler meg sånn som alle de andre på min alder. så jeg går ofte med korte shortser og gjennomsiktige bluser, fordi jeg vil at guttene skal like meg. men å gå med et for så å si horekostyme er litt for langt! Du burde kansje tenke litt over det! Da jeg var mindre leste jeg også blogger som denne, og jeg så opp til de som blogget! så vær så snill å tenk litt på det neste gang du skal lage ett blogginlegg så syntes jeg at du skal tenke på de mindre leserene også! jeg sier ikke at du bare skal skrive om ting som små barn liker, men du kunne jo kansje ha lagt ut bilde av ett kostyme som passer til de mindre i tilleg! Tenk hvis en 10 år gammel jente banka på døren di på halloween i ett kostyme som ditt! Hadde ikke du sytest att det var utilpassene for ei 10åring?
      Hadde blitt veldig glad om du tenkte litt over denne kometaren, eller hvis du svarte på hvorfor du legger ut sånne bilder ut når du vet at mange unge ser opp til deg!

    48. hahahha! sophie, du er så sinnsykt tragisk. tenk at du er 18 år, det er helt SINNSYKT at en jente på 18 år kan være sånn som deg. Off, jeg må nesten bare le av deg.. jeg skjønner ikke, når skal du lære? du kommer til å angre så SYKT i fremtiden på det du gjør nå.

    49. Jeg må spørre hvorfor liker gutter sånt? Kan ikke noen svare på det. Nei tenkte det, hvorfor kan ikke dere gutter bare ta en normal jente som ikke viser halve ræwa og nipplen. Greit om man er ”sammen” liksom og elsker den personen man har men og plutselig begynne og pule etter tre timer og bare slenge dere ned på senga, og det er ferdig liksom… FINN DERE EN NATURLIG EN!

    50. De fleste gutter liker ikke lettkledde jenter så veldig mye. De liker det for en one night stand og useriøse greier, men når det gjelder forhold tror jeg INGEN gutter liker en kjæreste som legger ut så og si hele kroppen sin på nettet. For å ikke nevne nakenbilder. Det er ikke rart Sophie, at forholdene dine ikke har vart så utrolig lenge og det virker som du har blitt brukt av gutter før også. Det er faktisk ikke rart slik som du utleverer deg selv på bloggen. Du blir ikke tatt seriøst.

    51. Folkens, etter og har lest alle deres kommentarer. så blir æ dårlig. Kjærlighet handler om tillit, en person du kan stole på, omsorg for hverandre, respekt og å støtte den man liker for hva den personen gjør.
      Æ kan si det rett ut med et eksempel, hadde æ vært ilag med for eksempel i dette tilfellet. Ho Sophie, så ville æ ha støttet ho, uansett kor negativ dere andre lesere er, æ ville ha vært med ho i gode og onde dager. Æ ville ha respektert ho og brydd meg om ho.
      (og nei, æ er ikkje en kåt jævell som skriver dette for og få oppmerksomhet. æ er bare en person med mine egne menninger!!)
      Og dessuten, la no bare ho Sophie styre sånn som ho selv vill, det er hennes eget liv, og ikkje vårres!
      Stå på videre Sophie !
      du ser ut som en person som bryr seg om bare de positive kommentarene på bloggen din 😉

    52. Serr? Hva er det du ser på, på det nederste bilde’aa? Neste gang du tar bilder av deg selv, husk å IKKE ta bilde av PUPPENE og ROMPA di da!! Og forresten hvorfor kler du deg i det hele tatt ut som en hore med DEILIG KROPP, når du er alt det fra før av?! 🙂 –

    53. Kvifor seier folk at det er meir greitt å kle seg ut som ei hore når ein er 14 framfor når ein er 18?? Det burde verkeleg vere omvendt!
      Viss det er NOKO SOM HELST slags tidspunkt det er “minst galt” å kle seg som ein stripper or you name it, så er det på Halloween og når ein er i alder 18-20 år. Da er ein såpass bevisst at ein drikker litt mindre og forhåpentlegvis går ein ut med gode venninner slik at alle passar på kvarandre. Kva slags foreldre ville la sine 14 år gamle døtre gå ut sånn? DET er drøyt altså. Sophie Elise er faktisk gammal nok til å bestemme kva ho skal gå med og er 100% ansvarleg for seg sjølv.
      Uansett, angåande tidlegare kommentarar: INGEN FORTJENER Å BLI VOLDTATT uansett korleis dei kler seg, ser ut eller oppfører seg. Ingen INGEN INGEN. Det er jævlig, det er heilt forjævlig, det er som å få følelsane vrengt fram og tilbake, knekt på midten, spytta og trakka på. Du blir fråtatt alt av sjølverdi og sjølvrespekt; så da er det kanskje ikkje så rart at ein får ein meir “utagerende” personligheit i ettertid? Det er forskjellig frå person til person. Eg blei inneslutta, fekk spiseforstyrrelser, tvangstankar og depresjon. Alt såg fint ut på utsida, men kvar kveld grein eg framfor spegelen, hata meg sjølv, hata meg sjølv så intenst at det alltid gjorde vondt. Men eg var flink til å smile, late som alt var bra, opprettholde fasaden.
      Det er ikkje “meir OK” å skyte nokon på gata, sjølv om du misliker dei. Det same gjelder voldtekt. Det er ikkje “meir greitt” å voldta ei pen jente enn ei åtti år gammal dame som ligg forsvarslaus i ei seng på sjukeheim – og JA, begge deler skjer. Det har ingenting med personen som blir utsatt for det, og alt med vedkommande som utfører handlinga. Tvang er tvang, manipulasjon og dårlige hensikter har ingenting med offeret å gjere.
      ALLE ER ANSVARLEGE for sine eigne handlingar. Sophie Elise er ansvarleg for det ho seier og gjer med andre menneske, men ho er ikkje ansvarleg for kva andre skulle velje å gjere mot henne.
      Lykke til vidare, Sophie Elise 🙂

    54. Kan ikke si at Sophie virker veldig ansvarlig når henne legger ut horete antrekk av seg selv og viser ingen tegn til grenser. Halloween er til for å kle seg ut skummelt, ikke for å bruke det som unnskyldning for å kle seg horete. Rett og slett tragisk!

    55. Morsomt jeg ser flere steder du sier du skiller deg ut. Skiller deg ut? Nå til dags er alle blonde, brune, har de runde hvite øredobbene og hvit lebestift, og botox. Du er HELT vanlig. Du skiller deg ikke ut i det hele tatt. Du er et offer for samfunnet slik som alle andre jentene. Du kunne ikke vært spesiell om du prøvde engang..

    56. Trist….. tydeligt at det er noen foreldre som har svikta noe seriøst i oppdragelsen her… Det er ikke bare Sophie sin feil, selv om hun må stå for sine egne valg så er det tydeligt at foreldrene ikke helt har hvert til stede under oppdragelsen.

    57. Jeg syns det er kjempe fint at jenter er stolte av kroppen sin, og ikke er redd for å vise det. Men det er forskjell på å være stolt av kroppen sin enn og kun “spille” på kroppen sin. Denne bloggen har tatt helt av med det å være “stolt” av kroppen sin, det eneste denne bloggen går ut på er kroppslige og utfordrende bilder. Ikke et særlig godt forbilde.

    58. Hvilket av familiemedlemmene dine tok disse bildene da? Var det pappa? grr
      ps – Alison var i Harstad for 2 helger siden, besøkte en søster som går på høyskole der <3<3<3
      Puss och kram de tre musketerer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg