dagen etter

Hei og “god morgen”! ♥ 

I går hadde vi som sagt kick off, jeg var helt edru og når man er sammen med masse fulle folk er ikke alltid det like gøy. Men det var uansett en morsom kveld, og jeg gleder meg masse til russetiden nå! Sov ikke hjemme i natt og kom hjem for ikke så veldig lenge siden, jeg har tatt et bad og halvsovet stort sett hele dagen. Syk har jeg blitt også :( Flaks at jeg har en pappa som nettopp var i utlandet, det betyr nemlig at vi har masse taxfree-godteri her hjemme som jeg skal spise i dag. Nam! 

Snart blir jeg hentet av noen venner, klassen skal på teater og se et stykke av Henrik Ibsen, nemlig “fruen fra havet” om det ringer en bjelle hos noen av dere, haha. . Jeg liker Ibsen faktisk, so this will be fun! 

67 kommentarer
    1. Prøve å stikke rumpa ut litt mer da. Du ble sikkert litt gira av oppmerksomheten du fikk fra forrige innlegg 🙂 Og hvorfro photoshopper du øyenfargen din så kraftig egentlig?
      Leppene dine er #NOT #HOT
      Direkte ekkle faktisk.

    2. Etter å fått masse hat fra forrige innlegg der du la ut bilde av rumpa di, så gjør du d enda en gang. Bare lurer på om du VIL ha stygge kommentarer?

    3. har sett fruen fra havet før i haugesund, veldig lurt og lese gjennom stykket før du ser den som teater forestilling. Stykke falt ikke helt ismak hos meg, med tanke på skuespillerne og dårlige rekvisitter. Håper du kan lage et innlegg om hva du synes om stykke.

    4. Bilde nr 3 var fint.
      Med tanke på rumpe-bildet, så oppfører du deg som en hund. “Negativ oppmerksomhet er bedre enn ingen oppmerksomhet”

    5. skjønner ikke egentlig hvorfor du sier at leppene er direkte ekle, når du mest sannsynligvis ikke en gang har finere selv;)
      har du virkelig så dårlig selvtillit at du vil prøve å rakke ned på henne, men når det ikke en gang fungerer, skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å legge tiden din på det.

    6. ååherregud, det er faktsik helt latterlig å lese alle stygge kommentarer. Hun har alt dere ikke har, men la nå sjalusien ligge litt lavt. Er faktisk ikke nødvendig å kommentere dritt, hjelper vel ikke dere noe uansett med mindre dere føler dere bedre av den grunn. Bitches

    7. skjønner egentli ikke hvorfor dere skal se ned på sophie hele tiden, blir faktisk ganske sint pga det! hva har egentli ho gjort dere? vis hun vil ha slike lepper så la henne ha det, vis hun vil photoshope øynene sine så la henne jøre det 😉 du e bra feig som kommentere som anonym på bloggen 🙂
      sophie du e nydelig 🙂 <3 you go girl 😀

    8. Sophie har jo nevnt i flere innlegg at stygge komentarere er bare dagens humor for henne, hun tar det ikke til seg, det er heller ikke rart i forde hu er kjempe fin!

    9. Skjønner virkelig ikke hva dere har imot sophie? hun er en helt vanlig blogger som alle andre bloggere!

    10. Hva har ræva de med det innlegget her å gjøre? Sånn seriøst, hvorfor poster du bilde av den? hahahah, herregud.

    11. Når tiden nermer seg, kunne du tenkt å hatt ett inlegg som kunne hete noe som “Julegavetips” ?? Jeg sliter alltid med å finne gaver til vennene mine (er 15 år)
      Og fint om du kunne hatt gavetips til både slektninger, venninner, kjeresten..osv <3
      Elsker bloggen btw! u go Girl!

    12. Hei <3 Jeg elsker bloggen din !1 jeg leser den hver dag , og jeg blir like spent hver gang du legger ut en nytt innlegg <3 Også er du Utroolig pen !! <3 Jeg er ikke så flink til og kommentere porter , men derfor skriver jeg en litt lang kommentar til deg nå ! <3 Stoor fan klem fra meg <3

    13. wow, du gjør mye for å få oppmerksomhet, jeg kjenner deg ikke men har fulgt med på bloggen din lenge (for å ha noe å le av, såklart) men skal jeg si hva jeg tror? jeg tror at du er usikker på deg selv 🙂 jeg tror at du sliter med selvtilliten din, så det forklarer sminken, pushingen, poseringene dine osv, og skal jeg fortelle deg noe annet? du har all grunn til å være usikker på deg selv, du ser ut som trash 🙂 du tror at guttene liker det ikke sant? listen bitch, guttene i klassen lo av deg da vi søkte på bloggen din i matpausen, hahahahhah læreren bare ” huff, jentene nå til dags ” du er null verdt din tispe, legg opp, ingen liker deg

    14. kom vel ikke som et sjokk at du poserer med duckface og presser den flate og bulkete ræva i kamraet mens du leker deilig? hahahahah horeee

    15. Åå, hvordan kan du virke så smart innvendig, men så dum utpå:-( jeg derimot er dum over alt, haha.. skulle ønske jeg var som deg!

    16. Hei sophie!
      Stor fan! Jeg bare lurte på om du kanskje kunne sjekke bloggen min? Det er en mote/hverdags blogg med minst 2 innlegg hver dag. Håper du kunne ta en titt!<3
      -MyMustachee<3

    17. Lurer på hvordan du hadde reagert hvis moren din skulle lagt ut slike bilder av seg selv.. Ville du virkelig likt at over 30.000 vet hvordan hun ser ut uten klær, tviler veldig sterkt… Prøv å voks opp og ikke oppføre deg som som en fjortis, dette er noe fjortis holder på med og du er nesten myndig, så voks opp 🙂

    18. KAN DU SNART HA SPØRSMÅLSRUNDE? DU HAR JO FÅTT EN DEL NYE LESERE SOM LURER PÅ TING :**
      TAKK PÅ FORHÅND

    19. skjønner ikke hvorfor du skal redigere deg selv så mye. det vises kjempegodt at du har begynt å redigere øyenfargen din!

    20. Kan du ha “Mitt første kyss” innlegg? Sån at leserene kan skrive sitt første kyss i kommenter feltet, og så tar du ut de “beste” ?? 🙂 😀
      <3

    21. herregus, kan ikke folk bare la alle få kommentere det de vil! det er mulig å ha forskjellige meninger om ting! det er så irå fyfaen for noen ekkle lepper og så svarer likksom en annen: hvorfor klage på andre du har sikkert ikke finere selv,ikke vær så jævlig sjalu a!! ALLE er perfekt på sine egne måter..! og vi har alle forskjelige meninger om hva vi syns er fint og ikke så… la folk skrive hva de vil! det er bar eså jævla irriternde å se folk skrive svar til andre innleg også et svar til det inlegget igjen!! SKJERP DERE!! La folk se ut sånn de vill og la folk skrive hva de vil! man trenger ikke være sjalu bare fordi du skriver EN eller to negative ting om en annen…!!IKKE KOM HER OG SI AT DERE ALDRI HAR BAKSNAKKA NOEN!! VI ER JENTER ALLE SAMMEN!! DET LIGGER I NATUREN VÅR Å FÅ LOV TIL Å VÆRE LITT “BITCH” INNIMELLOM!!<3 Husk ALLE er perfekte på hver sine egne måter!!! greit nok at folk klager på rumpebilder daa, men hvis hun syns rumpa hennes er så jævlig digg så la henne syns det og la henne få vise det!! noen likker det andre ikke!!!<3 SKJERP DERE ALLE SAMMEN!!!!!!<3333

    22. et nytt tappert forsøk på å legge ut et bra bilde av rumpa di, men igjen så feiler du og rumpa di ser bare like stygg ut som alltid 😉

    23. legger merke til at det er de samme drittungene som slenger dritt fra forrige innlegg.
      Få dere et liv, losers!

    24. Okei, de som ikke liker bloggen hennes, har ikke noe her å gjøre. Haters er tregt, og skjønner ikke at folk gidder å skrive stygge kommentarer til en så vakker jente.
      Hun gjør hva hun vil med bildene, om hun redigerer eller ikke, bryr jeg meg ikke noe om, men hun har mye rett i det hun skriver og hun virker grei og søt. Om hun “stikker ut ræva” på et bilde, synes jeg er helt greit, eller om hun har fikset på leppene eller hva faen hun gjør. Hennes liv, hennes kropp, hennes stil og hennes blogg. Hun er nydelig, som alle andre. Oppførsel har faktisk mer å si enn utseendet!
      ¨Digger bloggen din, Sophie <33 forresten, genseren din er nydelig

    25. æsj. leppene dine er alt for store og ekle. De ser ut som 2 pølser oppå hverandre. Og sånn forresten om du tror gutter synes den billige stilen din er fin eller deilig eller hva du nå tror…. jeg viste bloggen din til noen kompiser og de snakket om at du så horete og billig ut og hadde alt for svære lepper. sorry ass hoe

    26. folk som ikke skjønner at man trenger ikke være stygg og ekkel sjøl om man skriver dritt til andre.. Dere dumme rævsleikere må bare forvente akkurat som sophie elise, at å være en kjent blogger ikke bare er glamour… ærlig talt, hun er en bimbo, som sier at all oppmerksomhet er god oppmerksomhet.. det sier sitt.
      Man trenger ikke ha dårlig selvtillit eller være sjalu på noen måte for å rakke ned på mennesker. Det gjør alle, tilogmed sophie elise gjør det.. selv om hun, som dere synes er “perfekt..” uhh…. hvis sophie er et bilde på hva perfekt er, da vil ikke jeg leve på denne planeten lenger. æsj, fake all the way.. det eneste som er ekte med sophie elise er løynene hennes

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg