Og jeg er seriøs

I dag kåret vi russepresident på skolen, og det ble ikke den jeg hadde håpet på for å si det sånn – uansett, så går det greit og russetiden blir sikkert super, det avhenger vel i bunn og grunn ikke av hvilken president vi har! :D Og gratulerer til Sigrid med seier, hun kommer nok til å gjøre en god jobb hun også!

Etter skolen i dag dro jeg, Anne-Sofie og Amanda en tur til byen, og jeg er så utrolig glad for at Amanda har lappen og bil! Man kan ikke gå to meter ut av huset før man nesten fryser ihjel / blåser bort / mister hår og løsvipper eller ikke får puste, og jeg er seriøs. Det er så dårlig vær! Tenker å ta opp kampen med mamma og pappa igjen i dag om å flytte bort fra nordnorge, hver vinter har vi samme diskusjonen her hjemme når alle er drittlei av snø og mørket. . Men men, til poenget! I byen kjøpte jeg noen ting jeg trenger, som nytt undertøy, neglelakk (neglene mine har sett jævlige ut i noen måneder nå) og en ny piercing! Tok ut min navlepercing i går og så la jeg den på en “lur plass”, og som vanlig når jeg legger ting på en “lur plass” finner jeg det aldri igjen, haha!

Nå skal jeg legge meg ned i sengen og se på en film. BTYL (blog to you later) ♥ 

55 kommentarer
    1. HVORFOR bruker du neglelakk fra Depend når du sier at du aldri bruker dyretestet produkter?! HVORFOR?

    2. du overdreiv jo bære litt me korsjn være e.. bor længer nord i troms og på kystn, vi har opplevd dåliare vær.
      Å syns d e skuffanes at du bruke produkta ifra Depend når du e i mot dyretesting.
      Å føresn, d der du har fåd sprøyta inn i leppen, kem trur du d va testa på?
      Syns du va mye penere før du fikk en munn som ei and.

    3. Snakk om frekt da, å skrive sånn om hun som ble valgt til president! Tenk på hvor ydmykende det er for henne, så mange lesere som du har! Du er jo faktisk en av de mest leste bloggene i Norge! Jeg hadde aldri hengt ut noen slik hvis jeg hadde hatt blogg. Og btw, på tide med ny bh

    4. Sofie: du skjønner hu har ikke så store pupper… hu bruker super push-up, avogtil bruker hu 2 på en gang! derfor tror du hu har giga pupper! men hu har det ikke btw! hu trur ho e fin selv om ho skrivet “jeg vet at jeg ikke er fin.. å hun tror hun har alt når det gjelder utseende.. Jeg dømmer ikke! hun er pen, å jeg kjenner ikke henne så jeg vet ikke.. men en ting jeg vet er hva HUN bruker av bh.. Sophie dette er ikke vondt ment!

    5. Jeg skjønner ikke hvorfor folk kommenterer på at hun har falske pupper når hun tross alt har vært ærlig å sagt at hun bruker innlegg fordi hun trives med det! Om hun føler seg vel med det så må hun vel få bruke det, hvorfor selger man innlegg og super push i butikkene? for at alle utenom “toppbloggerne” skal bruke det? Tenk litt å skjerp dere! Det er faktisk mange som har lyst på store pupper men ikke tørr å bruke push, men hun er en av de som ikke bryr seg! Hun er helt herlig og sterk, la hun ta på det hun vil. Dere trenger ikke å klage på hun når dere ikke er bedre selv.

    6. Man ser alltid de rosa/brune bh stroppene på alle bildene… Tror du tar de på mengang du skal ta bilder..!

    7. Hei flotta 🙂 Har lest bloggen din så lenge jeg kan huske, og har vel aldri vært noe særlig flink til å kommentere. Men synes det er så trist at du snart skal slutte fordi du har vært en inspirasjon både med stil og det helsemessige. Nå har jeg laget meg blogg, mest fordi jeg vil holde venner og familie oppdatert når jeg flytter fra bodø til fredrikstad. Men også for å skrive om hvordan det er å leve med en kronisk sykdom. Så jeg har brukt deg som inpsirasjon når sykdommen har vært på sitt verste og når jeg da leser bloggen din blir jeg i bedre humør og vet at jeg ikke er alene om å ha det kjipt til tider. Derfor vil jeg nå skrive om sykdommen min på en positiv måte for jeg er ikke ute etter sympati, men forståelse 🙂 har til og med vært så tøff at jeg har lagt ut bilde av arret på magen min som jeg har vært så redd for å vise før. Man må bare ha litt baller til tider og si det som det er 🙂
      hilsen ei jente på 22år som digger deg for den du er <3

    8. Fy flate for noen stygge lepper du har. Det ser ut som du har fått rosa grøt klint utover store deler av munnen. Minner litt om ekstra store franske snegler også. NOT HOT.

    9. Hvorfor skriver du det der med at hun ble president og at det ikke ble sånn du hadde håpet foran alle dine tusen lesere? Du vet vel at det er mobbing, sant?

    10. Dere vet at hun skreiv at hu trudde hu som var nå også ville gjøre en bra jobb …! Herregud dere er dumme azza

    11. fine innkjøp! 🙂
      kansje liiit drøyt å henge ut hu der russepresidenten på den måten da..(?)

    12. ÆSJ, hva SKJER med at du aldri skifter undertøy?! Den trusen du har på siste bildet hadde du på deg for tre innlegg siden og!! DIRTY HOE

    13. “I dag kåret vi russepresident på skolen, og det ble ikke den jeg hadde håpet på for å si det sånn” Haha herregud, du som er så UTROLIG imot å henge ut foolk via nett, også gjør du det selv ?! lol

    14. åherregud, hvorfor får ikke sophie velge selv hva som hun skal ha på seg, gjøre og skrive om. det er det samme som at moren til dere som skriver dette sier at du må ha på deg dette, dette skal du si og dette skal du gjøre idag. hadde det vært arti at de holdt på sånn til dere. selv om hun er optatt av dyretesting og slik et det alt for vanskelig å unngå å bruke noe som er testet på dyr, desverre. jeg synes alt dette er laterlig ! dere oppfører dere som om dere er 3 år. har dere hørt om at det går ant å kjøpe flere like undertøy ? det kan være derfor hun bruker samme undertøy, det er også noe som heter vaskemaskin. de fleste har det og bruker det til å vaskeklær slik at de kan brukes opp igjen.
      fin blogg sophie 🙂

    15. Du skriver at du er imot dyretesting og pelsproduksjon osv… Koffor kjøper du da DEPEND?? det er jo dyretestet til tusen!

    16. eeh, hvem faen er interessert i hvilket undertøy o.l sophie bruker? herregud så tragisk, sier mer om dere da.

    17. kan du fortelle hvor du kjøper undertøyet ditt ? 🙂 bh ‘n eg tenkte på , har problemer md å finne fine bher:/

    18. HELT FØRST MÅ JEG SI DET… HELT ENIG MED DEG PIA THERESE!JEG SKRIVER LITT DET SAMME SOM DEG, MEN VIL BARE POENGTERE DET! 🙂
      1. Tenk om Hun har like BH’er? Eller at hun har like stropper på noen, og det er de hun bruker mest?
      Kanskje også like truser?
      Hun liker å bruke push-up BH’er. Hva er feil med det? Hun liker å bruke sånne truser. Hva er feil med det? La jenta få gjøre hva hu vil da! Jeg bruker også push-up BH’er, og jeg er ikke redd for å si det til alle! Og det er ikke Sophie heller! Hun bruker innlegg i BH’en fordi hun føler seg vel med det! Er det er veldig stort problem for dere? Blir dere veldig kvalme av det? Så bli det da! Men da kan jeg bare si det med en gang, at jeg blir kvalm av dere også!! Og hvis dere blir så kvalme av det, anbefaler jeg på det sterkeste at dere driter i å lese bloggen til Sophie!
      2. Hvordan vet dere om depend er dyretestet? Hvordan vet dere at hu kanskje ikke bryr seg så veldig om NEGLELAKKEN hu kjøper er det? Og om den skulle være dyretestet, det er jo utenpå? Dyret SPISER det ikke… Og da har det egentlig veldig lite å si.Jeg bruker også depend, og jeg er også imot dyretesting! Jeg skjønner godt at Sophie er imot dyretesting, men hvis det goså er et veldig stort problem… slutt for all del å lese bloggen hennes!
      3. Det å trekke inn magen er det MANGE bloggere som gjør… Hvis Sophie gjør det, så la henne gjøre det! Og mens jeg er igang. HVORDAN ser du at hu trekker inn magen? Jeg ser det ihvertfall ikke… Men tenk om hu ikke gjør det? Hva da? Da har dere ingenting å legge vekt på? Og hvis hu gjør det, kan hu ikke da bare gjøre det, åsså kan dere slutte å bry dere om det?
      4. Hvis dere er SÅ i mot Sophie, HVORFOR leser dere bloggen hennes da? Den skjønner jeg ikke helt? Jeg leser ihvertfall bare bloggen til folk jeg beundrer, så jeg anbefaler dere å gjøre det samme!
      5. jeg ser ikke hvor Sophie har “hengt ut” Hu som ble ressepresident? Det eneste hu skreiv, var at det ikke ble den hun håpet på, fordi hu ville bli det selv. Hun skreiv bare at det ikke ble den hu håpet på, men at hun var sikker på at Sigrid ville gjøre en god jobb! Så slutt å være 4 år, og voks opp.. VÆRSÅSNILL!!!!
      6. Hun ville fylle leppene sine, hennes valg. Synes ikke dere det ble noe fint? SÅ SYND! Det er ikke DERES lepper! Jeg for min del, synes det ble fint, hu kledde det godt! For jeg ser på HELHETEN, og ikke bare på henne som toppblogger. Tenk om DU hadde kommet på skolen med nyfarget hår. Alle går rundt å hvisker, peker og ler. Alle på bloggen din, legger igjen stygge kommentarer på hvordan det ble. Til slutt blir alle innleggene dine overøst med stygge kommentarer på hvor stygt håret dit ble, og hvor latterlig du ser ut. Du er en topp blogger, du har kanskje opptil 1000 kommentarer på en god dag. du setter deg ned for å kose deg med alle kommentarene, kanskje også kommentere noe tilbake på noens blogger. Kanskje du tilogmed har fått 10-12 e-poster. Men 70% av alle kommentarene er stygge kommentarer om håret ditt. Hadde du likt det? Jada, du er toppblogger. MEN det finnes grenser til de som kommenterer på bloggen din! DETTE ER MOBBING I HØYESTEGRAD! NOE SOM KALLES NETT-MOBBING! dET ER DEN MEST BRUKT MOBBE METODEN VI HAR! sOM TOPPBLOGGER VIL DU SELVFØLGELIG HA NOEN HATERS OG NOEN SOM LIKER DEG. MEN DET FINNES GRENSER TIL ALLE DERE HATERS!! DERE ER VANLIGE MENNESKER, MED VANLIGE FØLELSER! DET ER TOPPBLOGGERENE OGSÅ! TENK DERE OM, FØR DERE HANDLER! JÆVLA HATERS!!!!!
      Og helt til slutt vil jeg si at jeg elsker bloggen din Sophie! Jeg liker blogge måten din! Og hvilken farge er det på den neglelakken? Jeg tror jeg kanskje har lik? 🙂

    19. Depend er jo testet på dyr. hvorfor kjøper du dette når du er så bevvist på alt som har med dyretesting å dyremishandling?
      bilde av deg lenger opp i innleggene der du ikke hadde extention var kjempefint. får fram skjønnheta di når alt det falske e borte.

    20. jeg er elleve år, og jeg bruker push-up i bh-en. jeg er elleve år, og bruker sminke. i hodet mitt er jeg mye eldre enn jeg er in real. det sier mer om dere enn om sophie, når dere gidder å skrive så mye dritt. hvis dere har problemer, så løp dere en tur. ikke la det gå utover sophie! hva har hun gjort, som plager dere? hvis depend er testet på dyr, vel jeg bryr meg jo litt.. men jeg har aldri visst at det var testet på dyr. dere vet aldri, kanskje sophie ikke visste det. alle har en frekk side, til og med sophie har det. men hun er ikke frekk når hun skriver til leserne sine. dere skal være takknemlig for at hun gidder å legge ut 2-3 innlegg om dagen! snakk om utakknemlige drittunger dere er. og dere som skriver noe stygt og etterpå sier ”du nettmobber” til sophie, har dere noen gang tenkt på hva dere gjør selv? jeg tror aldri, ALDRI jeg har sett sophie nettmobbe en person. så jeg synes dere skal gå inn i dere selv å tenke, tenke hardt! jeg er kanskje en falsk hore, men det driter jeg langt i. jeg behandler ikke vennene mine som dritt. jeg synes det er behagelig å ha på sminke, og det må jeg få lov til. samme med sophie.
      dere vet at man kjøper ikke undertøy bare for å bruke det èn gang? jeg bruker undertøyet mitt flere ganger, bare at jeg vasker det imellom. og jeg har f.eks 3 av samme bh? kanskje sophie har det også, så drit langt i å dømme. dere kjenner henne ikke så få dere et liv! dere kan heller slenge dritt til meg, jeg som er elleve, og bruker sminke +++
      jo mer dritt du får, jo sterkere blir du.
      if i could i would, if i could’nt i would’nt
      hilsen bloggfan

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg