i oslo

Akkurat nå sitter jeg på starbucks på gardemoen! Skulle egentlig dra rett inn til oslo, men følte jeg ville blogge litt for dere nå som jeg hadde sjangsen – gratis internett her, vet dere! Dagen min i dag blir sikkert veldig stress, skal være på intervjuet klokken 15:00, etter det har vi photoshoot og så må jeg stresse tilbake til gardemoen igjen. Men, jeg er veldig glad, jeg får oppleve masse og er utrolig takknemlig selvsagt! 
Jeg sov heldigvis på flyet så turen gikk fort, kan ikke huske jeg hadde sovnet en gang så når vi var på vei til å lande tenkte jeg “nå har jeg lukket øynene i 2 minutter, enda lenge igjen av flyturen” og plutselig så var vi på bakken. Herlig!

Nå må jeg kjøpe meg noe å drikke før jeg setter meg på flytoget, frister veeeeeldig med noe godt fra starbucks – kødda, starbucks er oppskrytt. Snakkes senere ♥

Huff, tok dette bildet i morges, og man kan virkelig se hvor trett jeg er! Ser enda slik ut, haha

Lunsjen min, not good at all! 

 

46 kommentarer

Siste innlegg