ray ban vision

Hei! Kom akkurat hjem, dagen har virkelig gått fort. Først var jeg på intervju, etter det dro jeg på skolen og så en tur på besøk til Lisa. Etter et par timer der kom mamma og hentet meg og vi dro til byen for å hente de nye brillene mine fra Ray Ban! Helt sinnsykt hvor dyrt slike briller er, betalte 3000 kr for mine. Og det verste av alt er, om man ser dårlig så trenger man jo briller og nesten alle er jo dyre? Med mindre man vil kjøpe de på coop obs, noe jeg på at noen har særlig lyst til!

I kveld skal jeg øve masse til norskprøven vi har i morgen, håper på å få et bra resultat! Blir så skuffet over meg selv om jeg får en dårlig karakter i et fag jeg har godt potensial i , så i kveld må jeg bare pugge og pugge :) Har heldigvis masse godt og spise i kveld, fikk faktisk en hel eske med “angry birds” godteri i posten for litt siden. Hadde glemt det av, så nå har jeg masse godterispising og ta igjen ;)

Men først får jeg besøk litt, må rydde rommet. Snakkes! 

71 kommentarer

Siste innlegg