Shut me up on Wednesday

Lotte og Amanda har vært her i kveld, veldig koselig å være sammen med dem som vanlig! Nå sitter jeg og ser på Jersey Shore, dere kan godt hate meg men jeg liker faktisk Snooki godt, haha! Men straks skal jeg legge meg i sengen og håper virkelig jeg klarer å sove, har hatt en powernap i dag og det var virkelig nødvendig. Behøvde all søvn jeg kunne få etter å ha vært totalt søvnløs flere netter . . Og i natt hallusinerte jeg faktisk, haha! Så en naken tynn liten jente på rommet mitt som så seg i speilet, fikk helt panikk og så på henne i sikkert 15 minutter. Enten var det et spøkelse eller så var det syner. . 

Tenkte forresten jeg kanskje skulle begynne å se på gossip girl og nyte første til siste sesongen. Personlig har jeg kun sett sesong 1 og 2, er det verdt å få med seg resten? Elsker i alle fall det jeg har sett! Og da har jeg noe å sovne til, og så slipper jeg å plages med denne rastløsheten som jeg til stadighet lider av, som ofte fører til besøk midt på natten, reisebookinger og masse andre impulsive aktiviteter haha. . . Pluss i morgen må jeg være uthvilt, skal på intervju klokken 09. Tidlig, men jeg ville helst ikke ta det rett etter en gymtime. Dere får vite mer når intervjuet er ute! 

Her har dere noen sanger jeg liker godt som dere kan sovne til. Love yoou ♥ 

79 kommentarer

Siste innlegg