enda en søvnløs natt

Enda en natt med flere timer bestående av stirring opp i taket. Jeg er så lei av å hele tiden ha problemer med søvn. Hvorfor skal det være så vanskelig? Klokken 05 ga jeg opp og gikk istedenfor ut en stund for å røyke, skulle uansett stå opp klokken 06. Jeg tenkte at det eneste positive måtte være at jeg ikke kom for sent til skolen (noe jeg gjør hver mandag) men så hadde pappa, som også er min skyss forsovet seg slik at jeg kom forsent likevel. . Ennå en gang har koffeintabelettene reddet dagen min, haha..

Noen andre som enda har litt søvnproblemer etter sommerferien? 

Man ser på meg at jeg er trøtt i dag. . 

62 kommentarer
    1. dette er ikke frekkt ment, men kunne du være så grei og blogge litt mer variert enn et innlegg med masse bilder av ansikte ditt ? 🙂 Ikke det at det er så fælt og se på deg, bare litt mer variasjon kanskje ?

    2. lol, jaa for røyk gir mye søvn…røyk holder deg opp kjære! Anyway, du festrøyker vist ikke bare…sa du kom til bli avhengi!1

    3. Det er irriterende, så skjønner deg veldig godt hvordan du har det… Jeg har det ikke så oft, men har jeg sovet lenge dagen før, så blir det vanskelig å sove kvelden etterpå…
      Men får håpe at du får en kjempe fin dag alikvell ! 🙂

    4. Jeg har! Jeg klarer ikke å sove ! Utrolig irriterende. Jeg bare ligger i sengen å på en måte venter på det skal bli morgen. Tror ikke æ sovne før klokken 01:00.

    5. uff det er fælt, sånn er jeg på sommeren, da får jeg aldri sove, men på vinteren sovner jeg med en gang jeg legger meg ned, sikkert pga det er så mørkt. har lest at hvis du ikke får sove så kan det være at du har mye energi i kroppen, kanskje du kan prøve å trene litt på kvelden før du legger deg? ta en joggetur eller noe (ikke ute alene da såklart..), man pleier jo å bli veldig mye trøttere etter man har trent mye 😀

    6. Har det akuratt det samme! Seriøst…jeg må opp kl 6 hver morgen og selvom jeg går trøtt konstant om dagen, får jeg alikavel ikke sove om kvelden. Sovner rundt 11 også våkner jeg flere ganger om natta! Sykt plagsomt…går veldig mye utover skolen fordi jeg ikke orker å følge med i timen og når jeg kommer hjem har jeg som regel mye lekser som må gjøres, men orker ikke fordi jeg ligger sånn halveis dø foran tv! Skulle ikke døgnet, eller sovet om dagen og vært så mye våken om natta i sommer/høstferien…

    7. har det på en måte likt.. men ikke heelt..
      jeg for ikke sove fordi jeg ligger å tenker sånn. Jeg går nå i 8. klasse og har første året på ny skole/ sted og folk. Jeg flyttet i ferien fordi jeg ble mobbet i 6. klasse. Nå er jeg sååå redd for at noen på den nye skolen skal finne ut at jeg ble mobbet 🙁

    8. GÅ TIL LEGEN OG FÅ SOVE TABLETTER DET HJELPER HVIS DU HAR SØVN PROBLEMER TROR DET KAN GJØRE HVERDAGEN DIN LETTERE OG DU BLIR MINDRE SLITEN OG TRØTT:) DET ER VIKTIG MED SØVN <3

    9. Jepp får ikke sove.. men så mye sminke som du bruker så ser man ikke på deg at du er trøtt! just sayin 😉 jeg klarer ikke putte på meg flere lag med foundation i feil farge selv så jeg ser ut som en som har dødd 3 gang og stått opp 2 :p HAHAHAHAHAHAHAHA

    10. Hei
      Kan anbefale deg å ta melatonin. Ikke vanedannende og fåes på resept hos legen. Du kan også kjøpe i utlandet (USA) uten resept og der er det mye billigere. I tillegg kan jeg anbefale deg GABA (naturlig aminosyre som demper nevrotransmittere i hjernen) Kan kjøpes på Iherb.com. 5-htp vil også på en naturlig måte øke serotonin og derav melatoninproduksjonen. Alt dette kan taes sammen og er helt naturlig og ikke vanedannende. Høydose magnesium (magnesium malate eller glycinate) kan også anbefales. Håper rådene hjelper 😉

    11. 1. pust dypt inn
      2. tenk på en du liker
      3. trykk F10 fem ganger
      4. skriv denne som kommentar på fem sider
      5. se på bakgrunnen din

    12. Samme skjer med meg!
      leste noe om at hvis man skal sovne lettere så må man ikke være på pc, mobil eller tv 1 time og 30 min før man skal legge seg ;]

    13. etter sommerferien? hahaha 😛
      men ja inatt lå jeg bare å stirra ut i rommet.. så på klokka og en time hadde gått, 03.28 snudde meg og så på klokka igjen, 04.45? timene går fort, halv 6 klarte jeg endelig å sove, men hjalp ikke så mye når jeg måtte opp igjen klokken 7.. trøtt i hele dag, og har bare lyst å sove, men tørr ikke for da får jeg IALLEFALl ikke sove ikveld.

    14. Jeg har også hatt mye søvnproblemer etter sommerferien, men nå har jeg begynt å sove godt etter en slitsom dag på skolen :)<3

    15. hun skriver om røykingen sin så folk skal kommentere om det (heisann, der fikk du enda en kommentar). anyways, er slitsomt å ikke få sove. Stress kan være noe som holder deg våken, kanskje du burde dra til legen og få noen sovetabletter? 🙂

    16. Så merkelig, jeg sov heller ikke en dritt i natt!
      Snudde meg rundt hele tiden, prøvde å finne en god posisjon, men ingenting funka. Lå bare å stirra oppi taket jeg også. Merkelig det der… Men har vært veldig pigg idag, da! Mer pigg enn når jeg sover godt, så det er jo litt rart? Kanskje jeg skal begynne med å døgne i hverdagen, haha.

    17. sliter veldig med søvnen, og her jeg er nå er det faste tider å legge seg og stå opp…tider som absolutt ikke passer min døgnrytme. Hater det!

    18. Altså nå skal jeg gi deg et tips når du ikke får sove for å sovne , først må det være helt mørk på rommet ditt, så tar du oh setter to puter eller dyna de oppå hverandre også setter du to fingre inn i musa bakfra , også setter du deg oppå puta og rir den med fingrene i musa da seff, dette gjør du fort også holder du på til du blir sliten så venter du litt så får du sove skal du se <3 funker for meg 🙂

    19. Jeg har hatt søvnproblemer siden jeg var liten og jeg klarer ikke å forandre på det.. Vet hvordan du har det! Jeg fikk noen medisiner av legen min som skulle hjelpe meg, men det var på grunn av at jeg har adhd så da skulle det hjelpe mot det også.. Men det funket ikke :/
      Håper du får orden på døgnrytmen din Sophie 🙂

    20. er SÅÅÅ lei av bare bilder av krøllene å leppene dine!! og hvorfor er kameraet ditt så dårlig, har du ikke speilrefleks? Er jo bedre kvalitet på iphone bildene mine… Bildene er ufokuserte og dårlige

    21. Eg og har litt søvnproblemer ja :/
      Kan liksom ikke nett ta meg en liten lur etter skolen, noe som er jæævlig vannskelig!! :O
      Elsker å sove, men alltid noen som vekker meg. kanskje like greit så eg ihvertfall får en sjangs å få sove når natten først kommer.
      Er heeelt jæævlig å ikke få sove, spessielt når man er trøtt, føler med deg får å si det sånn! <3

    22. Seriøst, Sophie. Du var så utrolig pen før, og en skjønn jente. Nå begynner du snart å se ut som en versjon av Dolly Parton. Sorry, men leppene dine ser forferdelige ut

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg