min fetisj

Nå skal jeg fortelle dere om en liten “fetisj” jeg har. . (Til dere som ikke vet hva fetisj er, så er det noe man tenner på haha). Dreads. Det må nok være det fineste som finnes på gutter! Og da mener jeg dreads á la Tom Kaulitz fra tokio hotel, og ikke som for eksempel Sean Paul. Han ser etter min mening helt jævlig ut på håret, det er faktisk en forskjell! Dreads + skjegg = ikke bra. . Nei fy, det ser bare ekkelt ut. Men om jeg ser en gutt med dreads blir han med en gang dødsfin og jeg blir småforelsket. Men ja, har jo vært forelsket i Tom Kaulitz siden jeg var 12 år, så kan vel ha noe med det å gjøre . .

Har dere en spessiel stil eller look dere foretrekker på jenter / gutter? Tell me! 

Verdens fineste gutt som på den tiden hadde verdens fineste hår! 

En annen med dreads jeg virkelig har falt for må være Samuel Larsen som vant the glee project. . Tror jeg har skrevet om han før, han er i alle fall perfekt i mine øyne!


Om det finnes en søt gutt der ute med dreads, litt bad boy og fin klesstil er det bare å maile meg altså, så fikser vi en filmkveld sammen ;) Hehe. 

117 kommentarer

Siste innlegg