en leser har tegnet meg

Fikk denne tegningen på mail i dag, var ikke det sinnsykt bra? Blir så rørt, glad og ikke minst sjokkert når jeg ser hvor utrolig talentfulle lesere jeg har ♥ Dere er så flinke! Føler meg ganske lite talentfull selv som ikke kan noe spessielt, og så vil folk tegne MEG!? Det føles uvirkelig, jeg kjenner  virkelig press på meg nå til å gjøre en bra jobb med bloggen, haha!

Tegningen er laget av http://honesty.blogg.no/, og hun skrev noen kjempefine ting til meg på mail, pluss et veldig fint innlegg på hennes blogg. Kjempefin jente, og litt av et talent! Hva synes dere? Denne tegningen synes jeg hun fortjener masse skryt for!

Om dere lurer på hvordan dere sender meg en tegning, så sender dere bilde på mail til [email protected] – merk mailen med “tegning”. Alle bilder blir lagt ut på bloggen med link.

96 kommentarer

Siste innlegg