fredagen i bilder

I går skulle vi feire to gode venninner av meg sin 18årsdag, nemlig Åse-Kristin og Lotte! De hadde leid lokale og vi nærmeste vorsjet der først, før det begynte å komme folk etter en stund. Jeg var i så utrolig godt humør hele kvelden og håper alle som var der hadde det kjempegøy! Jeg har i alle fall danset, drukket og vært sammen med de personene jeg liker best i hele verden, mer velykket kveld enn det kan man vel ikke få? Jeg har et motto, og det er ” det blir kun så gøy som du gjør det til selv” og det er helt sant! Uansett hvor du er så kan du få det helt supert. Er dere ikke enige? 

Noen av dere har spurt om det bruker å være drama / slosskamper når vi er ute, jeg personlig bruker alltid å bli dratt inn i et eller annet drama men jeg hater å krangle, hater å diskutere og vil helst bare at alle skal være venner så. . Hver gang noen krangler, spessielt når man er på fest, bruker jeg å tenke “herregud, er det verdt det? Hva er det egentlig å krangle om?”, for noen ganger har jeg inntrykk av at folk bare krangler for å ha noe å gjøre, rett og slett. Så nei, for å svare på spørsmålet – jeg blir nesten alltid dratt inn i drama jeg selv ikke starter, men så bryr jeg meg så lite at jeg er like fort ute av det igjen, haha! Nå vet dere det, vet det går rykter om at jeg er en skikkelig dramatisk bitch såå :( 

Her begynte det å bli litt for mye av det gode for meg, haha. .

47 kommentarer

Siste innlegg