prinsessa

Siden sist innlegg har jeg hatt det helt perfekt, slik en ultimat torsdagskveld skal se ut i mine øyne. Først slappet jeg av alene og så på mine favorittfilmer, nemlig alle barbiefilmene! Dere som er ca på lik alder som meg har vel sett “prinsessen og fattigjenta” og “barbie og nøtteknekkeren”? Fantastiske filmer, hihi! ♥ Ja, jeg er veldig barnslig. . Men kanskje det er litt søtt? 

Etter det kom Lisa på besøk og jeg hjalp henne litt med et skoleprosjekt. Føler det gikk veldig bra og håper hun får god karakter, blir alltid skikkelig stolt når venninne mine gjør det bra! :) Vi spiste kjempegod mat, pizza og banansplit – trenger jeg si mer? Det er obligatorisk for en studiekveld mener jeg, masse god mat. Jeg bruker for eksempel å glede meg til tentamen fordi man har med seg så mye god mat! Det hele endte i alle fall med at jeg dro til Lisa på overnatting, så drar vi på skolen sammen i morgen. Snakkes da, dere er de herligste! 

71 kommentarer
    1. hahah ler av kommentaren over her “stygga” du er nydelig sophie! <3
      men jeg har et spørsmål, den wallsticken live, laugh, love hvor har du kjøpt den? 🙂

    2. Sophieelise, vær så snill og slutt og ha restylane, og ikke gjør duckface.. du er mye penere når du smiler ekte.. begynner og bli lei av og se at du gjør det der.. ellers elsker jeg bloggen din og leser fortsatt fast.

    3. Du er (for å være ærlig) akkurat sånn som jeg vil se ut , i mine øyne er du perfekt på utsiden <3 du er heldig som har de puppene der!jeg har sett at du har bhen bakom halsen liksom ? ihvertfall jeg gjorde det samme før for å få mer kløft , det hjalp jo , men gjorde så vondt med binders som presset inn i nakken! Håper du stopper med det , for det har jeg gjort 😉 sånn dønn , jeg er misunnelig på kroppen din og klærna dine , du er heldig som tjener godt og får kjøpt så mye fint! Ønske jeg var deg , ihvertfall hadde utsenedet ditt! haha holdt på å si , noen tips om hvordan jeg kan få utsenedet ditt? jeg tuller men samtidig ikke 😛 Elsker deg <3

    4. DU VET VEL AT ET AV TILSETNINGSSTOFFENE I DENNE PIZZAEN ER LAGET AV SVIN? STABBURET HAR IKKE VEGETARPIZZA!
      HER ER EN LINK DER DET STÅR:
      http://www.imam.no/forum/4-tilbakemeldinger-fra-ettersporsler/1538-big-one-tripple-cheese.html
      HER ER NOE AV DET SOM STÅR PÅ DENNE LINKEN:
      > Hei!
      >
      > Vedrørende Big One trippel Cheese.
      >
      > Du spør hva tilsetningsstoff emulgator E472e står for, det er laget av
      > svin. Dessverre
      > lager ikke vi vegetarpizza.
      >
      > Takk for at du kontaktet oss.
      >
      > Med vennlig hilsen
      > Stabburet AS
      >
      > Forbrukerservice
      > Postboks 711
      > 1411 Kolbotn
      >
      > Grønt nummer: 800 33 005
      VILLE BARE NEVNE DET SIDEN DU ER SÅ “VEGGIS” FOR TIDA… DU HAR DESSVERRE SPIST NOE SOM ER LAGET AV KJØTT…

    5. Hei! Ville bare si at jeg synes du er et fantastisk forbilde! Du spiser, du trener, du sier hva du mener, du gjør det bra på skolen. Hva er vel bedre enn det?

    6. Og jeg vil heller ikke se svarene deres hvis dere skulle ha lyst til å tenke over og svare på hva jeg skrev lenger opp, fordi dette ikke er min blogg og ikke interesserer jeg meg for å gå inn på disse kjedelige bloggene mer…
      Get a life…

    7. Hei!
      kan ikke du synge en sang til av lada del rey? 😀 du var så flink og hun har så fine sanger

    8. Hei ! Jeg elsker bloggen din og er stor fan av den, men det hadde vært utrolig kult om dunhadde ukas blogg eller noe og du andbefalte meg, jeg hadde blitt så glad og takknemelig ! <3

    9. Hei!!
      Hvor høy er du ? Hvor mye veier du ? Kan du skrive om kostholdet ditt ? Hva spiser du til frokost , lunsj, middag og kvelds og hvor mye til hvert måltid ?:) et eksempel på en helt vanlig dag ??:)
      Du er sinnsykt pen !!

    10. jeg går i 8.klasse og vi har også om etikk nå. skjønner jo at dere har litt vanskligere da… Du kler briller syyyykt godt!

    11. Du spør om noen av oss ser på “Barbie og nøtteknekkeren, prinsessa og fattigjenta” ,- ehm? NEI, det er lagd for barn i alderen 3-7? Og faller ikke inn i min kategori når det gjelder film. Hehe, men det blir artig når du leser bloggen din om noen år og ser at du tilstod ovenfor alle at du “Elsker og se på Barbie filmer”, gud jente du er vel snart 20år.
      Til alle muslimske brødre og søstre, i tilfellet dere vurderer å kjøpe den nye “Big One Trippel Cheese”, så inneholder den dessverre svinekjøtt. Forhåpentligvis så er dette et ærlig svar som jeg har motatt fra Stabburet.
      For de av Dere som ikke er så kjent med E-stoffer; vær obs på dette. Enkelte tilsetningsstoffer fremstilles av husdyr (og er da som regel ikke slaktet etter halal-vis) eller så fremstilles de i verstefall fra svin.
      >
      >
      > NB! VENNLIGST IKKE ENDRE TEKSTEN I EMNEFELTET
      >
      >
      >
      > FSS-400365
      >
      > Hei!
      >
      > Vedrørende Big One trippel Cheese.
      >
      > Du spør hva tilsetningsstoff emulgator E472e står for, det er laget av
      > svin. Dessverre
      > lager ikke vi vegetarpizza.
      >
      > Takk for at du kontaktet oss.
      >
      > Med vennlig hilsen
      > Stabburet AS
      >
      > Forbrukerservice
      > Postboks 711
      > 1411 Kolbotn
      >
      > Grønt nummer: 800 33 005

    12. Dette her er ikke for å være frekk eller noe, ville bare si min mening og håper du tar hintet! På det bildet du la ut av deg selv med mørkt hår, vardu helt feilfri!! Hadde kjempet som en gal for å se sånn ut, leppene og alt var perfekt! Nå synes jeg faktisk ikke du er like fin, håper ikke du tar deg til deg, men du var 1000000000 ganger finere med mørkthårog utensilikon i leppene. Bare du farger håret brunt igjen blir jeg sykt fornøyd! Og så synes jeg ikke du kler brillene så godt, men husk at det bare er min mening!! På innsiden virker du faktisksom den gode personen. Veldig hyggelig ogsnill mot dyr osv og samtidig liker du å ha det gøy! Bloggen din er av mine to favoritter nå, så ikke misforstå denne kommentaren. Jeg synes ikke du er helt på topp påutseende, men innsiden er det som teller og der virker du helt fantastisk, stå på videre!!!!!

    13. Er ikke du vegitarianer? Hvorfor spiser du Big One da? Der røk vist “jeg har vært vegitarianer i 2 mnd” greia de 😛

    14. Kan du lage en video der du viser alle kjolene du har? Hvordan får du kjolene dine så korte når du er såpass lav? (sliter med å ha for lage kjoler, siden jeg bare er 160)Alle modellene på nelly er over 170 og de har den lengden på kjolene som jeg vil ha. Forresten, jeg eeelsker bloggen din! 😀

    15. Virker som om du bruker den BHen hele tiden? 🙂 Synes jeg ser de stroppene som går bak nakken for å få ekstra push up hele tiden jeg, hihihi!

    16. HALLO?!?!?!?
      JEG LURER PÅ, NÅR DU BESTILLER TING FRA SHEINSIDE, HVOR LANG TID PLEIER DET Å GÅ FØR DU MOTTAR DET I POSTEN?? BESTILTE EN GENSER DER 17.SEPTEMBER, MEN HAR ENDA IKKE FÅTT DEN :///

    17. Jeg ELSKER barbiefilmene, haha, jeg er 14 🙂 De er så søte og bra laget. Alle har et budskap og det liker jeg!

    18. Når en 17 år gammel jente sitter å ser på Barbie-filmer, er det ikke søtt, det er oppsiktsvekkende.. Personlig elsker jeg gamle Disney-klassikere og Astrid Lindgren-filmer, men disse er like underholdene for voksne som for barn. Barbie, og powerpuff-jentene er laget for små jenter på 5-6 år. Sorry, men syns ikke det er søtt i det hele tatt;)

    19. En gang da jeg ikke fikk sove, fant jeg ut at jeg heller satt oppe hele natta og så på ALLE barbiefilmene som har kommet ut :p de vi ikke hadde, så jeg gratis på nettet 😀 Det er skikkelig gøy! Jeg synes ikke at barbie bre er for småjenter ! filmer er for alle, ikke sant?;D

    20. Hva med andre kjøttfri pizzaer, da?
      Det finnes minst tre-fire andre pizzaer mange tror er vegetariske, slik som Grandiosa Mozzarella (tomat, basilikum, mild chili) og Originale Mozzarella (mozzarella, parmesan & urter) og Big One Triple Cheese. Så vidt Norsk Vegetarforening erfarer er disse tilsatt animalsk løpe, noe som per definisjon gjør dem uegnet for vegetarianere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg