living on the edge

Var ute og kjørte i sta med pappa og jeg holdte på å ta liv av oss begge haha, ble nesten påkjørt av en lastebil! Sitter her og er takknemlig over at jeg lever! Nå venter jeg på Lisa som kommer hit på besøk, vi skal gjøre lekser og hjelpe hverandre litt. Tror også hun skal ta med masse godt! Forresten, har dere smakt den nye nugattien? Det er det eneste jeg har tenkt på de siste dagene, fy flate så godt det var! Den heter “melkesjoko” og smaker som nutella, mmm. . . Og nei, dette er ikke reklame for dere luringer som kanskje skulle tro det. Nam! :)

Sånn her ser “dagens” ut! Har på meg sløveklær, elske slike gensere med tegneseriefigurer på. Desverre er det ikke så lett å få tak i her i Harstad. . Den jeg har på meg i dag er i alle fall fra h&m, hva synes dere? :)

59 kommentarer

Siste innlegg