barbienegler

Hei alle sammen!

Jeg er enda syk, men heldigvis er formen litt bedre i dag enn hva den var i går. Jeg har til og med orket å fikse neglene mine i dag! Syntes det ble kjempefint og ikke minst unikt fra noe jeg har sett før her i Harstad. Med en gang jeg fikser neglene føler jeg meg mye mer feminin, vanligvis ser ikke neglene mine ut. . Men nå føler jeg meg bra! Hva synes dere? :)

Nå skal jeg få servert en sunn middag (bortskjemt og lager ikke mat selv, haha). Fikk forresten en ganske gøy forespørsel fra en stor tvkanal, er snakk om at de skal følge meg en hel dag slik at dere får sett hvor kjedelig livet mitt egentlig er! Haha neida, men rett og slett slik at man kan få et bedre innblikk. Hørtes veldig gøy ut og gleder meg til åf å vite mer! :) Hadde ikke det vært gøy? 

52 kommentarer

Siste innlegg