mandag er best

Hei alle sammen! Jeg kom hjem så sent i går at jeg rett og slett ikke orket å blogge, det eneste jeg følte for var å ligge i sofaen og slappe av. . Orket ikke å gå opp på rommet engang, haha! Nå er det i alle fall mandag og en ny uke har startet, jo eldre jo blir, jo bedre synes jeg faktisk mandag er! Det er da jeg har mest energi og er klar for å ta fatt på masse gjøremål. For eksempel, i dag har jeg vært på skolen,gjort lekser, ryddet rommet og svart på masse mailer – klokken har enda ikke passert fem, så det synes jeg er ganske bra! Nå mangler det bare at jeg får litt treningsmotivasjon så blir dagen perfekt!

I skrivende stund ligger jeg i sengen og ser på hunger games, har ikke sett den siden den var på kino! Utrolig bra film og kjempe spennende, er mange ganger jeg bare må holde meg fast fordi det er så nervepirrende! Gleder meg veldig til resten av filmene kommer ut, har noen av dere lest bøkene og er de til å anbefale? Jeg har lest den første boken i serien, men det var etter jeg hadde sett filmen. . Dårlig valg, eller?

Hihi, se hva jeg så i sta når jeg var ute og tok bilder! En elg! Ser faktisk slike type dyr som elg, rev, harer ++ ganske ofte, det er veldig koselig og ikke minst spennende med ville dyr. Å se dem i naturen er jo noe helt annet enn i dyrepark, føler i alle fall jeg! 

Meg akkurat nå! Er ikke headsettet mitt superfint, foresten? Elsker fargen! Det er fra happy plugs, har jo sikkert 20 forskjellige farger derifra. . De har et lite utvalg på nelly som du kan finne HER ♥ Der er det fri frakt, så billig blir det!  

Og så, et siste tips før jeg avslutter innlegget. Jeg personlig bruker masse sminke fra merket bare minerals av flere grunner. For det første tester de ikke på dyr noe alle bør tenke på når de skal kjøpe sminke. For det andre trenger man å bruke så lite av produktet hver gang, så det holder lenge og er av super kvalitet. Synes nesten det funker som en slags anti-kvisekrem om man kan si det slik, for alt av kviser jeg en gang hadde når jeg har brukt litt fetere sminke har forsvunnet. Vet ikke om det har noen sammeheng, men kan jo godt hende. . ? Grunnen til at jeg i det hele tatt nevner det er fordi coverbrands.no har nå 20% på alt fra bare minerals, og der var det billig fra før av! Nå koster for eksempel en foundation 223 -, kr på coverbrands, på butikkene koster den 450 -, kr. I alle fall her i byen! Dere kan se hele utvalget HER

Disse to bruker jeg, utrolig fornøyd med begge! 

 

 

71 kommentarer
    1. Jeg bruker faktisk akkurat det samme og jeg digger det! <3 🙂 og jeg skal kjøpe mer når det er tomt! <3 hvilken farge har du i pudderet? <3

    2. Du MÅ lese de andre bøkene, du kommer til å angre om du ikke gjør det! Bøkene (eller hvertfall den første boken) er sååå mye bedre enn filmen, og du burde lest den før du så filmen haha. Jeg begynte å grine når jeg var ferdig med å lese bok 3 fordi da var det liksom over alt sammen, haha….
      Anbefaler de på det sterkeste (!!!), og det vet jeg de andre som har lest bøkene også gjør! 😀

    3. les de andre bøkene!!!!!!!! seriøst de beste jeg har lest!! like spennende begge de andre! så kjøp de, og kos deg med deg! skulle virkelig ønske det var flere…. <3

    4. Elsker deg og bloggen din bare så det er sagt, men syns av og til du redigerer bildene dine litt gule (?) :O syns det gir et litt skittent inntrykk :/

    5. Åå, du burde virkelig lese de! Etter min mening er de andre bøkene SÅ mye bedre! Har lest alle bøkene og de to første på engelsk i tillegg :-)! Jeg leste tre av bøkene på tre-fire dager, sleit med å slutte å lese de, så jeg kan anbefale de på det sterkeste med andre ord :-)))

    6. OKei, man ser virkelig ikke filmen før boken når det handler om hunger games. Jeg leste boken først, fy søren så spennende, la den aldri fra meg! hahah. Man skjønner jo dessuten mye mer av filmen dersom man leser boken :p

    7. Bøkene er kjempegode! Synes the Hunger Games (boken :P) er hakket bedre enn filmen også. Den eneste jeg kan trekke ned er at det er en “hasteslutt” i bok tre 🙁 Men eller er det kjempegode. Anbefales sterkt! 😀

    8. Du burde lese bok to å tre, de er litt trege i begynnelsen men etter hvert blir de sykt spennende og morsome! Det skjer også ting du ikke kan gjette deg til! du burde forte deg å lese dem før neste film kommer!!

    9. Har lest alle 3 bøkene. Alle var drit brae! Men 1’ern var best! Det tar litt lang tid å komme til noe spennende i 2’ern. Og 3’er er den dårligste av dem alle, men den er ikke dårlig bare litt mindre morsomm. Det er de beste bøkene jeg har lest!

    10. Bøkene er veldig å anbefale! Den siste er aller best, så da må du uansett lese toeren også!
      🙂

    11. Du bürde absolutt lese mer av Hunger games serien. Jeg har kun lest bok nr 2, og den greide jeg ikke legge fra meg. Jeg er ikke typen til å lese så mye, men den kom jeg meg igjennom på 2 dager! Synes den var kjempe bra!
      Fint du anbefaler bare minerals! Har lenge vurdert å kjøpe den, og siden du sier den er så bra må jeg hvertfall prøve den!

    12. Du er så mye mer pen på bildet i menyen “om meg” enn nå, du var en naturlig skjønnhet Sophie, det er ikke nødvendig for deg med stæsj i leppa eller noe, du er naturlig vakker uten alt det andre! Stol på det også! 🙂

    13. hahaha xD jeg og til og med lillebroren min lo oss ihjel av bildene dine. Særlig den du ligger i senga og har dat face fikk og til å rulle på golvet.

    14. Helvetee du er så fin! Du er perfekt, sånn helt seriøst. Jeg kjenner deg jo ikke, men på utsiden er du iallefall P E R F E K T ! Og alle de jentene der ute som snakker dritt om deg… HAHAHAAHA, håper de alle en dag finner at du at en kan søke lykke i andre ting enn å gjøre andre ulykkelig. Noe som de ikke engang klarer. Huff!

    15. Dagen min blir helt topp bare jeg leser din blogg<3 Du er PERFEKT uansett hvordan du er!♥ Men ett spørsmål:
      Hvordan ser du ut uten løshår<3?

    16. Du burde lese bøkene ja, mye bedre enn filmen. 🙂
      Forresten, du bør nok se over redigeringen litt bedre før du poster bildene dine, det er veldig tydelig på disse bildene (og MANGE andre) at du har redigert huden din, da vi ser biter av den “virkelige” huden din ved nesa, hake-området, osv. 🙂

    17. Jeg leste den første boka på 2 dager, helt sykt bra – neste noen dager du blir helt fanget i dem, andbefaler på det sterkeste og lese ALLE bøkene!

    18. Bøkene er så bra! Anbefales 😀 (Du burde lese de før de neste filmene kommer ut)
      Ha en fortsatt super mandag 🙂

    19. å bare si at Bare Minerals som du kjøper på coverbrands og blivakker.no er fake produkter. Jeg går hudpleie og har fått masse informasjon om det merket. Den eneste plassen hvor de selger ekte varer er på hjemmesiden deres.. 🙂
      Elsker bloggen din foressten<3

    20. Har lest bøkene, de er veldig bra! De er “young adult”-bøker, som betyr at de hovedsakelig er skrevet for ungdom, men for folk som ikke er så veldig glad i tung litteratur er de superbra. Jeg leser litt av alt og er i hvert fall superglad i bøkene! Det er sånne bøker som ikke bare er veldig bra, men du blir veldig engasjert og vil følge med! Jeg leste alle tre bøkene på tre dager, satt hovedsakelig bare i sola i tre dager og leste i ett strekk nesten.
      Mange kaller bøkene twilight for viderekomne, men de er skrevet helt annerledes og veldig bra. En annen kul ting å tenke på er at de er basert på dagens kommersielle tv-samfunn, hvordan alt skal eksponeres og utnyttes, så det er et veldig kritisk syn på verden som kan være interessant å se på! Når du har lest bøkene gleder du deg i hvert fall helt sinnssykt til neste film 😉

    21. Har lest alle bøkene og de er utrolig bra!!
      Vær glad for at du så filmen før du leste boka, jeg gjorde omvendt og satte veldig høye forhåpninger til filmen så jeg ble litt skuffa.
      Anbefaler veldig at du leser de neste bøkene, du kommer til å blir sjokka, trist og glad om hverandre;) Kan være vanskelig og legge fra deg boka jeg leste ut nr 2. på en flyreise til New York og la knapt ned boka..

    22. Ja, les bøkene!De er utrolig spennende og fengende, jeg har lest alle, og kan ikke vente til filmene kommer. Anbefaler å lese de på engelsk,syns det er myye bedre 🙂

    23. Veldig fint og bra skrevet innlegg. Jeg liker godt at du lager slike litt lengre innlegg av og til. Jeg må bare si at du IKKE burde bruke bare minerals sminkeprodukter, fordi de inneholder en ingrediens som heter bismuth, og det er IKKE bra for huden. Du kan få sorte hudormer i hele ansiktet, og ødelegge huden din helt forferdelig. Den virker bra først, men etter en tid vil du merke at det ikke er bra for huden din. Hvertfall ikke huden din som er så ung og fin. Gjerne bruk mineralfoundation, det gjør jeg. Men jeg råder den til å se på ingredienslisten, og ikke bruke bare minerals. Det er fryktelig synd, for det er bra produkter.

    24. Hav skjedde med måken???? Hav skjedde med måken????Hav skjedde med måken????Hav skjedde med Hav skjedde med måken???? Hav skjedde med måken????Hav skjedde med måken????Hav skjedde med måken????

    25. Du MÅ lese alle bøkene! er helt opphengt i the hunger games♥
      Elsker bare minerals, passer så fint til huden min:)

    26. Jeg leste bøkene før jeg viste det skulle bli film av det. Og hadde store forventninger, men filmen svikter. Boken er 1000 ganger bedre!!! Så anbefaler deg å lese de 2 andre bøkene før filmen kommer, da forstår du mye lettere det som skjer i filmene også. 🙂

    27. Jeg begynte å lese første boka for tre år siden, og leste da de neste! nå har jeg lest de 5 ganger, alle tre bøkene! haha, det er rett og slett umulig å legge de fra seg. De er så spennende, triste og romantiske, på en litt annerledes måte. DU MÅ LESE DE NESTE. det burde vært en lov. haha.. skal ikke overdrive, men de er virkelig helt fantastiske! kos deg meg bøkene 😀
      og ps, stå på! du er ikke som andre bloggere, du har bra meninger om ting! 🙂

    28. ka e den kvite skin rev-er upper?
      har en sånn, men veit ikke ka æ skal bruke den tell, eller kordan æ skal bruke den, og katti

    29. Jeg har ikke lest bøkende men kusina mi har alle tre og hun likte de veldig så jeg tenkte å begynne å lese de jeg også 🙂
      Jeg har også lyst på rosa ørepropper og ny sminke ;)<3

    30. Det er faktisk lurt å lese bøker etter man har sedd filmene til dem. Hvis ikke blir bare filmen så skuffende..
      Men du burde lese alle dødslekene bøkene. Du kommer ikke til å angre!! Jeg har lest alle flere ganger og jeg blir ikke lei. Det er en så fantastisk, rørende, spennende og trist historie. Jeg satt å silgråt ofte da jeg leste bøkene! Det er en av de beste bøkene jeg har lest!! Og jeg liker ikke å lese en gang!!
      Jeg sier bare til deg: LES DEM!! DET KOMMER TIL Å BLI EN OPPLEVELSE!

    31. Jeg har lest alle tre bøkene, og de var kjempebra! Rett etter at jeg så filmen på kino, måtte jeg bare ha bøkene! Mamma var litt skeptisk til å kjøpe alle tre på en gang, i tilfelle jeg ikke syntes de var bra, men jeg leste ut alle på under en uke. 🙂
      (Elsker bloggen din)

    32. Ser at du reklamere ofte og det ganske så “skjult”. Hvis du først skal reklamere noe, bør du kanskje skrive “sponset produkt” elns.Du reklamerer det liksom mellom innlegg..smart, men husk at det er ganske tydelig at det er reklame 😉

    33. Jeg anbefaler bøkene virkelig. Leste de for ca. 1 år siden, og forelsket meg i de! Har lest hele serien 7 ganger + 2 ganger på engelsk. Har både filmen, og bøkene på norsk og engelsk!
      Andbefales på det sterkeste! Men les de neste bøkene før fimene!

    34. Bøkene EIER filmen. Den kan ikke måle seg med filmen. Det er normalt sånn at filmen suger i forhold til boka, og det sier vel litt når filmen var bra?

    35. Anbefaler på det sterkeste å lese alle bøkene!! de er utrolige bra og spennende. jeg er ikke glad i å lese bøker men har lest alle tre bøkene i hunger games serien. De er spennede fra start til slutt. Les de!! 🙂

    36. Har lest alle bøkene. Jeg må si den første boka var veldig bra, men etter min mening ble det litt utvannet på en måte. Men de er så absolutt å anbefale hvis du liker den kategorien!

    37. Hei! Grunnen til at bare minerals funker så bra for hud med kviser er at den inneholder sink som er med på å bekjempe kvisene. I tillegg er Bare Minerals og Glo minerals de eneste merkene som selger sminke som ikke tetter igjen porene og gjør at du får mer kviser. Er viktig å huske på at de gjør kun nytten dersom du ikke bruker en flytende foundasion under. Mineral pudder må også påføres men en naturkost. Total Cover kabuki brush fra Id er kjempe god!! Jeg fikk anbefalt den fra hudpleieren min som har spesialisert seg på bare minerals sminke/id 🙂 Håper dette hjalp!

    38. Kan du være så snill å vise hvordan du fikser sånn hestehale med flette rundt? sånn at den blir så tykk i festet om du skjønner?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg