rastløs

Hei! Nå har jeg pakket kofferten og vært å kjøpt inn litt mat til en veldig lang bilreise. . Som jeg nevnte i går skal jeg kjøre til Bodø i dag sammen med min venn Jørgen, turen tar 5 timer og når man sitter i bil føles det latterlig lenge. Dere lurte på hva jeg gjør i Bodø  “hele tiden”, jeg har vært der to ganger på ett år, så kan vel ikke si jeg er der så ofte. Men, jeg er en person som er veldig rastløs og glad i å bli kjent med nye mennesker, derfor må jeg noen ganger pakke kofferten og komme meg bort! Jeg er veldig glad i Harstad og vennnene mine her, men jo flere man kjenner, jo bedre er det ♥ Det er godt å ha et stort nettverk og venner i mange byer, det kan man fort få bruk for! Og nei, det er ikke for en gutt jeg reiser dit som dere maser sånn på, haha. . Jeg skal ikke si at jeg aldri kommer til å ha et avstandsforhold, men er det noe jeg er lite keen på, så er det nettopp det. . 

Jeg har valgt komfortable klær for reisen i dag, føler meg som en liten rotte når jeg har håret satt opp men må man, så må man. Er jo et forferdelig vær ute, så jeg gleder meg til jeg kommer fram til hotellet vi skal bo på og legge meg ned i den herlige sengen! Skal bo på grand, var der sist helg også en tur og det er et utrolig fint hotell. Gleder meg! 

63 kommentarer

Siste innlegg