realize. real lies.

The prettiest girls do the ugliest things

 

42 kommentarer
    1. Alle bloggere har vel lov til å lage et sånt her innlegg? Stå på Sophie! Jeg syns dette innlegget var bra, det beviser jo på en måte at en toppblogger også har følelser! For mange tror de ikke har det, men, mennesker er mennesker. Blogg eller ikke. Toppblogger eller null kommentarer. Alle er svake på noen sider!
      Stå på! ♥

    2. herregud, la ho no blogg om ke ho vil, hennes blogg, det e dåkker som VELG å les den ! likte bildan godt e

    3. Så sant, så sant! Men jeg så på en sangvideo av deg på youtube, må bare s i at du er utrolig flink! Kan du lage flere?? 🙂 ♥

    4. syns dette var interresant, men kanskje hvis du hadde skrevet ne også, ikke no helt random, men noe som har med bildene å gjøre:) skulle sangen, på en måte vise hvordan det er å være dopa? haha

    5. Jeg må bare si det her, Sophie, og dette er helt ærlig min mening.
      Før så var du mitt største forbilde. Jeg så opp til deg, ville bli som deg. Men nå kan jeg nesten ikke fordra deg, fordi du er så falsk. Du gjør om hele deg. Mange ser opp til deg, Sophie, og det kan være helsefarlig for ungdommer nede i 12 års alderen å ikke få i seg kjøtt. Du burde i det minste skrive at innlegg hvor du sier at det var DITT valg å kutte ut å spise kjøtt, for det var det jo.

    6. Du er pen, ikke stygg som mange sier. Du virker litt Barbie, men jeg tenker at du er smart og bra på innsiden, det er alt som teller, ikke la noen få deg til og tro annet.

    7. Til dere som klager på at dette innelegget var “kjedelig” og “ikke bra nok for toppblogger å være” PRØV å blogg så ofte som Sophie gjør. Hun blogger søren meg 2-3 ganger daglig, bilder i hvert innlegg, sier mye privat på bloggen osv. Gjør dere det, så kan dere klage, hvis ikke, Hold kjeft

    8. Utrolig bra bilder!
      “begynn å lage sånne andre innlegg det der er så kjedelig…”
      Unskyld meg men.. BEGYNN? Hvor ofte kommer det slike innlegg egentlig? Kanskje du selv skal prøve å være toppblogger og blogge om noe superinteressant hele forbanna tiden? 😉

    9. først skrive du om amsterdam også masse bilder av røyk, drugs og prettiest girls do ugliest things??? ser ut som om du antyder til at du skal røyke hasj og drikke dæ sørpe i amsterdam. Good luck sir no bare æ :p

    10. Elsker slike innlegg jeg, kjenner meg så godt igjen. Ikke hør på de som ikke liker det, det er deres valg om de vil lese bloggen din eller ikke. Synes det er flott at du varierer, og ikke bare skriver om hverdagen din, antrekk osv. 😉

    11. prøver du å fortelle at du bruker dop eller noe?.. herregud, sykt lavt til å være topblogger. Du burde virkelig tenke over at det faktisk er jenter helt ned i 8-9 års alderen som er innom bloggen din.
      Du har virkelig forandret deg, Sophie.. savner den gamle deg.

    12. UNGER I 8-9 ÅRS-ALDEREN SKAL IIIIIIKKKKKEEEE VÆRE PÅ INTERNET ENGANG! bevares!! Man leser ting på internet på eget ansvar, ikke oppsøk ting dere ikke takler. 8 åringer behøver ikke lese bloggen til en 18åring! Nå skriver Sophie om ting som angår henne og hennes alder, og skal ikke behøve å skrive om dritt ting- eller barnslige saker fordi småunger kan lese det. SOPHIE STÅÅÅ PÅÅÅ!!!!!!!! BESTE!

    13. Søte Sophie 🙂 Jeg vet ikke om du leser alle kommentarer…hadde jeg vært deg og måtte lese gjennom alt det dumme fok skrev hadde jeg gått fra vettet!!! For ett utrolig bra og modent innlegg fra en utrolig flott og intelligent ung dame 🙂 Du er virkelig noe for deg selv som tør å være den du er! En rocka barbie med ben i nesa som tør og vise at hun ikke er perfekt!! Å det at du er vegetarianer og kanskje inspirerer unge jenter til å slutte og spise dyr er helt fantastisk 🙂 Stå på vakre!!

    14. æ ser opp t dæ, å du virke såm en helt utroli person. Men de e en ting. Kordan kom du dæ ut av selvskadinga? Kordan va folk nårr de så arr, å ka sa du? æ vet ikke ka æ ska gjør..

    15. Hvorfor er det et dårlig forbilde å ha sterke meninger, og få dem frem? Hvorfor er det er dårlig forbilde å ønske å “be the change” ved å verne om dyrene? Hvorfor er det er dårlig forbilde å drite i hva andre mener, og sminke seg som man selv vil? Hvorfor er det et dårlig forbilde å dele sine tanker og vise at man er et menneske?
      Dette er ting som gjør Sophie til et godt forbilde, for på hvilke måter kan dette gjøre henne til et dårlig et?

    16. Jeg bare må få sakt det, det finnes så mange helt naturlige jenter som er nydelige som de er fra før! Så det ene bildet der stemmer faktisk ikke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg