playboy

Ligger i sengen, føler meg e-l-e-n-d-i-g. Når jeg kom på skolen i morges klaget meg mye over smerter i brystkassen, og det blir bare verre og verre. Nesten en slags krampe og får problemer med å puste. Har det faktisk slik ofte, ganske rart! Skal nå legge meg i sengen og se på film, noen som har tips til en bra komedie/kjærlighetssfilm? :) Ellers har jeg akkurat blitt neshornfadder! Som dere vet er nesten alle neshornene utryddet nå, det gjør meg veldig trist. . Så donere litt penger i måneden er det minste jeg kan gjøre, føler jeg. 

Men ja, tirsdag. Om tirsdag var en jente hadde jeg hatet henne over alt på jord, en sånn irriterende person som alltid er i veien. Hva skal man finne på i dag, da? Først skal jeg i alle fall se film, og så tenkte jeg å ta et bad for “uvanlighetens skyld” hahahah. . . Etter det får jeg se hva som skjer! Hva bruker dere å gjøre i hverdager? Missunner dere som faktisk har noe å gå til! En sport, trening, jobb. . Uansett hva. Mine hverdagsrutiner er lekser og “homespa” med meg selv. Bare ta det rolig og se film. Spennende liv!

 Har i alle fall slengt på meg pysjen, herlig! Dere som har lest bloggen lenge husker sikkert denne singletten. . Fine minner fra den beste tiden i mitt liv, haha!

137 kommentarer
    1. Uffda!♥ Håper det blir bedre snart! Jeg kommer ikke på noen filmer i farten men jeg pleier å søke “romantic Comedy 2012” Eller “best comedy” Osv..

    2. Åå så kult å være neshornfadder!
      Kan du fortelle hvor mye du betaler hver måned?
      Dette var skikkelig bra gjort av deg 😀
      Du kan se The proposal 🙂 Eller LOL <3

    3. kan ikke du begynne på en sport elns da? en ny erfaring rikere, så får jo du trent og i tillegg noe å gjøre på i hverdagen! syns vertfall det var en veldig god idè 😀

    4. åh Sophie!!! elska bloggen din så masse! latterlig å les de andre kommentaran om brystan dine, sjalusi som e ute å går!:) du e perfekt!

    5. Siden du er så engasjert i politikk, kan ikke du skrive et innlegg om de forskjellige partiene som er i Norge? Har prøvd å lese litt på de forskjellige selv, men jeg forsto ikke så mye av det..

    6. Jeg skjønner ikke hvorfor dine pupper ser så sykt mye større ut enn alle andre sine.. Jeg bruker samme størrelse som deg, men like vel blir dine dobbelt så store..:/ Misunnelse!!

    7. Jeg vil anbefale Bridesmaids 🙂 En skikkelig morsom og romantisk film, en av mine yndlingsfilmer 🙂 Håper du blir bedre da, elsker bloggen din! Stå på Sophie, du er ei flott jente!

    8. Jeg har også hatt slike “kramper” i brystet. Det hjelper å gå uten bh noen ganger (hjemme, altså).Jeg trur grunnen er at bh’n enten er for liten eller for stram 🙂

    9. Synes det er flaut at brystene dine ser så store ut, når du bruker mindre BH, enn meg:S Så er helt klart push up, i alle BH’ene dine:-) Og jeg har prøvd push up, og det ser ikke bra ut om man har store bryster fra før..
      Synd du må lyve for å bli “berømt”

    10. kan du lage et innlegg med filmer som du syns er bra? trenger noen tips og tror at noen fler enn meg kunne likt det

    11. åå, du er så snill! 🙂 Skulle ønske jeg også hadde tjent masse penger i måndten, da hadde jeg også donert bort massemasse! Husker når jeg var liten så var drømmen min alltid å vinne nobelsprisen i fred! Skjønner at det er litt vanskelig nå som jeg har blitt litt større, men har såå lyst til å gi litt penger jeg også:-) gjør jo en forskjell her i verden!

    12. ehhh du har sikkert vondt i brystet på grunn av røykinga di…………………..
      eller av at bh’en er 5 str for liten og presser, og at den stramme bh stroppen rundt nakken din for å lage push-up ødelegger kroppsholdningen din.

    13. Jeg syntes det er så utrolig tøft at du faktisk tørr å være deg selv, og si meningene dine! Et ekte forbilde her!:)

    14. hvorfor bruker du den samme bhn hver eneste dag? 🙂 den er drit skitten.. å det er tydlig å se at du har tubebhn under og den henger nedenfor, du vet selv at du ikke har slike stor henge pupper.. de henger, du vet det? det er ikke noe fint. jeg bruker 80D og jeg er tynnere enn deg! du har store, men du trenger ikke å gjøre de 3 ganger større! se på bilde ditt fra da du var i syden, og til det der ;p eller vi kan se på alle bildene dine der de blir svære-mindre-små-store-passe-store- å disse henge puppene med en tubebh hengende nedenfor. til å med linni meister har ikke så store og hun har store silikon pupper. lol, vær deg selv 🙂

    15. Du må jo ha silikon. Det ser ikke normalt ut at du som har en så tynn og liten kropp har så store pupper. At på til har du botox i leppene..

    16. Du burde se på “rock of ages” ! det er en musikal da <3 Det er komedie romantisk og morsom! Det er en kjekk gutt som spiller med han heter Dieogo Boneta. Jeg elsker han !!

    17. hvorfor bruker du sånn greie som jentene bruker over bhn innom det der og den henger ned så det ser ut som puppene dine er større? de ser ikke større ut, de henger.. det er stygt, så vet du det. ingen som har pupper helt til magen da vettu, iallefall ikke du med 75c?? som sagt lengre opp her så bruker linni meister mye større størrelse enn deg så ser det ut som her at du har 2 ganger større pupper enn hun.. forklar du 🙂

    18. hvorfor i helvete bryr dere dere om hun pusher eller ikke? hva skjer med verden, er det ikke lov til å vise litt kløft? kan ikke dere bare skaffe dere et liv, blir seriøst oppgitt over hvor lite dere har å gjøre! stå på sophie, du er nydelig 🙂

    19. DDUUDUUD!:) har hatt sånn du beskriver jeg og, trodde hjertet mitt hadde klikka helt elns, men det var tydelighvis en muskel som knyter seg, å eneste som hjelper på meg er en svømmetur, blir borte med en gang da:)

    20. Jeg har 70D i bh størrelse, altså en del større en deg, men mine pupper ser LAAANGT i fra sånn ut. og det er lett å se at du krysser bh stroppene bak, eller fester med sikkerhetsnål

    21. Hei
      skulle bare si at du er nydelig…på innsiden og utsiden. Du er et godt forbilde for oss jenter. Beundrer deg for din ærlighet og “kampen” mot dyr.
      stå på, Sophie.
      Men hvorfor viser du hud og sånt, når det egentlig er mest jenter som leser? Døds bra blogg♥

    22. Har litt film-forslag: From prada to nada, Beauty and the least,Little miss sunshine,Monte carlo,vamps,The wedding cermony,bridesmates,meangirls 2,the sitters, 50 first date’s ! 🙂

    23. haha, æ flire litt av at all ska kommenter puppan dine.. kan dem ikke se på ansikte å alt anna enn puppan hvis d plage dem sånn.. E litt skuffende at folk ska heng sæ opp i d, å i d hele tatt læs bloggen hvis d plage dem sånn. få dåkk et liv å skjerp dåkk.. Må da gåann å kommenter koselige ting i stede.. LAVMÅL!

    24. det som provoserer meg er at du skal stappe alt mulig drit oppi BHen så folk skal tro at du har store pupper. Du driter deg litt ut når du sier at du har 75C i Bh-størrelse, og så legger du ut sånne bilder som dette. Alle jenter på din alder har i gjennomsnittet 75C i bh-størrelse, og de er langt ifra så store som sånn du viser det frem. man kan jo til om med se at Bh’en din består av en fjerdedel pupp og 3 fjerdedeler bh, innlegg, tubetopp etc. At du ikke er flau over det selv, er litt sykt. Og så den rumpa di da. Alle vet at du ikke har stor rumpe. Det eneste du gjør er å skyte rumpa ut på alle bilder og stramme shortsen eller buksa di så man liksom skal se formen. Flaut. Foreldrene dine er sikkert jævlig stolte av deg

    25. Du er så utrolig vakker og pen! Og du er et utrolig bra menneske! Det er ikke alle som ville gitt vekk pengene sine til veldedige forhold, det er virkelig godt gjort av deg!! Fordi man er toppblogger og tjener penger, så er det likevel ikke obligatorisk å måtte gi vekk litt av dem, men det er fantastisk gjort!! Stå på Sophie!

    26. ALLE JENTER HAR DEN ENE BH`EN SOM FÅR PUPPENE TIL Å SE FANTASTISKE UT, EN BH DE KANSJE BRUKER OFTERE ENN ANDRE! DERE SER BTW IKKE BH`EN TIL SOPHIE PÅ ALLE BILDENE, SÅ HVORDAN KAN DERE DA VITE AT HUN BRUKER DEN HVER DAG? DET ER OGSÅ MULIG Å KJØPE FLERE LIKE BH`ER”!:)

    27. forts. på kommentaren oppom:
      “synd hun må lyve for å bli berømt”, jaha? d e jo ikke å lyg når man pushe opp puppan, d vises jo at d e pusup å da e d jo ikke løyn. æ å bruke pushup, bedre å gå med å puppan blir mere smooth! 😉 haha

    28. digger deg sophie, stå på! men lurer bare på en ting som du burde selv tenke på.. det er det at du bruker samme bhn hver dag, den er skitten og jeg tror den skal være lyserosa? du har minst brukt den der i 1 måned nå hver dag, har sett igjennom.. det er kvalmt, så derfor lurer jeg på, bytter du aldri truse heller?

    29. til den oppom: “ALLE JENTER HAR DEN ENE BH`EN SOM FÅR PUPPENE TIL Å SE FANTASTISKE UT, EN BH DE KANSJE BRUKER OFTERE ENN ANDRE! DERE SER BTW IKKE BH`EN TIL SOPHIE PÅ ALLE BILDENE, SÅ HVORDAN KAN DERE DA VITE AT HUN BRUKER DEN HVER DAG? DET ER OGSÅ MULIG Å KJØPE FLERE LIKE BH`ER”!:)” mulig det men hun vasker den ikke, den er skitten!! den har gått fra lyserosa til skitten.. jo den vises fordi hun knyter den bak, å det har jeg tydlig sett når jeg har vært bak hun på skolen.

    30. haha. må si meg enig med de som sier puppene henger, for det gjør de, det kan ingen nekte på engang. greit nok hu har store puppa det e jo alltid ett + og har den rompa som også e ett +, og ikke glemme kroppen! har ingenting mot d, men heilt ærlig. puppan dine heng

    31. Smertene i brystet kan være betennelse i musklene,er ganske vanlig hos oss damer.
      Be the change! og du jobber virkelig for det gode 🙂
      Du er supersøt, fordi du er deg selv.

    32. Håper virkelig du blir bedre i brystet snart, i vår hadde jeg kjempevondt i brystet i et par måneder… Det viste seg å være lymfekreft, så her ligger jeg i dag og har begynt kur 5 av 6. Broren min hadde vondt i brystet forrige uke, og han fikk diagnosen, betennelse i slimposen i hjertet, og fetteren min hadde også vondt, og det var punktert lunge. Så vil anbefale deg sjekke det ut, for du kan aldri vite hva det er 🙂 Men håper det går bra da 🙂

    33. Skjønner ikke hvorfor alle reagerer på at du ‘bare’ bruker push-up. Haha, når jeg bruker det ser jeg jo ikke forskjell fra det og en normal BH. Men det kan være derfor du har vondt! Du burde dra til lege og sjekke det ut!

    34. Haha, morsomt at du knyter sammen bh’en slik som JennaMarbles gjør 😉
      DIGGER deg, sophie! :* beste bloggern!

    35. jeg måtte til doktoren for jeg hadde krampe i brystkassen, men det var fordi jeg stresset og bare måtte få snakket ut til en person! og det hjalp veldig:) elsker bloggen din!!! <3

    36. Du skal ikke prøve å bruke en annnen BH enn den bombshell-BHen du bruker hver dag? ser ikke fint ut i det hele tatt:)

    37. vil anbefale deg å se en film som heter thirteen!
      det handler om en vanlig 13-åring fra usa (de er som 15-16 i norge), som blir helt forandret da hun blir kjent med den mest populære jenta på skolen!
      hun starter med røyking, kutting, narkotika, sex, osv.
      veldig spennende film!
      her kan du se filmen gratis:
      http://www.1channel.ch/watch-3334-Thirteen
      selv om den er nesten 10 år gammel, så er den veldig bra!
      anbefaler deg å laste den ned hvis du ikke liker kvaliteten

    38. Dere som skriver drittkommentarer kan bare reise, hvorfor gidder dere å tråkke på andre? Sophie er en fantastisk person, hva hun velger å gjøre er hennes valg og bare hennes. Det at hun går så langt når det gjelder å støtte dyr varmer hjertet mitt, skulle ønske det var flere som Sophie.
      Sophie, du er topp! Stå på! Jeg digger deg virkelig!

    39. Du er ikke mye pen, alt er så jævlig fake med deg din jævla fitte, alle kan bli pene med 5 kilo sparkel i trynet

    40. Tror jeg også hadde slike kramper i brystet en gang, det gikk over til slutt, men fikk aldri vite hva det var.. 🙂

    41. Det må jo være utrolig ubehagelig å gå med masse ting stappa oppi bhene, bare så guttene skal sikle og jentene blir sjalu. Er det verdt det? Føler du deg litt bedre?

    42. Beklager Sophie, men fins det egentlig noe ekte med deg? Alt er fake, jo. Extensions, selvbruning, botox/restylane, falskvipper, pushup OG mange bh’er samtidig. Ser jo det, da puppene henger helt ned på magen – IKKE pent. Forresten har du sykt med brunkremskille i trynet, ser ut som om du har bart.
      Jeg synes rett og slett synd i deg som trenger så mye bekreftelse. Du må jo tydeligvis ha veldig dårlig selvtillit sånn som du driver på. TCMN er mye penere enn deg 🙂 Med all den selvbruninga og botoxen ser du ut som en and. Beklager, men sannheten svir! Håper du tar det til deg snart og ser hvor fæl du egentlig ser ut. Mye penere for noen år siden!

    43. Heisann 🙂
      Du har utrolig fin hud,bruker du noen bra produkter på huden eller har du bare aldri kviser eller dekker du det veldig godt med sminke??
      Jeg lurte på om du kunne ha et innlegg om hvilken sminke og hud-produkter du bruker?? hadde også blitt glad om du tok den en titt innom bloggen min!!

    44. HVORFOR bruker du en pushup bh I TILLEGG til en tubebh!? sliter du med selvtillitt eller skriker du etter oppmerksomhet?? man der på kløfta di at puppene dine er ikke engang halvparten så stor som der de er på de bildene. Det er jo helt umulig at puppene dine plutselig KJEMPESTORE lenger nede enn hva de ser ut som .. RART IKKESANT?

    45. Jeg abefaler deg denne filmen sterkt, med mindre du har sett den: The curious case of Benjamin Button, ooh see den!

    46. du er faen ikke sann-.- den sove stilen .. ser det for meg.. faen så sexy hehehe hello kitty sovemaske .. noe så søtt .. stå på du er straxs nommer 1 .. eg venter berre på det .. da spretter eg champisen kun får deg..

    47. jeg liker at alle som kommer inn og skriver stygge kommentarer og slikt, – alle bidrar og hjelper henne være der hvor hun er idag, og videre på veien;)
      *karma* 😉

    48. du er så fantastisk! er så glad for at det er en som deg blant alle toppbloggerne som KUN blogger om fester, skole, nye klær, sminke osv. du er virkelig en person som bryr deg viktige ting som politikk og dyrevern! kjenner ingen andre på den alderen som er like engasjert som deg. håper du fortsetter med det, Sophie.
      føler meg som en gal leser nå, hehe. men du fortjener skryt. du er en person det er verdt å se opp til. deg kan man kalle et forbilde! <3

    49. Man har skjønt for lenge siden at du skriker etter oppmerksomhet og vil ha mest mulig oppmerksomhet angående kroppen din, that sophie.. tviler på at noen kan få gjort noe med det men anywaaaays Men skjønner hva du mener.. hater også sånne drittdager du beskriver.. heldigvis er det ikke så mange av dem og det beste man kan gjøre er å gjøre noe bra for seg selv tror jeg.. og hvis du savner så mye å ha noe å gjøre så kan du jo prøve å trene litt istedenfor og leke eke playboy mate på nettet?:) tror jeg du kunne vokst på 🙂

    50. Herregud så slemme folk er, hva faen er greia?! Oppfør dere som ordentlige mennesker, vær så snill. Det her er bare pinlig. Slutt for faen å bry dere så mye om hva andre(Sophie) har på seg og hvordan puppene hennes er, lol… Skaff dere et liv. Og en god dose selvtillit og høflighet. Please.

    51. Ræva di er ikke stor, vi så det for noen innlegg tilbake i den lyse jeansen. Den er knøttliten og firkanta. De pyshbuksene får rumpa til å se større ut ja, og når du vrir på hofta og stikker rumpa opp i linsen ser den selvfølgelig større ut. Men den er fake, akkurat som deg.
      Og dessuten, lite retarda og dytte ett kamera mot rumpa di og ta bilde av den. Også legge den ut på en blogg, hvem sitter og tar bilder av rumpa si??? Bra du ikke tar deg nær av “stygge” komentarer da. Og leppene dine ser helt forjævlige ut, kjønnslepper med betennelse.

    52. Vel, du bruker tipset som Jenna Marbles kom med for litt siden.. å ta bh stroppene sammen bak på ryggen.. man ser det gått når bh stroppene er klint opp i halsen din, også ser man godt at du bruker tubebh utenpå der igjen.. 🙁

    53. Jeg tror egentlig ikke det er mest jenter som leser bloggen. Det bare ser sånn ut fordi det er som regel jentene som kommenterer -de skal enten klage eller kommentere eller være enig siden sophie også er jente.

    54. Visste ikke at neshornene var utryddningstruet 😮
      Jeg trener håndball 3-4 ganger i uken, så jeg har noen travle hverdager med lekser i tillegg 🙂

    55. Herlighet! Slutt og skriv slike ting! Hvis dere ikke har noe fint å skrive, så la vær å skriv noe da? Dere aner ikke hvor mye dere tabber dere ut, med all den sjalusien dere viser. Gad. Slutt og rakk ned på Sophie, dessuten må nå hun få lov til å kle seg, sminke seg, og gjøre som hun vil, så lenge hun er fornøyd selv! DIGGER DEG SOPHIE! Du er sykt pen og et bra forbilde.

    56. Hvorfor lager dere et så stort nr utav alle de små bagatellene dere finner på bildene hennes? Dere gjør ikke akkurat verden til et bedre sted å leve i ved å slenge dritt til folk dere ikke kjenner engang! er et uttrykk som heter “fei for deres egen dør” pass på dere selv og feilene deres! i tillegg når man skal være stor i kjæftn så er det feigt av dere å legge dere ut som anonyme;-)
      La jenta få være som hun selv vil og heller drit i å gå innom bloggen hennes om det bare er dritt dere har å komme med!
      YOU GO GIRL!<3 Ikke bry deg med drittslengingen som enkelte kommer med! LYYYYSER sjalusi av dem..! Innerst inne misunner de deg til tusen for at du er så nydelig som du er!:)<3

    57. unnskyld meg, men hva er vitsen med à legge ut bilder av rumpa si i akkurat dette innlegget?.. du skulle liksom vise pysjen din, ikke rumpa di, ingen som er interissert i à se den uansett, og vi vet t rumpa di ikke er sà stor, det er jo bare pysjen som fàr den til à se sànn ut, rumpa di er jo egentlig veldig liten,haha..

    58. Viss hun vil fremstille seg selv slik, så la hun. Bloggen er jo jobben hennes, hun trenger lesere for å få betalt, og det får hun ved å blogge på denne måten. La henne gjøre som hun vil uten at dere skal fortelle henne hva som er fint og ikke fint, hold det for dere selv serrrr, tragisk. Blir flau over Norge.

    59. synes du er et utrolig godt forbilde og det var pga deg jeg valgte å bli isbjørnfadder faktisk! har også vurdert å bli tiger-fadder da de også er veldig truede dyrearter. er kjempeinspirert av at du er vegetarianer også og det er noe jeg har villet bli veldig lenge! skulle bare ønske jeg hadde din viljestyrke 🙂

    60. fy faen å mye dritt du stapper i bhen, ser du ikke selv at det bare er masse klumper og ser helt forjævlig ut?? ja du er degselv blablabullshitet, men det må da være grenser på hva du ser på som “fint”??

    61. For en fin måte å bruke litt av alle de pengene du tjener. Du bruker jo faktisk deler av den gigantiske lønnen din på noe godt. Thumbs up!

    62. Herregud, blir jo seriøst flau over kor barnslige folk skal vera! Ka i helvette tjene dåkke på å vera frekke og jævlige? 😛 Eg lure faktisk veldig på det! Forstår virkelig ikkje poenget! einaste dei gjør, er å få Sophie til å føla seg dårlig… ABSOLUTT ingenting anna.. så du er jo passe skada i hodet ditt om du ikkje forstår kor jæææææææævlig unødveldige kommentarane er 🙂
      om du føle deg bedre av å rakka ned på andre, er foreldrene DINE sikkert jævlig stolte :pPPppPPPppPPp

    63. Ser kje poenge me å skriva så frekke kommentarer, hu bestemme sjøl koss hu vil ver og se ut og dåkk trenge kje rakka ner på na, har dåkk ingenting bedre å gjør? Hvis du kje har någe fint å skriva, kje skriv någe! Hvis du kje lige bloggen og innleggene så kje gå innpå an då! Dåkk har lite liv alså! Tenk dåkk at det e dåkk som e sophie og ser alle de frekke kommentarene? Hadde du blitt gla? Nei, sant! Hadde du blitt lei? Ja, så tenk litt på ka dåkk skrive! Alle e fine på kversin måte og ingen har rett å dømma utseende bare fordi den personen kje lige det, bare fordi du/dåkk kje lige det så betyr det kje at heile verden kje lige det og at dåkk har en tvang te å skriva det. Kje skriv någe du kje konne ha sagt face-to-face alså.

    64. Vet at mange har sagt det før meg men sophie:/ Jeg vet du elsker å provosere folk ogsånn men å bruke 2-3 bombshellbher over hverandre blir virkelig ikke pent.. Det funker greit synes jeg å ha en bare:)

    65. lurer på hvor ofte du dusjer jeg ettersom håret ditt er fett og ekkelt, å at du er skitten i ansikte og bhn din er så og si svart/brun/flekkete/lyserosa? du sier bestandig at du bader deg, det kalles ikke å gjør deg ren altså..

    66. jeg pleier vanligvis ikke å kommentere på blogger, men herregud til alle dere som kommenterer på puppene hennes. LA HENNE ! helt ærlig, hvis hun bruker mye push, er det hennes valg, det er hun det går utover når bh-en går av og gutten blir overasket fordi puppene hennes var mye mindre enn han trodde! Så hvorfor skal dere bry dere? altså bare fordi hun er penere enn dere behøver dere ikke å rakke ned på en ting som bare er sykt patetisk, hold det til dere selv, for jeg tror nok hun selv vet at hun bruker push..

    67. Eg har det HELT likt som deg! :O
      Før så trente eg, var alltid ute med venner eller shopping og sånnt.
      MEN nå, så går eg hjem hviler, ser fim og har “spa” med meg selv eg og. Pleier kroppen, huden, fikser neilene eller håret osv :b

    68. Det med smertene i brystet kan komme av stress. Har hatt det jeg også og det viste seg at jeg bare måtte slappe av litt mer i hverdagen og ta det litt mer med ro, så ble det borte 🙂

    69. Alt sugde for meg den dagen jeg ble kalt “Stygg bukse” “Du vet det der betyr,og ha? Ja altså lage barn” Fliring og alt det der.Jeg gikk med ei bukse bilde av en kanin og d sto playboy på den,jeg fikk den av mamma til bursdagen min.Jeg ble 10 år,jeg elsket buksa den var behagelig,jeg brydde meg ikke om merket.Jeg tenkte bruke den og den fine jakka mi på skolen,da alt gikk til et helvette! Jeg ble kallet,mobbet og måtte låne bukse med venninda mi som støttet meg,de sa det betydde ekle ting.At buksa var stygg,de sprutet vann på meg og d en av mine gode venner.. De var frekk mot meg.. jeg ble lei meg,gråt på skolen. Jeg fikk låne meg en ny bukse men de plaget meg enda sa buksa jeg hadde var stygg.Jeg husker d enda det går aldri bort,den buksa der har jeg nå lagt bak meg,eller jeg glemmer det aldri mg jeg har kastet den,ikke i boss men langt bak i et kleskap som er godt hjømt . . Mamma ble lei seg da jeg fortalte at “den der var ikke fin” selv om jeg elsket den! Hva skal jeg gjøre ? … Hva betyr d egentlig ? har aldri tatt meg tid til og si sånn “hei,det her betyr” Men nå spørr jeg deg Sophie Elise,hva betyr PLAYBOY ?
      Klem fra Christina,gjerne svar i kommentarfelt,eller la vær… takk for hjelp!

    70. Du minne mæ så sykt om heidi montag!! store puppa, blond, barbie 🙂
      bra for dæ da da at samfunnet forandres så mye at at mange har lyst å være barbie!!
      Stå på Sophie 😉

    71. Den smerten du har i brystet er noe du bør sjekke. Det kan være at du har angina pectoris også kalt hjertekrampe. Det er ikke så veldig vanlig hos unge mennesker, men det kan skje. Angina er et forvarsel til hjerteinfarkt og mange lever med det. Det må ikke utvikle seg til infarkt, men det kan gjøre det. Det skyldes at hjertet ikke får nok oksygen. Hvis det viser seg at du har det, får du noe som heter nitroglyserin som åpner blodårene og som hjelper mot smerten. Tenkte bare jeg skulle informere siden du har det ofte 🙂

    72. Jeg syns det er litt trist at du har tatt restylane eller botox i leppene, og at du pusher puppene så mye opp, og at du tar bilder av den lille rompa di….. DU ER PERFEKT sånn du er, og jeg tror mange jenter får dårlig seltillit og et litt forvrengt
      kropps-ideal, fordi de tror det er sånn her man “skal” se ut. Det er nesten ingen som har så store pupper, så store lepper, og så liten og tynn mage… Det er greit for meg at du er så tynn som du er, og at du pusher puppene så mye opp som du gjør, og at du lager så mye duck-face som du klarer, men når du vet at det er mange unge jenter som leser bloggen din syns jeg du burde tenke deg litt om før du legger ut slike bilder 🙁 men jeg ELSKER deg som person og jeg syns at du mener og gjør utrolig mye bra !:)

    73. http://plastic-surgery-costs.com/wp-content/uploads/2011/03/1300665618-33.jpg
      Har lite tro på at du synes Heidi Montag ble finere etter å ha tuklet med utseende sitt.. Forstå meg rett – dette er konstruktiv kritikk! Men nettopp slikt er det med deg også, leppene dine er utrolig overdrevent og ansiktet ditt ser jo uproposjonert ut!
      Kanskje du burde gå igjennom noen “før og etter”-bilder av deg selv og se om du kanskje deler syn med “alle oss andre” som synes du er mye penere naturlig? Alle vet jo at vi jenter ønsker oss det vi ikke har, men det er sjelden det vi selv ønsker oss som passer oss best!

    74. jeg synes du er en nydelig og herlig jente! du står for det du ener å det er sykt bra! ser opp til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg