liker ikke

Kom akkurat hjem fra skolen og noen ærender jeg måtte gjøre. Jeg var tvungtet til å kjøpe en ny lader til iphone ettersom jeg har mistet min, har sikkert hatt 1000 slike ladere og alle har blitt borte på ett eller annet tidspungt. . Men, til dere som har mistet en eller annen lader så selger de det meste for 149 kr på clas ohlson, ble veldig glad når jeg fant det! Hadde vært kjipt å måtte kjøpe helt ny telefon for å få lader, haha. . Etter det dro jeg til noen venner og jobbet med skolearbeid! 

Forresten så er jeg så utrolig lei av alle problemene som er med facebook hele tiden, gidder nesten aldri være pålogget der lengre. . Synes facebook gjør en sykt ussel jobb. For det første har de sperret min ordentlige profil sikkert 1000 ganger, senest i dag fikk jeg problemer med å logge inn og hadde et forbanna styr medå få tilgang til kontoen min igjen. Den blir sperret mange ganger med en “feil”, og enda skal det være så vanskelig å fikse det? Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har måttet maile de. Det som er så viktig er at jeg trenger facebooken min for bloggjobb også, så det blir virkelig et handikapp. Hva skal man gjøre? Ringe å kjefte? Dra til USA og vise ansiktet mitt i egen person slik at de ikke sperrer den flere ganger haha? :( Men nei, om alle bare slutter å late som de er meg på facebook så hjelper nok det, har dere virkelig et så dårlig liv at dere må late som dere er meg? Eller bruke mine bilder? Jeg blir lei meg og redd av tanken på hva de kanskje snakker til andre om, og kanskje de lurer yngre jenter som ser opp til meg, og de kan bli missbrukt på flere måter om de avtaler å møtes for noe bloggtreff eller gud vet hva. . Da er det min feil, føler jeg. . Veldig synd! Har noen missbrukt din identitet/ bilder noen gang? Fortell! 

Spiste is med kanel når jeg kom hjem, har dere smakt det? SYYKT godt! 

Forresten! Dere vet den kjolen jeg har brukt en del som er gul med åpning på hver side? Vel, på nelly har de nå fått inn lik kjole bare i rød og svart, jeg må bare ha en av de! Jeg lover dere, det er den mest behagelige tettsittende kjolen som finnes, i tillegg er den ganske sexy uten å være alt for lettkledd. Vet at mange venninner har vært slik “åh , jeg kan ikke bruke den, er redd valkene skal stikke ut på siden”, men tro meg – det er ikke noe problem, den er ganske “slapp” selv om den er tight uansett hvor rart det høres ut, så ingenting blir presset ut. . En fantastisk kjole, rett og slett! Så hvilken farge likte dere best, og hvem av dem bør jeg kjøpe? Akkurat nå går det mest mot svart. 

Svart kjole kan kjøpes HER og den røde kan kjøpes HER 

53 kommentarer
    1. kan du være så snill å skrive ett innlegg om hva du har gjort med leppene dine? de er så fine! og aldersgrense og pris osv 🙂

    2. Du burde kjøpe svart, for det går ann å bruke den i flere sammenhenger enn den røde. Føler den røde er mer “julekjole” ..

    3. Åhh, du kler så utrolig godt å ha håret oppsatt på den måten! Og kanskje jeg må invistere i en slik kjole 🙂 elsker deg sophie!

    4. du e så fiiin! vi har førestn en litn sånn musikk-butikk som heite “on the corner” kor dem selge rosa iphone ladera 🙂
      har en som eg kanskje kan sende tel deg sia du e så gla i rosa, hihihi

    5. Emmm… Du vet at lacoste tester på dyr??
      Du burde skjekke merket før du kjøper klær, sminke rett og slett produkter. Og du har uansett lagt ut en nettside med en liste over merker der de har ramset opp mange merker som tester på dyr, og lacoste STÅR DER. Du burde tenke over hva du kjøper deg, før du selv sier at du er imot dyremishandling og alt sånt.

    6. Elsker din blogg! 😀
      åå, dumt det med facebook! Er bare drittunger og de som ikke, har et liv som gjør sånt vettu.

    7. Hva har du gjort med leppene dine? du var mye finere uten “duckface”.
      Og du som liksom er vegetar, og imot dyremishandlig bla, blah, Lacoste tester parfymene sine og slikt på dyr, så eh….

    8. Noen har missbrukt bilder av meg og latt som det er dem, så har helt lukket profil nå, og gjort sånn at det ikke går an å søke meg opp:)Elsket begge kjolene♥

    9. Har et lite spm. til deg; Hvilke tamponger/bind bruker du egentlig? tenker siden jeg leste at de “største” merkene testet på dyr.. :))

    10. Rød syns jeg 😉 Men jeg lurte på om du kan begynne med sann ”Sophie hjelper” eller noe sann! Fordi jeg har ett spørsmål ang. kjørlighet. En gutt i paralell klassen liker meg. Også for litt siden ”likte” han ho ene veninna mi. Og vennene hannes har sagt at han bare ”brukte”ho for å komme nermere meg.. HVA FAEN så tragisk liksom. Og nå har vi planlagt at jeg skal småflørte med han og skrive hjerter og sann. Jeg liker han ikke, han er bare litt søt og sann da vettu da. Også plutserlig sluttee gradvis å snakke med han. Jg veit at det er veldig dårlig gjort osv. Men han gjorde besteveninna
      mi kjempe lei seg! Jeg veit ikke hva som er riktig egentlig..Kan du VÆRSÅSNILL å hjelpe meg/oss? Har du vært i samme situasjon som yngre? Og en ting til. . for et par år siden så viste jeg meg på web for en oppe i norland ellernoe.. jeg er redd hver dag for at ho tok bilder.. og at de kommer ut ;( Dette er noe jeg aldri tørr å si til noen. Hilsen j 13 ..:))

    11. Hei! lurte på om du kunne ha laget et eget innlegg om hunden din?:) hvor gammel den er, hvordan er den i oppførsel, går/må du gå tur med den hver dag, hva slags for og div. kjøper dere til den, hvor er den når ingen er hjemme? et tips til et blogg innlegg 🙂

    12. Tror nok du hadde kledd rød best, om jeg skal se det for meg! 🙂 Det er så sinnsykt unødvenig av folk å lage falske facebookprifiler, skjønner ikke vitsen eller hva godt de får ut fra det..De har det nok ikke så bra med selg selv 🙂

    13. Jeg har selv bestilt den røde og venter i spenning! haha… gå for den svarte, tror du vil kle den best 🙂

    14. Du får den røde kjolen for 111 kr på members.com 🙂
      Den gule du har også, viss andre er interesserte!
      suss

    15. Åååårh… Det heter ikke HVEM AV DEM BØR JEG KJØPE!!! Ordet “hvem” omhandler mennesker IKKE gjenstander. Korrekt er HVILKEN! Hører du ikke at det er helt feil å bruke hvem i en sånn setning? …du gjør det ofte btw.

    16. Det e ikje fint når du årne sånn leppa.. Selv om du har tatt snær risalin eller ka d nu hete så treng du jo ikje å ordne dæ meire trutmunn, just saying..

    17. Ja! Likte veldig godt den gule kjolen, og du kler den veldig godt. Hvis jeg mätte velge mellom den sorte og röde, ville jeg ha tatt den röde, men den sorte er ogsä veldig fin!<3

    18. Trykket den svarte hjem til meg for et par dager siden selv! Syntes ikke denne rødfargen var så fin, så jeg valgte nå den svarte istedenfor 😉

    19. jeg har lyst på den gule, men har bestilt ALTFORMYE den siste tiden, må nesten skjerpe meg litt. haha 🙂
      og… facebook er klikk hele tiden, nå for eksempel så er chatten ødelagt, jeg får sendt meldinger og sånn, men chatten er over hele pagen og får den ikke bort før jeg har trykt sånn 356 ganger :S

    20. Utrolig dårlig gjort av noen å lage en falsk profil og utgi seg for å være noen de ikke er. Det er det ingen som har respekt for, og det er rett og slett tragisk. Håper du får fikset facebooken din!
      åhh, den kjolen er så fin! Lillesøsteren min har den i gul, og jeg elsker den. Pleier å stjele den, så kanskje jeg skal kjøpe en av de andre fargene? En dødsfin kjole er det hvertfall.
      Ha en fin kveld!

    21. OMG!!!!!! Du har så sykt fine krøllet, kan du vise oss på video om hvordan du lager de? Du er så sykt flink me å lage krøller, huff jeg misunner deg 😉

    22. Av en eller annen grunn så liker jeg bloggen din mye bedre enn hun som kaller seg tcmn og l0ve. Skjønte liksom ikke helt hva tcmn lå så lenge på 1. plass for. Men nok om det. Pokker jeg fikk lyst på is når du legger ut slike bilder. MOMS!

    23. Kan du lage en video hvor du viser hvordan du setter opp håret i en hestehale med extensions? elsker bloggen din! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg