jeg er en sau

Først må jeg bare si : hver ENESTE gang man har gledet seg til noe så blir man forbanna stygg på håret akkurat den dagen. SLIK ER DET NÅ!!!! Alle bodøfolk kommer til å tro jeg ser ut som en sau på håret hver eneste dag, haha. Min replikk for kvelden blir vel ” jeg ser vanligvis ikke så stygg ut”. Noen som kjenner seg igjen?

Har i alle fall hatt en veldig koselig dag, har spist middag med “mamma og pappa” (aka jørgen og julie, kjæresteparet jeg bor hos) og vi lagde taco! Fikk ikke kjøpt vegetarkjøttdeig til meg, så jeg måtte spise med saus – det smakte grusomt, tenk dere krydder blandt med tomatsaus. . Yepp, ikke særlig godt! Men så lenge jeg får mat er jeg glad. Nå skal vi på grand hotell på vors sammen med noen harstadfolk, og etter det drar jeg i en ganske stor bursdag! Håper Frida og Kristin som feirer får en fantastiiiisk kveld, så kommer jeg senere og kjører pååå!

Nam. . . 

Bart. 

Smokey eyes

SAU!!!! 🙁 

 

88 kommentarer

Siste innlegg