one last ride

Jeg elsker virkelig sangen under, ahh ♥ One last ride av John Dahlback og Erik Hassle, fantastisk! Jeg har den på repeat her hjemme hele tiden, familien begynner sikkert å bli gal snart. Men det bryr jeg meg lite om!

Jeg kjører med en kompis og moren hannes til Bodø på fredag, og i følge han tar turen 4-5 timer, i følge mine egne busserfaringer er det mer 7-8, men en lang tur er det i alle fall. En ting er sikkert, det blir koselig fordi jeg er i så godt selskap, men til tross for det blir det garantert litt småkjedelig i lengden. Godteri og mat tar jeg med pluss mengder av nikitonplaster og gud vet hva annet jeg trenger for å overleve, MEN. . Jeg trenger noen tips fra dere! Kom med deres beste musikktips og spilletips til iphone i dette innlegget, så blir jeg evig takknemlig! Når det kommer til spill på iphone er jeg ganske fersk og har kun spilt ett spill i hele mitt liv liksom, så der kan alt være bra for meg. Men liker spill hvor det er en historie slik at man blir engasjert! Gjør ingenting om spillet koster penger.


 

83 kommentarer

Siste innlegg