Tidlig natthumor

Nå er jeg hjemme igjen, og patetisk nok sitter jeg her i min ensomhet og ler for meg selv av masse youtube-klipp. Elsker å se videoer av små barn og dyr, det er så morsomt! Mennesker som er voksne synes jeg ikke er så gøy, de kan jo gjøre seg til for å være morsom, men ikke barn og dyr! Jeg har et veldig elsk/hat forhold til små barn, enten elsker jeg de eller så vil jeg bare sparke de utfor et stup. Okei, det var kanskje å ta litt hardt i, men unger på 4-8 år som tror selv de er skikkelig søte og gjør seg til. . Nei, det er ikke noe særlig. Fake bitches! Hahaha, neida. Håper dere skjønner at det er mangel på søvn som slår inn her.

Hvordan kan man IKKE bli glad av å se videoene under? Det er helt umulig for meg, i alle fall ♥

Denne var ikke morsom, mer sykt spennende og litt ekkel. . Ender som skal gå over motorveien! Nervepirrende. . 

Hahahha, jeg og en kompis lo godt av denne på skolen i dag, den MÅ sees! Tenk om mennesker var slik på treningsstudio for eksempel, hahah.

Denne videoen her var sykt søtt, elsker blikket de gir hverandre når faren begynner å spille. Føler de tenker ” let’s do this, bitch!!”. Haha, man måå bare smile.

HAHAHAH JEG TROR JEG LER MEG IHJEL!!! Denne er min favoritt, haha 

 Og så meg akkurat nå, det er vel obligatorisk i ett innlegg! Hvilken video likte dere best? 

59 kommentarer
    1. Liker ikke sånne videoer jeg:P men jeg er litt sær da så hehe<3 Du er så nydelig når du halvveis helveis smiler cx ;))keep it up<3

    2. trodde du var så imot dyreplaging jeg ? hamsterens hjerne fungerer akkuratt sånn som vår, så du kan jo se for deg hvor kvalm disse hamsterne ble, og det er sikkert ikke noe behagelig heller. skjønner ikke helt hvordan folk klarer og le av sånt:p
      men baby videoene var sykt søte da 😀

    3. Hamsterne, HHAHAHAH!! Lo så mye at mamma spurte hva jeg hadde spist til kvelds x) Hahah, herregud så morsomt!
      Du var foresten nydelig på bildet! Mye penere når du smiler sånn 🙂

    4. Fyfaen! elsker leppene dine, de var utrolig fine, spess på det bilde! hva gjør du med dem? kan du være så snill å svare i et innlegg?! <33

    5. DØDE av hamstervideoen!!! HAHAH OMG SÅ MORSOMT.
      Den med de to ungene og gitaren var sinnssykt søt, haha

    6. Haha, klarer ikke velge den morsomste! Skulle bare si hvor fantastisk bloggen din er, og deg da! Du virker som en skikkelig morsom person å være sammen med, digger deg.
      Det er ikke alle som skjønner hvor vanskelig blogging kan være til tider, jeg skjønner ikke hvordan du har klart å ha blogglyst og rett å slett orke å skrive sånne fine innlegg i så lang tid! Beundrer deg virkelig.
      Stå på!

    7. Hahaha Sophie, det er det jeg digger med bloggen din! Jeg har vært deppa i hele dag, så plutselig satt jeg her og lo høyt for meg selv… Du er topp! Utrolig fin blogg.

    8. LIKTE OVERHODET IKKE HAMSTERVIDEOEN. SKJØNNER VIRKELIG IKKE HVORDAN NOEN KAN LE AV NOE SÅNT? STAKKARS HAMSTERE, SIER JEG BARE..
      SKULLE FORRESTEN LIKT OG SETT DERE SOM LO AV DET BLITT UFRIVILLIG SNURRET RUNDT SÅNN! LURER PÅ OM DERE HADDE SYNTES DET VAR LIKE MORSOMT DA..

    9. hamstrene har ikke noe problemer med å stanse når de løper, dessuten så fortsetter det ene hamstere å løpe. så tror ikke det var så grusomt.

    10. Håper du forsetter med å legge inn artige klipper av og til. Har leitet etter mange men aldri kommet borti i disse vidoene! 😀

    11. Haha<3 Likte den videoen med de søte endene, de var søte, videoen var syyyykt skummel og se på, men ble såå lettet når alt gikk bra!

    12. Det var ett fint bilde av deg, Sophie 🙂 MYE penere når du har munnen normalt og ikke lager trutemunn 🙂

    13. Hvorfor skriver du aldri om hvor mye du fyller leppene dine ? Så litt i det tidligere arkivet, da hadde du ikke lepper! Hmmmm

    14. Lurte på om du kan skrive litt om hva du fyllte leppene med og hvor mye osv. De er utrolig fine! Skal gjøre det selv og vil gjenre høre litt om hva du brukte og hva du synes om det, om det gjorde vondt osv 🙂
      Tror flere også hadde satt pris på det!
      leser forresten bloggen din hver eneste dag ;*

    15. Hei! Jeg er fast leser av bloggen din, er innom den flere ganger daglig bare for og se om det har kommet ut nye innlegg. Jeg har lest bloggen din så lenge jeg kan huske. Legger igjen sjeldent en kommentar, men i dag følte jeg for å legge igjen en.
      Først og fremst, synes jeg du blogger kjempe bra. Og hvert innlegg du skriver, inspirerer andre, iallefall meg. Også har du en sinnsykt bra stil! Skulle gjort mye for og få utseende ditt. Håper du ikke tar til deg alle de stygge kommentarene som folk skriver. Du skal ta til deg alt det positive. 🙂
      Syns den med hamsterne var morsom jeg!

    16. På dette bilde hadde du utrolig fine lepper! Slutt med duckface 😀
      Jeg ble skikkelig glad av å se på bilde fordi du strålte så mye!

    17. syns den siste var “morsomest” haha, de med barna og hamsteren var veldig morsomme også 😛

    18. Men ungdom på 17-18 år som tror selv hun er skikkelig søt og gjør seg til noe sykt. Nei, det er heller ikke noe særlig. Fake bitch!

    19. Hvor mye betale du for restylane i leppene? å hvor ofte tar du de? ha sett pris på om du kunne skreve et innlegg om de!

    20. Hei sophie 🙂 håper du leser denne kommentaren!
      Jeg har i det siste begynt å brenne litt for kjemping mot dyremishandling…. men jeg bor i en liten bygd, og få her er interesserte… vet utmerket godt at jeg har google, jeg har prøvd å google ting man kan gjøre for å hjelpe. men svarene jeg får der er som regel sånn “start a campaign in your neigborhood”, og “hang up posters to cymbolize whar animal abuse can do” osv…. har selvsagt tenkt å slutte å kjøpe dyretestende produkter osv, men jeg lurte på om du kunne lage en slags liste over ting du gjør i hverdagen for å stoppe dyremishandling. er greit å få litt inspirasjon, etter som jeg er ganske ny på området, og ikke akkurat kan starte med det store med en gang. håper virkelig du kunne gjøre dette 🙂

    21. Jeg ser du har gjort noe med leppene dine, bare sånn mer og mer, sånn f.eks her http://sophieelise.blogg.no/m_022011.html så har du kjempe tynne. Synes det er blitt kjempe fint hvertfall, du er veldig pen! Lurer bare på om du kunne sagt hva du har gjort, botox eller sånn restyline eller hva det heter.. Tror alle har lagt merke til det liksom!

    22. Jeg har alltid vært interessert i dyrevern, rettigheter for dyr osv 🙂 Men jeg lurte litt på om du visste om det var noen utlandske dyreverns organisasjoner som det går ann å støtte som er SIKKERT:)? Er jo så mye urettferdig behandling for dyr i utlandet, delfinslakting, tyrefekting, dyremishandling, hundeslagsmål ja, u name it! Siden du er en topp blogger med sikkert mye kontakter, vet du noe om det? 🙂

    23. Hei sophie!
      Jeg har alltid synes at du er en flott, ung og pen jente, men når du tok silikon i leppa ble det litt mye….og mange dristige bilder. Men jeg ELSKER din personlighet, du tør være deg selv uansett hva folk mener! Bare drit i om jeg ikke liker at folk har silikon leppe, det er du som skal føle deg fin,pen og bare blåse i hva andre synes om deg! Digger deg Sophie<3 håper du fortsetter med blogging`a de!
      Men kunne du tatt noen bare noen bilder av når du er på fest eller?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg