Justin Bieber spill?

I dag på skolen som tidsfordriv (jobbe i timen, hva er det?) fant jeg en ny side hvor man kan spille masse Justin Bieber spill! Jeg har blitt helt hekta, og et av spillene hvor Justin skal skyte masse politimenn er faktisk ganske spennende! Et annet hvor han skal på date med Selena er også helt hysterisk morsomt, jeg gjør henne alltid så stygg som mulig haha. . Og så sitter jeg for meg selv å tenker “hehe, nå var du peeen”. Neida, digger Selena men må innrømme at jeg er litt sjalu! 

Husker dere når man var ynge og brukte å spille på cartoon network sine hjemmesider, powerbabe, habbo og slike ting? Det var virkelig tider, aner ikke hvor mye tid eller penger jeg har lagt ned på de nettsidene der, men det er MYE! Har sikkert “møtt” mange av dere lesere på powerbabe tidligere, haha. 

Må vel kanskje påpeke at jeg faktisk jobbet i timen også, ettersom lærerne leser bloggen min og elsker å ta opp ting jeg skriver her i timen og på gangen. 

Dere kan spille HER

Gamers! Haha, trøtt. . 

Meg og Martiiin! 

34 kommentarer

Siste innlegg