trenger inspirasjon

Våknet nettopp etter en powernap, hadde egentlig avtaler med Stine Mari i dag men ble så sinnsykt svimmel at jeg bare måtte legge meg en stund. . Godt å slappe av uansett, men man får virkelig bloggtørke av å bare sove en hel dag! Da føler jeg liksom at jeg må gjøre noe for å holde bloggen i live, mens alt jeg vil er bare å ligge i sengan å dø, haha. Så det skal jeg gjøre også, noen dager må man få gjøre som man selv vil. Godteri og en god film høres ut som en perfekt plan for kvelden, resten av uka blir så stressende! Forresten så skal jeg komme med et “tips-innlegg” senere, hva vil dere helst av hvordan jeg sminker meg eller hvordan jeg krøller håret?

Har forresten tenkt til å begynne å trene fast igjen, en settning jeg ofte sier til meg selv. Det er det å faktsik komme seg på trening jeg synes er det vanskelige, det går helt fint når jeg først begynner – men slik føler vel de aller fleste det? Er bare trist å tenke på at jeg har hatt en utrolig fin, trent kropp tidligere og nå har den falt litt ifra hverandre. . Ikke at det er noe galt med kroppen min nå, men dere skjønner. Det eneste jeg virkelig digger med kroppen min nå er rumpa og den er bare stor fordi jeg har spist så mye godteri, haha. . 

Dette er hva jeg savner. . Men det der var vanskelig å jobbe for, husker jeg kun spiste knekkebrød og vann, trente som en tulling osv. Vil ikke gå tilbake til det, men vil uansett ha den kroppen. VANSKELIG! 

Nå er jeg mer slik som dette. Kan hende dere ikke ser så mye forskjell men TRO meg, det gjør jeg! 

 

 

122 kommentarer
    1. Herregud, hadde virkelig dødd får å få rumpen din! Du har fortsatt drømmekroppen, men ser jo tydeligere magemusklene på “før” bildene! men fortsatt perfekt 😀

    2. Det jeg skrev om at magemusklene var tydeligere før, mener absolutt ikke du er feit eller noe sånt 🙂 Tenkte visst du får drittslenging fordi folk ikke tåler hud her så var min forrige kommentar virkelig ment som et komplement <3
      Jeg derimot får en fin liten fettbulk på magen når jeg bøyer meg, så nå er du inspirasjonen min til å torturere meg selv med jogging. haha, oh joy 🙁

    3. Ja du så tynnere ut nå da! Men du var flott på alle bildene. Jeg skjønner hva du mener, er den følelsen når man kjenner seg dvask. Har ikke noe med vekt eller tynn eller feit å gjøre, er bare at man føler seg slapp i fisken. Work on! Jeg prøver komme meg ut og jogge tidlig om morningen, det er heeeeerlig! Da kommer energien og. 🙂 elsker treningstøyet ditt, jeg har samme! 🙂 🙂

    4. du har jo en veldig fin og sunn kropp nå, det er det som er det vitkigste. om du velger å trene burde det i så fall være for å bli sterkere og i bedre fysisk form! men husk å spise, knekkebrød og vann gjør deg ingenting godt 🙂

    5. Synest personlig at du har finere kropp nå enn du hadde på det første bilde! det er ikkje fint å vere for tynn. men jeg elsker deg fremdeles !! <3

    6. hvor mange bh’er har du stappet oppi den treningstoppen? Haha, du er en liten underholder du! Her i Bergen pleier vi å se på deg på storskjermer på skolen, forså å le oss ihjel, inkludert lærere. Forsett med det du holder på med 😉

    7. Haha, jeg ser iingen forskjell! xd :p Men hvor mange BHer bruker du? Jeg vil også ha så store pupper 🙁

    8. Du har jo den kroppen! skulle gjerne sett sånn ut!!!
      Å hadde vært gøy hvis du hadde hatt en sånn sminke tips innlegg, pga at krølling av hår er noe som ikke er særlig avansert, men sminke endres hele tiden det er alltid noe annerledes å lære! 😀
      Digger både deg & bloggen din!! <3

    9. Hvordan greier du å jogge/trene når du har så store pupper? Gjør det ikke vondt at de hopper opp og ned?
      Mener ikke noe slemt, du har drit fine pupper! Bare lurte da (:

    10. har no treningstips. Ikke vis så mye hud du, du snur ryggen for at du skal vise rumpa, snur deg for å vise puppa. du kan iallefall bare klippe bort puppa? ærlig..

    11. Skulle gjerne sett ut som deg, du har jo den tynne og fine kroppen!
      Kunne du ha lagt ut en video om hvordan du sminker deg fra bunn av? du kan gjerne legge ut en video av hvordan du krøller håret ditt også 🙂

    12. Du skal ikke finne på noe annet da? Det er allerede ganske mange sminke og hårvideoer der ute. Vet hvordan jeg putter på mascara, liksom, heh 🙂 Finn på noe kreativt.

    13. Heiii!
      Jeg skulle ønske du kunne lage en hår video, beundrer virkelig håret ditt! Jeg sliter veldig med selvtillit og du “Hjelper” meg faktisk. Når du skriver om dype og personlige innlegg, så blir jeg på en måte trøstet av at en så pen,smart og snill jente fortsatt har hatt noe av det jeg sliter med nå. Det er KJEMEPE inspirerende for meg. Jeg kan si med hånden på hjertet at du har virkelig hjulpet meg ! Og jeg ville bare si tusen takk for det.

    14. Oiida. Jeg har alltid lurt på hva du gjør for å få så store pupper. Det er menneskelig umulig for en så slank og ung jente som deg og ha større pupper enn lene aleksandra. Du har SILIKON store pupper. og det er noe som ikke stemmer der. hvor mye legger du opp i bhen din? eller jeg mener bh-ENE!

    15. MAGEN DIN ER SINNSYKT MYE FINERE NÅ!! <3 <3 <3
      På de første bildene så var det nesten som om du holdt inn magen! <3
      Din mage er såå sinnsykt mye finere, nå ville hatt den 🙂
      Sminkevideo eller trenings video/ innlegg tips til kosthold osv! <3
      Hilsen Elise!!

    16. Oiii, du har lagt på deg en del ja :S Spesielt låra og arma!!! huff, dette var ikke bra. Å rompa di er jo skikkelig slapp :S

    17. Hei! Jeg elsker bloggen din og digger deg, men nå skal jeg heller ikke vere frekk, men må du vise puppene din på alle bildene dine, jeg syns du er en driit flink blogger, men du viser frem for mye av puppene dine! ( ikke vondt ment, jeg digger deg )

    18. Syns det er spennende å høre om “ungdomstiden” din. Hvor du forteller om kanskje første gang du drakk og alle de “ville” tingene man gjorde da man var alt fra 14 og oppover. Det er alltid kult!
      Du har seriøst “dat ass” 😀

    19. jeg ser forskjell, men det jørr alle hvis de ikke trener på en god stund, du har fortsatt en fantastisk kropp mange bare drømmer om og ha selv om den ikke er like veltrent som før <3

    20. Du har lagt på deg litt i sommer ser jeg , men ikke fortvil, de fleste av oss bryr oss ikke om hvordan du ser ut, bare spis du, og vær glad 🙂

    21. Syntes du skal vise hvordan du sminker deg 😉 Jeg syntes du har drømmekroppen nå, jeg♥ Du er fantastisk og perfekt akkurat som du er nå!!♥♥

    22. kroppen din er mykje finare no, enn før sophie! 🙂 ikkje stygt meint, men på det øverste bilde var du altfor tynn 🙂

    23. ÅH HÆRREGUUUD du klager..?? Du har jo råfin kropp på alle bildene. Synes heller synd på de som føler press på grunn av bildene du legger ut. Går jo an å heller bare skrive at du er misfornøgd med kroppen og vil begynne å trene igjen istedenfor å legge ut bilder i tillegg. For meg gjør det ingenting, men du legger jo nesten opp til at jenter som er litt småtykke skal få dårlig selvbilde. “spiste bare knekkebrød og vann og trente som en idiot”. Hva er det for noe å si…. Og ja, jeg har hørt nok av det dere toppbloggere snakker om hele tiden, at leserne selv velger å lese bloggene deres blabla.. MEN, vær så snill. Er det rart det er så stort kroppspress?
      Sånn. Måtte bare få det ut! Har ikke noe i mot deg personlig, men du burde tenkte LITT mer over hva du skriver og hvilke bilder du legger ut 🙂 Ellers – stå på! Du virker som en fantastisk klok og bra person.

    24. Å halla du har virkelig ingen ting å klage over, du har en perfekt kropp!! Du har stram og fin mage, du har fin rompe fine pupper( ikke for å virke pervers eller noe!) Vis du klager over det du har burde du virkelig se på meg !! Haha hater rett å slett kroppen min, men er ikke nåkk inspirert til å trene og å begynne å spise sunt ! Vis du har noen bra forslag til inspo aå gi meg gjerne de!!

    25. Du er 17 år. Du er ikke ferdig utviklet enda. Ta det heeeeelt med ro, du har masse tid til å finne ut hvilken type trening som passer deg. Vær snill med deg selv, og ikke sikt for langt. Ta, bokstavelig talt, et steg av gangen. Og du har helt rett; knekkebrød og vann er verken særlig lurt eller særlig godt 🙂

    26. Vis hvordan du krøller håret! trenger å vite det 🙂
      Sophie! – du ser mye friskere ut sånn som du ser ut no <3 du er nydelig! selfølgelig kjempefin sånn sm du var før og så du gjør som du vil 🙂
      men jeg lurer veldig på hvordan du trener for å få en sånn mage, jeg er ikke så langt ifra overvektig og trenger tips 🙂

    27. Du har en fin kropp som mange jenter ønsker seg.. Du burde faktisk være mere positiv på deg selv slik at de som faktisk har litt bredere hofter, mere fett rundt magen osv. enn deg ikke føler seg feite, for du er kjempe tynn !!
      Hvordan trener du rumpa? Du har seriøst drømmerumpa!<3

    28. sorry ,men man ser tydelig at du har bh under treningstrøya på de øverste bildene. Ser tilogmed kanten på den rosa bh’en

    29. Synes du nesten har finere kropp nå, og du trenger egentlig ikke bry deg for du har jo drømmekroppen! <3 du er hvartfall et godt forbilde for meg uansett! Du klarer alltid å se fresh ut selv om du har dårlige dager, uten sminke, eller med joggebukse og hestehale osv. Digger at du også er ekte (!) og ikke bare "dum og deilig" hvis du skjønner? Innblandet i politikk, dyrenes rettigheter osv. Du er hvertfall MITT forbilde! Elsker bloggen din! <3

    30. du har en utrolig fin kropp nå også 🙂 men skal du begynne å trene, så må du spise masse mat ! trener selv veldig mye, og spiser også veldig mye, det gir de resultatene jeg vil ha ! hjelper ikke å spise et par knekkebrød om dag liksom 😉

    31. Hihi, noen har sett Jenna Marbles videoen på hvordan å få det til å se ut som man har større pupper

    32. veit ikkje om du skjønna ka de jør me di jentn så sett å læs detta, å har meir på kroppen enn d du har, åsså sett du å klaga? korsen trur du andre føl sæ då?
      du e flott, men syns du ska tænk dæ litt meir om før du lægg ut sånn her, å klaga på den pærfakte kroppen du har

    33. HVEM FAEN VIL HA SMINKE TIPS FRA DEG??? LOL!! du kan jo ikke sminke deg pent engang kjære.
      Og slutt og legg ut bilda av kroppen din før å søke bekreftelse heile tia, tragisk!!!

    34. Folk er så slemme! Elsker deg Sophie <3 Ja, du har store pupper og det vil jeg ha og det burde nesten de også ville ha! Håper du tar til deg alle de positive kommentarene, for alle stemmer <3 ååååh, vet ikke hva mer positivt jeg kan si om deg for du er jo bare helt perfekt!
      Sliter med selvbildet mitt, og det virker som om folk bare tror jeg er " en i mengden", derfor er du mitt forbilde.

    35. kan du være så snill og legge ut en video der du fester extansionsene dine, har sett videoer av andre, emn synes ditt hår ser finest ut! kan du plis plis plis gjøre det????

    36. Du trenger ikke spise lite for å ha en flott kropp. Det er snakk om å finne en balanse. Spis sunt og proteinrikt og kom deg på trening fire ganger i uken. Jeg kan love deg at du vil se gode resultater.
      Om du ikke gjør det, melder jeg meg som pt 😉

    37. Nå må du skjerpe deg Sophie!! Du er jo så tynn som det går ann! Slutt å klag på at du er blitt feit i det siste. Fordi du vet like godt som oss lesere at du et mye tynnere enn de fleste. Blir utrolig deprimert og overgitt når du sier at du har lagt på deg endel osv! Da kan du heller bare holde det inni deg.. Tenk på de som leser denne bloggen som er litt overvektige, tenk på hvordan de føler seg når de leser dette innlgget..
      Merker jeg blir litt flau og ikke minst irritert overat du klager på kroppen din som nesten er altfor tynn!! Voks opp, Sophie. Tenk litt før du skriver ting som flere tusen leser!!!!
      -TAKK FOR MEG!-

    38. Hvis du er fri for inspirasjon så har jeg et tips til deg!! 😀
      Det hadde vært skikkelig gøy om du kunne hatt “ukas-kommentar” eller noe sånt, der du velger en kommentar som du svarer på! Mener da såklart ikke at du skal svare sånne teite innspill som vi ser drøssevis av eksempler på ovenfor her, men kommentarer som er saklige 🙂
      Tror det hadde vært gøy for mange å få vite at du faktisk leser kommentarene deres 😀
      Hilsen storfan hehe, håper du leser dette

    39. Jeg ser INGEN forskjell! Ikke vær så streng mot deg selv, mange jenter (inkludert meg) ville byttet kropp med deg kjempelett! Du er NYDELIG!!

    40. Du er perfekt snuppa,, men skader jo ikke å trene litt. men vanskelig å komme igang igjen, sliter med motivasjon og nå går jo det mot vinter, får jo bare enda mindre motivasjon da ;( fin en venn som e treningsnarkoman, hehe det funker :))

    41. Du har vældi fin kropp,men du gjør samme feilen som mæ ser æ,haha, ikke frekt nei! Men ser at du også bare har trent øverste musklan på magen, begynn å tren dem nederste musklan også :))

    42. Digger bloggen din og deg! :)kan du starte med ukensspørsmål eller noe sånt? men bruker du silikon, for det går vel ikke ann å ha sånne pupper, også har du ikke gjort noe med de? Ossen bh størrelse bruker du? Hva syntes du om terese charlotte sin blogg? 🙂 håper jeg får svar på spørsmålene mine 🙂

    43. Kan du lage et innlegg der du skriver hvordan du trente før og hvordan du klarte å få den kroppen du har/hadde ? Og om du kuttet ned på masse mat og si hva du spiste ? 🙂

    44. jo, jeg ser en del forskjell men er vell bare og begynne og trene det 🙂 du har litt mer sånn “etter fødsel” mage. sånn slapp og rynkete. hehe. ikke ta det ille opp!

    45. kan du plis lag en video der du setter på clipsa dine, det er så sinnsykt mange som vil se deg sette dem på fordi vi plages vel alle sammen, så plisplisplis

    46. lag en video der du setter på clipsa dine, har akkurat besilt mæ nån å du sett dem på så sinnsykt fint! kan du gjør det?!?!?!

    47. Jeg syns du skryter alt for mye og serr du sier at du er litt tjukk….nei det er du ikke!!!!! Du overdriver!!!!!

    48. Du er kjempe tynn. Men det er jo noe selvfølgelig du selv bestemmer … jeg er lav, og dermed så må jeg prøve å holde en viss grense på vekta.Hadde 6pack før, og trente hele tiden .nå gjør jeg ikke det 🙁 .. og når jeg snakker med venninner og sier at jeg kanskje har gått opp eller har “feite” lår.. så skjønner ikke de hva jeg snakker om, for jeg er jo så “tynn” .. men JEG merker forskjell og jeg merker om jeg er tynn eller ei.

    49. Kjempefin kropp har du! Ikke bry deg om dem som sier du ikke burde legge ut sånne bilder! Hvorfor skal man ikke være fornøyd med seg selv? Fuck janteloven!!

    50. Seriøst du MÅ bare drite i de negative kommentarene fordi du har sinnsykt fin kropp!! Leste at det var noen som syns du hadde lagt på deg her og der, og da tenker jeg at det må være noe feil i skallen på den personen! Og at han/hun har et feil bilde av hvordan jente kroppen skal se ut. Syns du har drit fin kropp på begge bildene:D Men trening gjør at du føler deg mye bedre (hvertfall min mening). Uansett har du en syk forbrenning så du trenger aldri å bekymre deg for å bli stor! elsker bloggen din:)

    51. Åh, du har bare den kroppen sophie! Litt fett eller ikkje! æ ser ingen førskjell, digg rompa uansett 😉 Love youuU!!!!!♥

    52. lol. vakkert med førti innlegg i sportsbh’n. Merkes at du “trener” for å ta bilder av deg selv, ikke for å faktisk TRENE.

    53. Hei!
      en ting jeg alltid har lurt på er hvordan du klarer å holde deg så tynn! du har perfekt kropp.
      hvor mange ganger trener du i uka? og hvilket kosthold har du?

    54. Hva faen ? Dere sier jo at hu har lagt på seg kjempe mye og at det ser dumt ut ! Hu er 17 år og veier ca 40 kg ! Det er mindre en meg og jeg er 12 (jeg er normalt tynn). Sophie du er kjempe pen, men det er ikke fint å være for tynn, hvertfall ikke med mega store silikon pupper 😉

    55. synes du er fin akkurat som du er jeg 🙂 Er ikke fint å være for tynn heller.. Forresten så ser du tynnere ut når du lener deg til siden på bilder, hadde sikkert vært lettere å se forskjell hvis du sto rett fram på begge bilder, hehe. ikke fordi det betyr så mye, men 🙂 og bare for å gjenta meg selv så synes jeg du er fin jeg 🙂

    56. Du tenker det er lurt å skrive at du kun spiste knekkebrød og vann for å få den kroppen? du har ca, jeg vet ikke, FEMTI TUSEN lesere hver dag, hvor mange av dem tror du ikke er unge og dumme og ikke vet noe som helst om ernæring. veldig lurt å skrive ting som kan få dem til å prøve det ut. Ja, la oss sørge for at alle unge jenter som ikke vet forskjell på rett og galt få anoreksia. Kjære vene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg