jeg har vært i himmelen

Jeg tror aldri jeg har vært så sliten før som jeg er i dette øyeblikk. . Har vært ute fra klokken 14 og til nå nylig! Er helt ødelagt i bena, men denne dagen har vært verdt det. 

Dagen startet med at vi dro på et spisested hvor det var buffet for litt over 100lappen, kun vegetarmat. Virkelig himmelen for meg, haha! Vi satt der en stund og spiste oss stappmette på både middag og dessert, før vi tok bena fatt og dro på en liten shoppingrunde. Tredje etasje på NK (altså gutteavdelingen) er det næreste jeg har vært himmelen, uansett hvor man snur hodet ser man en kjekk, velkledd gutt! Jeg gikk bare rundt og måpte, jeg. . 

Etter en båttur med masse japanske turister var vi endelig på gröna lund! Det var – etter min mening – ikke like bra som tusenfryd på grunn av dårlig utvalg av store, spennende karuseller som gir magesug, var vel bare to stk jeg syntes var skikkelig gøy her i Stockholm. Men de var riktignok så utrolig skummel ( på en god måte!) at det ble verdt hele turen! 

Og tusen takk for fine kommentarer dere legger igjen! Det varmer virkelig (spesielt den ene om at jeg ligner på Lana del Rey, uansett hvor langt ifra sannheten det er) ♥

Solbrillene på.

Ser ikke særlig godt ut, men det var virkelig det! 

Denne var bra! 

Ikke denne. . 

Og denne var SYK! Fikk helt sjokk når jeg satt meg inni, haha. 

126 kommentarer
    1. Hadde vært utrolig gøy om du kunne prøvd deg på en annen øyenbrynsform, de du har nå ser virkelig ikke bra ut. Just sayin’

    2. Årh! høres ut som om du har hatt det kjempe gøy! Misunner deg 😉
      Så må jeg bare si at du er utrolig vakker! Fatter ikke hvordan det går an å se ut slik som deg :p
      Vil ha utseende ditt!!

    3. ååh, elsker leppene dine 🙂 hva har du gjort med de egentlig? vil ta restylane, men må vente til jeg er 18 ..-.-

    4. DU LIGNER PÅ INGEN.. ELLER INGEN LIGNER PÅ DEG SIDEN DU ER PENERE EN ALLE.. HELT SÆRR !! MELD DEG PÅ SÅNNDERE VÆRDENSVAKRESTE!! HAR HÅP PÅ AT DU DOMPER MEGAN FOX OG ALLE DE ANDRE NED I DO DA DU “KOMMER”
      Sophieelise the most brauty girl in the world!!!
      Du er virkelig jævla pen ærlig talt har ikke ord omg omg!!! :*

    5. Vet ikke helt hva du har gjort, men fjeset ditt så ut som et dukkeansikt, livløst. Litt ekkelt, kan hende det bare er bildekvalitet/ måten bildet er tatt på….
      Du ligna litt på Kissis der egentlig..

    6. Du kledde utrolig godt store lepper! Mange som ikke gjør det og ender opp med å se ut som en and, men du ble veldig fin xx

    7. Skjer med at du driver å redigerer bort så sykt mye under øynene liksom..? Kan en del om redigering og sånnn, så jeg legger veldig godt merke til at du har redigert bort ting flere plasser i ansiktet, og det med et veldig dårlig redigeringsprogram tydlighvis!?

    8. Du er så utrolig pen og nydelig, og det virker som om du har en herlig personlighet! Du er mitt største forbilde. Ikke ta det feil, jeg gjør ikke alt som du gjør, eller synes alltid det samme som deg, men jeg elsker at du er deg selv og står opp for dine egne meninger. Når jeg ser at du har blogget slipper jeg alt jeg har i hendene og leser innlegget ditt. Du skriver så utrolig bra!
      Den eneste grunnen til at du får stygge kommentarer er fordi folk er sjalu. Sjalu på utseende ditt, bloggen din, at du er deg selv og at du tør å gjøre hva du selv vil, ikke hva andre vil at du skal gjøre. Du lyser opp dagen min, og foreldrene dine må være kjempe stolt over deg. Du er det et av de beste menneskene jeg vet om. Du bryr om annet en bare sminke og klær, du er så ærlig, og du hjelper folk. Du har vært med på å styrke selvtilliten min, og mange andres. Jeg håper virkelig at du fortsetter med bloggen lenge, og at du ikke hører på hatere. Jeg vet hvordan det er å bli kalt hore, feit stygg, løs osv. Men det er bare vi selv som vet sannheten om hva vi egentlig er, og hva andre sier endrer ingenting. Om jeg kunne vært en person i hele verden ville det vært deg. Rett og slett pga. du er perfekt i mine øyne! Du har kanskje noen feil, alle har det, men det de feilene som gjør deg så perfekt. Stå på Sophie ♥

    9. Åå dere er heldige! Kjekke gutter *sikle*
      Og ja du likner faktisk litt på lana!
      På disse bildene var leppene dine kjempefine, ikke endre mer på dem nå!! Ha en fortsatt fin helg 🙂

    10. Er jo lov å faktisk være hyggelig mot “fansen” sin. Tror du mistet ett par i dag. Slutt å vær bitchy! Du er uansett ikke noen ting uten leserne. Sett pris på dem å det de sier til deg!

    11. Det eneste du ligner på for tiden er en and.. å ser ikke en miste likhet mellom deg og lana del rey eller kissie..:p

    12. Ååå, kjempefine bilder! Fikk veldig lyst til å dra dit nå 🙂 Hvor er forresten veska de fra? Jeg vet jeg spurte om det i det andre innlegget også, men den var nydelig 🙂 Håper du svarer, hadde satt stor pris på det.

    13. Du burde ta i mer restylane 🙂 hadde vært såå fint om leppene dine var enda større! elsk <3 Ble overasket av at du bare tok så lite når du først skulle ta restylane :/

    14. Høres ut som du koser deg, det er bra. Og når du påpeker det: Du ligner faktisk litt på Lana del Rey.
      Og en ting til: Jeg skjønner ikke hvorfor folk noen ganger/ofte sier negative ting om/til deg. Jeg syntes du er unik og spesiell. Det er derfor jeg trykker meg inn på bloggen din mellom 2-10 ganger per dag.
      Kos deg videre 😉

    15. Du er serr driiit pen! Du ser ut som en drit pen modell. Og ikke bare er du pen men du virker sykt snill.. Totalt mitt forbilde! Siden du har feil og mangler og legger ikke skjul på de, men du er også sykt snill og sånn!!

    16. HEI!
      Ei gang skulle vi gjette hva som var i ei stor pakke men du sa aldri hva det var 🙁
      Vi har så utrolig lyst til å få vite det fordi du har aldri sagt noe… Vi er såå nysgjerrige!!
      KAN DU VÆRE SÅ SNILL OG LAGE ET INNLEGG OM HVA SOM VAR OPPI ? 😀 hilsen to blodige fans!
      btw. du er sinnsykt nydelig!

    17. Du er sykt vakker og sikkert snill,
      Elsker bloggen din og designet ditt
      Elsker solbrillene dine har tenkt å kjøpe dem,
      men må vente litt…
      Håper du har hatt en hyggelig helg <3

    18. er det bare meg eller har du sykt hengepupper? De henger liksom så langt den i forhold til hodet ditt, ser litt rart ut… og leppene dine, de er litt i det største laget må jeg si

    19. Jeg har ikke ord… o.O Du er virkelig vakker!
      Du er syyykt nydelig! Men hva har du gjort med leppene dine, sophie? De er ikke stygge eller noe, synes det var pent! 😉 Du er så sinnsykt ubeskrivelig pen når du smiler! Jeg synes du har et fantastisk smil, og jeg skulle gjærne hatt det smilet ;p KAN JEG FÅ DET?! hahah, neida :))
      Jeg synes ikke du ligner på hun dama, du er myye penere <3 !

    20. lille sophie…du blir aldri noen ny kissie…med den altfor lille kroppen,store nesa di og lepper som ligner joker sine..stakkars jente..må være fært for dæ og vite at du aldri kommer tel og bli som kissie eller mange av de pene venninnene dine.du er ikke ei pen jente,men du ska ha for at du prøver

    21. Du er så peeen ! <3 misunner utseendet ditt:) men du bør smile mer med tennene , du kler det bedre <3 kos deg masse i stockholm! 😀

    22. og veeeldi flink og redigere ALLE bildene hu sophie legger ut.se ho i virkeligheten og få et aldri så lite sjokk sier jeg bare;)

    23. KOS! lurte på om du kunne vise litt shoppingguide/tips på bloggen? butikker og gater, hvor de beste butikkene er åsån 😀

    24. Du er pen du<3
      Jeg har faktisk vert på Grøna Lund:) Jeg synest det var kjempe gøyt der, men litt enig om at Tusenfryd er bedre:)

    25. kan du fortelle litt om hvor du fyller leppene, og med hva? og pris osv?
      jeg synes leppene dine er digge jeg! hvem vil ikke ha store lepper?;) synes de er mye finere nå enn naturlig!!
      alt som får en til å føle seg vel/bedre burde man gjøre;)

    26. du ser ikke helt bra ut men munn sånn! du ligne på ei and! å du e egentli ikke så fin som alle skal ha dt til 😛 Tcmn e mye finere førr ho e ikke fake md leppan å puppan hennes e ikke oppi halsn sånn som på dæ. du ser rætt å slætt helt før jævli ut 🙂 å det at du ikke tar dæ nær av sånne hær kommentara e like greit men det e jo bare tips til kordan du kan se bedre ut 😉 å du ligne aldeles ikke på Lana del ray! dæm som sir det e en skam førr ho! å du burde slutte å legge ut bilda av dæ i bare stringen osv… det kan provosere andre folk,, å som du sir så vil jo du være et forbilde fpr mange å det e du slættes ikke når du lægg ut sånne bilda av deg sjøl!

    27. Høres bra ut! Men du bare ett tips: siden du er blitt vegetarianer nå burde du få i deg de vitaminene du kun får i kjøtt 😉
      Kos deg masse videre <3

    28. Jeg digger det første bildet! Sykt stilig:)
      jeg er så stolt over at du klarer å være vegetarianer! Jeg var det i nesten et halvt år, men så klarte jeg ikke mer:/ og jeg har egentlig ganske mye viljestyrke, og det har tydeligvis du masse av! Du er et utrolig godt forbilde:)

    29. Skjønner ikke hvorfor noen synes du ligner på kissie, jo dere er begge blonde men du er bare så sykt mye penere og mer ekte! Du er veldig sterk Sophie<3
      Må bare også si at jeg digger deg og bloggen din, og synes det er litt utolig at du kommer til å lese dette!:D

    30. Jeg blir litt provosert av og lese kommentarene til sophie, altså bla tilbake i arkivet til rundt ett år siden. Da skrev sophie om at hun var missfornøyd med leppene sine og syntes de var for små. Nå er de plutselig fyldige og fine. Hvorfor? Restylane vel. Men det at dere ikke forstår hvorfor hun ikke vil skrive hva hun har gjort med dem på bloggen blir bare for dumt. Hun er 17 år, og jeg skjønner veldig godt hvorfor hun ikke kan skrive om det. Og jeg tror virkelig ikke at sophie kommer til og ende opp med “ducklips”. Utrolig pen på bildene forresten, skulle ønske jeg var like søt som deg. Klem <3

    31. Elsker leppene dine! Jeg har også lyst på større lepper, er det noe spesielt produkt du bruker eller har du tatt restylane? Kan du vær så snill å lage ett innlegg om det? Digger leppene dine!

    32. hvoffor gidder der å skrive sanne stygge komentara til ho. hvoffor gidder dere å skrive sånt… jeg skjønner ikke vitsen altså. det er bare frekt å gjøre sånt. det er som å bli mobbet. så bare drit i å skrive sånne stygge kommentara. dere trenger ikke å skrive sånt eksempel: du er stygg, tcmn er mye finere en deg. dere trenger ikke å skrive sånt. tenk om hun blir såra eller noe sånt. jeg synst hun er kjempe pen. så dere som skriver stygge komentara bare drit i det!!!!

    33. Du ser virkelig bra ut for tiden!! Det mener jeg!!
      Og ikke la de stygge kommentarene trykke deg ned, bare vit at du er bedre enn dem! 🙂

    34. Herregud du er syykt pen…. På det første bildet så det ut som du var i en film o er superstjerne :9

    35. Det er helt latterlig å drive å fikse på bilden av deg selv før de legges ut..alle ser jo at du har brukt photo shop helt sanseløst.å resultatet er så kunstig som det kan bli!!!!

    36. du ligner ikke på lana del rey 🙂 vis det er i det hele tatt noe som ligner er det leppene, og de er falske.
      har du tatt botox for på gamle bilder er de mindre? ellers presser du dem ut:P

    37. KA I HÆLVETTE E DET DU HAR GJORT ME LEPPEN DINE SOPHIE?????? ikke fint. du e jo så nydeli, men me de leppen så ser du ikke ut!

    38. Kanskje du ikke blir stoppet i tollen hvis du ikke skriver på bloggen osv at du kjøper alkohol. Du er under 18, du vet konsekvensene av å smugle med alkohol og i tillegg være mindreårig? Jeg fikk nettopp jobb og måtte sende nn politiattest, og de sa det bare var å rive kontakten i to hvis det var noe på den.

    39. Smil med åpen munn kjære deg, mye penere! Og jeg synes også du er penere med naturlige lepper.. 🙂

    40. Nei nei nei… Du som e ei så søt jenta! Ikke vær usikker på dæ sjøl! Du sku kunne sedd dæ sjøl med andre sine øya, før du stappe gift inn i kroppen din! Da hadde du sedd kor naturlig vakker du e. Du syns sikkert at større leppe e penere eller bedre, men du begynner å ligne skummelt mye på kissie, å du sir ho herme etter dæ?!

    41. Hei Sophie!! Hvor mye kosta det å ta resylane?:) Og hvor mye tok du? Ser ut som du har tatt mye! Og hvordan får du tatt når du er under 18 år? Fakelegg?

    42. Hva har skjedd med leppene dine, de har hvert fall blitt større og du kler det veldig godt!
      Kan du ikke kjøre en spørsmålsrunde snart igjen??

    43. leppan dine ser helt jæævli ut, ser ut som du har hadd en alergisk reaksjon å dem har hovna opp. DU burde ikke fortsette med det du gjør, du e såå mye finere når du e naturlig 🙂

    44. Hun har vel tatt restylane da vet dere SMARTE SMARTE mennesker som kommenterer 🙂 og det er vel samme om dere syns det er stygt når hun tydeligvis syns det er fint selv! SERIØST KAN IKKE FOLK VOKSE OPP! bare tenk om dere hadde fått flere 1000 kommentarer på hvor stygge og jævlige dere er og alt annet. det sårer faktisk selvom man ikke kjenner personene som skriver sånt. dere er så tåpelige. bare drit i og kommenter istedet. hold de fæle meningene deres for dere selv. håper dere en gang vokser opp og innser at det ikke er greit.

    45. Hva i alle dager har du gjort med leppene dine? Du sa jo en gang at du sølte den mario badescu kvise-greia på leppene og de ble større, så hvis du ikke bruker restylane er det det du bruker da? Og er det kanskje for flaut å fortelle på bloggen? Vet nå ikke jeg, men du er kjempepen og greit nok at du vil ha større lepper, syns faktisk det var litt fint på de bildene her, bortsett fra at overleppa di burde vært en del mindre! Ser ut som om du har fått bedøvelse hos tannlegen og leppa di har hovna opp.. Men smil litt mer med tennene, du er nydelig da! Elsker bloggen din, men sånn seriøst, ton litt ned på den overleppa di, for det er IKKE PENT

    46. Maten så sinnsykt god ut faktisk 😀
      Er vegitarianer selv, så kan ikke du skrive om gode retter å lage/bra steder å spise ?

    47. ” eller er det bare meg som kommenterer nå som er sykt frekk og usaklig?” Om det var et fag på skolen som het ” hvordan bitche, hvordan bli den største bitchen ” så er det maange av dere som hadde bestått det faget med glans. Se litt på dere selv før dere utaler dere.! irriterende små beist bak en skjerm 😛

    48. Du ligner ikke på Lana Del Rey i det hele tatt, de som sa det har ikke peiling, og fokuserer kun på leppene dine. Ikke stygt ment, men du ligner ikke på henne. 😛

    49. hun har skrevet på instagram at hun har tatt restylane 🙂 No big deal.
      Det JEG lurer på, er hvor man får tatt det når man kun er 17? Jeg vil også!!

    50. Æ digge dæ, Sophie, bare så det e sagt! MEN, de leppen dine.. Unnskyld mæ, men dæm ser helt jævlig ut. Sorry, men hard sannhet må til av og til. Hvis vennan dine sir nåkka anna så lyg dæm. Dæm vil vel bare være grei eller så e dæm redd du skal bli sur eller nåkka. Men du ser ikkje ut, sorry, ikkje gjør nåkka mer med leppen dine. Plis.

    51. Hvorfor har du redigert bort de nedre øyenvippene? Leppene er overkill.. hvorfor gjør du sånt med deg selv?

    52. Du er virkelig helt nydelig, du blir bare penere og penere! Du har fått mer naturlig utseende og du sminker øynene dine veldig fint. Stay strong girl, you are beautiful! ikke la noen ødelegge det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg