storm og shopping

Herregud, det er STORM i stockholm! Eller, kanskje ikke storm, men såpass mye regn at paraplyen vrengte seg når vi var ute og gikk. . Traff nesten en mann i hodet og måtte slenge meg helt rundt for å ikke treffe alle folkene med paraplyen min, vi var jo så og si de eneste med paraplyer, merkelig nok. Merker også at jeg legger over til svensk, i alle fall så snakker jeg de få ordene jeg kan. Det er i alle fall teit, haha! 

Skal fikse oss nå for å dra på NK-senteret, der de har de dyreste butikkene og alle merkleklærne. Tenkte jeg skulle få med meg noen plagg derifra ettersom Harstad har så latterlig dårlig utvalg av merkleklær! :( Etter det skal vi ut og spise på en båt – i dag, igjen. Men denne gangen en finere båt hvor vi har reservert bord og alt! I kveld / natt skal vi på cafe opera som er en ganske kjent uteplass, man må egentlig ha invitasjon om man ikke vil stå i kjempelang kø, men det slipper vi :) Fantastisk!

Lisa maser om at jeg må bli ferdig, så får vel bare avslutte innlegget her så snakkes vi mer i kveld ♥ 

Mitt outfit! 

Her spiste vi lunsj 

Mmmmm :) 

88 kommentarer
    1. Leppene dine var 100% penere når de var naturlige. Nå ser det ut som du har tatt en litt småfaila botox. Og det er ikke sjalusi, det er bare min mening.

    2. Du er klar over at du snakker imot deg selv? På ett av dine forrige innlegg skrev du at du ikke brydde deg om merkeklær i det heletatt, mens nå skrive du at du ska kjøpe deg masse merkeklær? du er bare teit

    3. Kjære Sophie. Vær så vennlig å les dette. Jeg prøver så godt å fortelle deg dette på en fin måte.. Hva har skjedd med deg? Du er ikke 18 engang, men det ser seriøst ut som du er 35… Du ser gammel og sleten ut. De leppene dine er ødelagt, og du ser ikke frisk ut. Kan du si at du synes det er fint? Du trenger hjelp hvis du er så usikker at du må gjøre deg styggere for oppmerksomhet! Det er jo ikke leppene du har plumpet ut, det er huden over, ser ut som betennelse.. Dette er bare trist:(

    4. Unnskyld nå ass! MEn du ser forferdelig ut! 😮 kan du se på de bildene av deg i dette innlegge å si at du synes du ser bra ut!? blir skremt over at du legger ut sliker bilder, ikke så fint sånn som du ser ut nå.. haha

    5. Så koselig! Fine bilder og dere er kjempe fin! 🙂
      Mariel: Seriøst? Voks opp da! Alle skjønner at du er misunnelig på Sophies utseende når du skriver sånt! Hhaahha, jeg ler kraftig at oppførselen din. get a life! ;))

    6. Det Mariel sier er sant, du ser faktisk sliten ut, óg det ser ut som du har betennelse, men allikevel ser du nydelig ut.

    7. Sara; ja er generelt lett å gjemme seg bak “sjalusikortet”, sannheten er at jeg kunne plumpet opp leppene mine jeg og, jeg gjør det ikke, for det ser ikke bra ut! Hadde du virkelig lest innlegget hennes hvor hun skrev at hun slet kraftig med selvbilde sitt, og følte alle andre bloggere så bedre ut, hadde du skjønt at plumpingen er et forsøk på å se bedre ut. Sara, synes du de er fin? Jeg prøver å fortelle hun at det ikke er det, hun var dobbelt så nydelig før dette. Hva har det med sjalusi å gjøre? Så dropp den enkel hersketeknikken! Hun trenger ikke det! Faktisk, så er hun ikke pen med det i det hele tatt!

    8. Trodde ikke at leppene dine var så fæle. Det er veldig tydelig på det ene bildet. Du er flink til å skrive g ta bilder, men munnen din er nå som på ei and…kvekk.

    9. var det ikke du som skulle slutte å kjøpe klær? husker at du skrev det på bloggen for en stund siden

    10. kan du komme med et innlegg hvor du sier hva du putter i eller på leppene dine? hver eneste som ser bildene dine skjønner at det ikke er naturlig.. du ser helt missforster ut, IKKE fint i det hele tatt, prøv å voks opp fra å ha lyst til å se ut som en fjortis snart, det er dessverre bare kvalmt å se på..

    11. hvis det er restylane du har tatt siden du er under 18, kunne du ikke skrevet et innlegg om det? 🙂 skal ta det selv om ikke lenge!

    12. at man kritiserer hvordan hun ser ut betyr ikke nødvendigvis at man er sjalu, det kan være at man faktisk ikke syntes det er noe fint. blir gal av folk som sier at man er sjalu når noen kritiserer noe…

    13. Fy faen, hvor usikker er du ikke på deg selv? Dette begynner bare å bli flaut! Jeg må også få understreke at du bruker dobbelmoral på det sterkesete, i et innlegge så skriv du at alle bry seg om merkeklær og ikke du og bla bla, men nå så sitter du her og forteller at du skal kjøpe deg merkeklær, DU gjør meg FLAU på dine vegne!

    14. restylane igjen? :O har komentert det før, handler ikke om at du har tatt det, men at du ikke er ærlig når vi bloggleserne spør.. vi er jo rett og slett ikke blinde;p

    15. må nesten le litt hardt av de som påstår at du har dobbeltmoral når du handler merkeklær, og folk som faktisk bryr seg om leppene dine. toppen av latterlighet sa du?
      jeg misunner deg sophie, for du er så flink til å gi en lang hard faen i alle som disser deg. skulle ønske jeg og var sånn. jeg farga håret mitt gråhvitt i forgårs, du skulle visst hvor mange som kom til meg og sa hvor stygt håret mitt var, og hvor mye jeg lignet på en gammel kjerring. så tenker jeg på deg, og driter i det.
      takk sophie, du er virkelig ett forbilde. (smilefjes) (stjerne) (hjerte) (stjerne) (stjerne)

    16. Jeg må dessverre si meg enig i flere her. Leppene dine ser voldsomt store ut…
      Håper dere koser dere mye i Stockholm. Det er en nydelig by:)

    17. men hva har skjedd meg leppene dine?,jeg veit at du har dine mening og at du da er stor og voksen nok til å bestemme selv hva du vil gjøre men dette her er det vel nok langt ? leppene der kledde deg ikke i det hele tatt. hvor ble det av de unskyldige leppene ?

    18. Skjønner ikke hva som går av folk. Du ser helt nydelig ut, det har du alltid gjort! Ser heller ikke hva som skal være galt med leppene dine. Haters gonna hate! 😉

    19. Herrefred, hvordan holder du ut Sophie Elise??? Er det mulig å skrive så mye ekkelt til et annet menneske. Sjalu eller ikke, men fy fader så mye dritt det var inne på kommentarfeltet. Hvis en ikke har noe fint å si til andre mennesker, så ikke skriv det….. Sparer så utrolig mye energi på å bare la være!!! Store eller små lepper, grønt eller rødt hår, samma fader kan det være, men la folk få være på sin egen måte uten at andre må kommentere; “ser jo faen ikke ut”, “så jævlig stygge lepper”, “duckface” osv. Kjenner jeg blir så sinnsykt provosert når folk kan sitte bak pc-skjærmene sine å lire av seg så mye ondt om andre mennesker.. Hadde jeg vært deg Sophie Elise, hadde jeg møtt veggen for lenge siden!! All ære til deg som gidder å holde ut etter alt det du får høre her inne.. Eneste jeg kan si er at jeg håper du bare hever deg alt, vakker er du uansett!

    20. Hadde jo vært litt fint om du kunne blogget om at du har tatt restylane, siden du er så ærlig med alt annet på bloggen. Blir liksom litt dumt at du ikke nevner det når det vises så godt på bildene! Ellers håper jeg du har det supert i Stockholm, Sophie! <3

    21. Det er vel strengt tatt de som sier hun er fin med de som bringer henne ned?! Dere kunne jo like godt sagt: “Slik du egentlig ser ut er ikke godt nok, så fortsett å bruk flere tusen kroner på å forandre deg hver 3. mnd. vi liker deg slik som dette, og ikke slik som du ser ut egentlig”. Som jeg personlig synes. DU ser fantastisk ut. SLIK SOM DU ER! Du trenger ikke forandre deg!

    22. hallo folkens, hun har sagt at hun ikke vil svare på om hun har tatt restylane i leppene, hvorfor spør dere da? hun er jo veldig pen liksom 🙂 hun ser ikke ut som en 35 åring iaf, haha. lurer bare på to ting sophie, skrev ikke du for en stund siden at du ikke skulle kjøpe klær resten av året? i tillegg skrev du nettopp ett innlegg om merkeklær, men kan jo hende det var ironisk det du skrev nå da.. ikke vet jeg 🙂 men uansett, slutt og skriv så mye dritt folkens. hun er jo pen! <3

    23. Fiine bilder!! Nydelig er du <3
      Er det restylane du bruker? Kan du i såfall fortelle litt om det og om dine opplevelser til det?
      Skal fylle det inn neste måned og er litt nervøs 😛

    24. så søt! digger klærne dine 🙂
      anonym: jeg syntes hun kler leppene sine jeg 🙂 det er jo ikke dine, så du trenger jo ikke komme med kritikk? 😉

    25. Lol paraplyen min vrengte seg også når jeg gikk tl skolen i dag… Sykt irr, må investere i en skikkelig paraply tenker jeg.

    26. var det ikke du som nettopp skrev et innlegg om at du ikke bryr deg om merkeklær og at du angrer på at du har brukt masse penger på det?

    27. haha okei.. jeg ler meg IHJEL av deg. var det ikke du som skrev et innlegg her om dagen om hvor mye du driter i merkeklær? du skriver så mye bull på denne bloggen din at jeg blir lei meg.. sitter du hjemme å prøver å finne noe leserne blir interessert i å lese, for å så motsi seg selv? alt du skriver er jo bare løyn? har ikke noe imot deg sånn egentlig, men når du skyter deg såppas i foten så må jeg bare si ifra, for dette ble for latterlig.. og snakker ikke bare om akkurat dette, men du har faktisk gjort dette flere ganger..

    28. Leppene ser faktisk helt forjævlige ut, skjønner ikke hvordan du kan se at de er fine selv når tydligvis ingen andre synes det. Slutt å lag et andefjes som en 13 åring når du snart er 18

    29. Dere som har så jævlig mye å si om “storelepper”! Foreksempel, Skal dere slenger mye dritt til/om Afrikanere siden “alle” Afrikanere har store lepper?? Sophieelise er ikke Afrikansk nei, men om hun har bestemt seg for å få større lepper.. Hvorfor skal dere lage så BIG DEAL ut av det ? SKJERP DERE !!

    30. HERREGUD FOR EN FIN GENSER!!! hvor har du kjøpt den? og du er kjempepen du også!
      (genseren under setningen: min outfit) PLEASE skriv hvor du har kjøpt den i neste innlegg!

    31. Du bryr deg ikke om merkeklær men er kjempegira på å få kjøpt deg noen? Du snakker voldsomt mot deg selv.

    32. Hei folkens, har dere hørt om å forandre mening? Om hun først sier at hun ikke skal kjøpe klær, og så gjør det, så har hun forandret meningen sin! Og hva sophie gjør, og hva hun bruker pengene sine på er vel hennes greie? Det samme gjelder leppene hennes. Jeg har små lepper, og hadde jeg hatt råd og ikke sprøyteskrekk, så hadde jeg fylt de med no greier jeg også, og om Sophie trives med sine lepper, så er jeg fornøyd på hennes vegne. Jeg syntes hun er pen uansett 🙂

    33. gurl… Du har super personlighet og er pen som barbie sjøl, men de leppene.. :/ (Sier ikke dette fordi jeg er imot plastikk/sprøyte greier som gjør dem større) Men det der ser ikke pent ut. Prøve å vri denne kommentaren om til ikke-frekk for jeg digger deg. Men plis gå ned noen hakk ihvertfall. Ofte så er det enklere for andre å se hva som er for mye/lite osv. Kleem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg