sangvideo

I morgen har jeg god tid på grunn av en kort skoledag, så jeg tenkte å gjøre noe dere liker – nemlig lage sangvideo! Jeg elsker å synge selv om det kun er en hobby og så vidt jeg har forstått faller det godt i smak hos dere lesere. Men som vanlig trenger jeg litt tips til hvilken sang jeg kan synge, så noen forslag? Er åpen for alt og har ikke noen problemer med å lære meg nye sanger fort. Men husk at jeg har ganske mørk stemme som holder seg ganske lavt, men jeg kan nå høye toner også. Men helst ikke noen “hyle”sanger, haha!

Jeg vil også gjerne gi en stor takk til dere lesere, det betyr utrolig mye for meg med alle komplimentene dere legger igjen her. Jeg leser alt, bare sånn at dere vet det! Love you ♥

 Her er de gamle jeg har laget, slik at dere får en liten anelse av hvordan stemmen min er! Denne lagde jeg i Juni 2011: 

 Juli 2012: 

248 kommentarer

Siste innlegg