gleder meg allerede

Pjuuuh, dette har virkelig vært en lang dag, selv om jeg kun hadde en time på skolen. . Men heldigvis har jeg en god følelse inni meg om at jeg forstår alt vi holder på med på skolen, jeg gjør alt av lekser og klarer å være muntlig aktiv. Da går faktisk timene mye fortere også! Nesten alt kan bli spennende om man bare setter seg inn for det! :)

På lørdag skal Lotte feire 18 år, noe jeg gleder meg veldig til (haha gleder meg ALLEREDE!!). Så da blir det brak-kalas som de sier i sverige, og partajjj! Kommer til å bli så sinnsykt, og jeg begynner allerede å gire meg selv opp, hele 5 dager i forveien! Jeg lever virkelig kun i helgene, alle øvrige dager går man jo bare og snakker om hva man skal gjøre i helgen, hva man skal ha på seg, hvor man skal dra. . Hele livet roterer jo rundt fester, haha. 

Blir helt gal i hodet av denne sangen. TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA.

 

48 kommentarer

Siste innlegg