bedre enn ventet

Har nettopp sett en episode av “the hills”, det har begynt å sendes på tv 2 bliss så jeg kunne ikke vært mer fornøyd, haha! Jeg elsker virkelig det programmet, det er forresten veldig rart å se Heidi Montag og hvordan hun så ut før hun tok av med plastiske operasjoner. . . Dette er kanskje ikke lovt å si, men synes hun ble penere etter alle operasjonene selv om det ikke var noe galt i henne før heller! Er så viktig at man skal få bestemme slike ting selv, om man vil operere eller fikse på det ene og det andre så må det være like greit som å være naturlig. Håper dere er enige? 

Det går forresten mye bedre med meg på skolen enn forventet! Har gjort lekser i dag og føler jeg er klar til alle timene den neste tiden.  Jeg må bare vise hva jeg kan nå, det er i år det gjelder. Er glad jeg er smart, haha. Uansett hvor dumt det høres ut. . Jeg er utrolig lettlært så det er ikke noe problem. Selv om det er tungt med så lite søvn. . :(

 I kveld skal jeg på møte med unge høyre! Blir sikkert veldig spennende. 

67 kommentarer

Siste innlegg