på skolen

God morgen! Regner med de aller fleste er på skolen eller jobb nå? Jeg personlig er på skolen og har historie, vi lærer om den franske revulosjon og for meg som liker faget er dette perfekt! Inspirerende å lære om kvinner som har kjempet masse for våre rettigheter. Det er faktisk dem man bør se opp til! Fikk litt tid til overs nå slik at jeg kan blogge, vi hadde lekasje på klasserommet i sta, haha. . Typisk at slike ting skal skje, men var litt gøy da!

Jeg er ferdig klokken halv fire, torsdager er de verste dagene på skolen – full dag, null fri. Men jeg vil ikke klage, i fjor var jeg veldig redd for å ikke komme inn nå fordi jeg gjorde det så dårlig i matte. Derfor er jeg takknemlig for at jeg går på skole og faktisk har den muligheten, så jeg må gjøre mitt aller, aller beste i år! Ikke minst er jeg takknemlig for at jeg ikke må ha matte i år også, haha. Jeg skjønner ikke det faget overhode! Men til gjengjeld er jeg 5/6 elev i alle fag som ikke har med tall å gjøre. Stolt over meg selv ♥

Er du motivert til et nytt skole/jobbår?

5

60 kommentarer

Siste innlegg