svar : hvor er vesten ifra?

Jeg har fått veldig mange spørsmål om hvor jeansvesen er ifra (den jeg brukte i oslo i går), forståelig nok med tanke på hvor kul den er! Har fått mange komplimenter for vesten, og jeg personlig synes den er mye finere enn de som selges på bikbok og carlings. “Alle” har jo de uansett, så føles god at jeg har en som skiller seg litt ut fra mengden! 

Den er fra http://www.sonextyear.com/ ! Det er en ganske ny, norsk nettbutikk og jeg elsker den virkelig, de har mange unike plagg som er i god kvalitet! Det er som sagt en norsk nettside, så varene kommer fort og du trenger ikke bekymre deg for dyr frakt eller toll – helt genialt, vi trenger virkelig flere gode, norske nettbutikker!

Vel, nå tenker jeg å legge meg! Skulle egentlig sove for lenge siden men dere vet vel hvor opphengt man blir i alt annet når man først skal legge seg. . Har laget en ny spotifyliste siden mange av dere har spurt om det, jeg kaller den “after-school-chill” og den passer perfekt om du bare skal ligge i sengen en hel dag! Den finner du HER. God natt!

Vesten kan kjøpes HER.

En annen topp jeg også har fra nettsiden! Kan kjøpes HER.

 

29 kommentarer

Siste innlegg