Trening istedenfor powernap

Hello world! 

Jeg var nettopp ute og trente, har vært alt for slapp på det i det siste. . Noen ganger får jeg masse energi som bare MÅ ut, slik som i dag følte jeg for å løpe – så da gjorde jeg det! Jeg er veldig forkjølet, men med god musikk på øret kan jeg godt løpe en times tid uten stopp. Føler meg så opplagt etterpå, så om dere tenker dere skal ta en powernap etter skolen anbefaler jeg en løpetur istedenfor! Det føles tusen ganger bedre, jeg lover. Vil dere jeg skal blogge om trening? 

Nå må jeg sette igang med litt arbeid (ja, og være blogger krever også masse jobb og slit. Det er mye mer enn å bare skrive om hvilken lunsj man har spist) ;) 
Har dessuten fått et høyt antall lekser i alle mulige fag, jeg har ikke gjort noen enda og merker det er kjipt å ikke kunne være så muntlig i timene som jeg ønsker. Derfor må jeg få unnagjort en del i dag, mitt høyeste ønske for i år er å få gode karakterer, det er så viktig! 

93 kommentarer

Siste innlegg