best day ever hehe

Hei! 

Nå sitter jeg i leilgheten til Maria, en venninne fra Harstad som har flyttet til Oslo. Veldig missunnelig på den fine leiligheten hun har, gleder meg til jeg kan flytte om et år! 

Var som nevnt før på tv 2 tidligere i dag for å være med på progarmmet “ettermiddagen” og det var en veldig morsom oppelvese! Fikk møtt mange jeg har sett på tv før og alle var kjempehyggelige. Fikk også kjempemye skryt av produsenter og programlerede for jobben jeg gjorde, og jeg var faktisk ikke nervøs overhode! Hadde ikke EN sommerfugl i magen engang, haha. Håper dere som så det syntes jeg gjorde en god jobb ♥

Dette har vært en stressende dag, så jeg må egentlig bare pakke vesken nå og rushe bort til flyplassen! Skal se om jeg finner opptaket en plass til dere som ikke fikk sett. Takk for alle fine tilbameldinger på twitter (heter sophyyelise der) og meldinger på mobilen! Så du på? 

Meg og Jan-Thomas

Maria og J-T (hehe) 

Meg og Gunnar Greve Pettersen fra Idoool! 

Meg og mine beeeeeeeeeste venner! Var også dem jeg ble intervjuet med, veldig hyggelige og fikk meg til å føle meg avslappet. 

Hahaha herregud så smort bilde.. Meg og OnklP

Hahahha peeeeeeeeeeeeeeeeeeena. 

Fine Maria ♥

121 kommentarer

Siste innlegg