frøken dyregod på ferie

Tenk det, i overimorgen sitter jeg hjemme i kalde norge igjen! Skal bli såå godt å gi venninnegjengen en stor klem, savner de så utrolig mye . . ♥ 

Må bare si at det er utrolig vanskelig for meg å se alle løskattene som springer rundt her, de er så tynne og vil bare ta alle sammen med meg hjem! Men jeg får ikke klappe dem, for ” de kan ha lus” som pappa sier, haha. Det er vel sant nok, men klarer ikke å la være! Får vel med meg alle slags mulige lopper til Norge. Frokosten min er slik – litt til meg, mer til kattene! Noen ganger blir man sulten av å være så dyregod.. 

Dro til en annen strand i dag enn der vi vanligvis er, det var spennende med noe nytt! Hvor vi var i dag er det gode snorklemuligheter om man skal se fisk som i oppdrag Nemo (haha ja disney er min virkelighetsskilde..) og skilpadder! Var utrolig varmt i vannet også, jeg er en skikkelig feiging på badetemperaturer men i dag klarte jeg faktisk å være ute i vannet litt lenge! 


Vannet er nesten like klart som i et basseng, sykt! Og det er ikke kun slik helt ved stranden, men langt ut i vannet ettersom det er så langgrunt. Det er dyr som for eksempel skilpadder lengre ut i vannet som man kan se helt klart! 

Tok på meg singlett for bildet, er jo tross alt dårlig forbilde om man viser seg i bikini på stranden 😉 

Savner Lisa!!!! Over 2 uker siden vi har sett hverandre..

Flassemonsteret..

85 kommentarer
    1. Håper du vet at det går fint an å klappe de, har gjort det utrolig mange ganger selv. ( har aldri fått lus elle noe annet ) Har til og med blitt klort uten at noe har skjedd.
      Kjøp kattemat til de, Sophie. Eller fisk, eller noe annet lignende som skinke. Skal love deg at det hjelper på noen dager 🙂 Gjorde det med alle kattene på Kypros, de ble gode og runde skal jeg si deg 😀

    2. du er ikke et dårlig forbilde av å legge ut bikinibilder, men å legge ut bilder hvor du drar av deg bikinien derimot, vil jeg tro ikke er toppen. kos deg videre sophie!

    3. haha herregud, det er en forskjell på å vise seg i bikini som faktisk er på og å vise seg i bikini å leke deilig å vise skrittet liksom.

    4. om du bruker after-sun eller aloevera gele (eller hvordan det skrives) så hjelper det mye mot flassingen 🙂

    5. du er så utrolig fin sophie elise<3 du virker alltid så snill og hyggelig og bryr deg og dyra som ikkje har de godt<3 når eg var på ferie i år sa eg til mor og far at når eg vart eldre sko eg henta ale di stakkers dyrå å ta di med heim<3

    6. Det der var virkelig ikke noe ille, altså flasset..
      det trenger fuktighet, smør after sun på det 🙂

    7. alstså, her satt jeg med buksa på knærne å forventet å se nye slutty bilder der du gjør deg til med puppene og alt mulig, siden det er nytt innlegg. Også får jeg ikke se no mus eller rumpe? kom igjen da, gjør de ” jeg er så deilig” posene dine, det hjelper på runken 🙂

    8. Når jeg var i Rhodos nå i sommer så var det kanskje 20 løskatter på samme lille sted, helt sykt! En dag vi spiste på restauranten ved siden av hotellet kom det en svart liten katt som minnet meg om katten min hjemme, og jeg hadde bestilt laks som jeg kanskje ga halve av til katten! Den ble såå glad for å endelig få litt mat istedet for å bli jaget bort av sure grekere, ble glad selv bare av å gi mat til stakkarsen!
      Sånn har det alltid vært hver gang jeg har vært på ferie og når jeg har reist til syden, en av tingene jeg liker best med å reise faktisk 🙂

    9. Da jeg var på ferie i Egypt og var en ”smule” påvirket av alkohol bestilte jeg roomservice for rundt fem hundre norske kr til en katt med to små kattunger utenfor hotellrommet:P

    10. Ikke mat kattene i utlandet, de har vendt seg til tanken på å ikke få noe mat så de kjenner ikke sulten som de gjorde den første måneden uten mat. når du gir en løskatt mat blir den eutomatisk sulten igjen etter 4 timer og kjenner sulten trenge seg på!. ikke klapp kattene, de kan ha skabb som kan føre til at du får store sår på kroppen (ligner litt på soriasis.

    11. Okei, det med at du må ha på t-skjorte på stranden for at du skal ta bilde. Er jævlig teit. Det gjør ikke noe at du tar bilder i bare bikini å legger ut. Men når du trekker trusa langt opp bare slik at vi skal se rumpa di, å ligge slik at vi ser langt hjem. Er ekkelt. Pass på hvilke bilder i bikini du legger ut. Å du har ikke noe å si, for du har selv sagt at du liker å vise kroppen din for å høre hva andre synes. Husk på det 😉

    12. Det er veldig hyggelig å mate sultne, tynne katter i utlandet, meeen hvis man mater det hver dag i 1 eller 2 uker, så blir de vandt til det og vil fortsette å komme tilbake når du har reist hjem! det er veldig trist og derfor skal man ikke mate de flere dager i strekk, det er bare slemt i og med at de vil komme tilbake når du ikke er der lenger og tro at de vil få mat!

    13. haha ganske morsomt at du skriver “Tok på meg singlett for bildet, er jo tross alt dårlig forbilde om man viser seg i bikini på stranden 😉 ” når du legger ut bikini bildet, inne i speilet? håper dette da vr ironi 🙂 men ellers ser det ut so du koser deg 😀 no hate, bare komentaren som ble litt fail,

    14. Seriøst, Sophie, de bildene du har tatt er veldig fine, jeg ble i skikkelig godt humør av dem! 😀 Og det er så søtt at du gir mat til løskattene, fælt at dyr lider slik :/

    15. Så du hadde samme BH på deg idag også, huff. Håper virkelig du vasker dem når du kommer hjem.. Haha, kjøpe deg nye bikini du, istedefor å kjøpe alt slags bull

    16. Samme bikinien på idag å ser æ 😉
      Åsså det med singeletten, du hadde den på dæ på et bilde, men vi måtte jo slenge ut et bilde der den va dradd opp – ble vel for stor overgang førr dæ stakkars! Jahuff 🙂
      Hakke nåt i mot bikini bilda, men du flashe jo alt du har førr å vise skille.

    17. jeg hadde det på samme måte da jeg var på Kreta tidligere i sommer. Var helt forferdelig å se de stakkars tynne kattene som gikk dere å lette etter mat hele tiden. Jeg også ga de mat og klappet de selv om det kan være farlig i og med at man kan bringe med seg sykdommer. Visste du forresten at i Hellas gir de kattene kattemat med knuste glassbiter i slik at kattene skal dø ? de gjør det for at det er så mange katter der. Helt sykt gjort spør du meg! Liker virkelig hvordan du støtter dyr og deres rettigheter! You rock!

    18. Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥
      Sophie Elise Ruler!:)♥♥♥

    19. Aw, når jeg var i Thailand var det fult av hjemløse hunder som var veldig tynne.. Jeg holdt på å dø. Jeg hadde sååååå lyst å klappe dem, men de hadde lopper.. 🙁
      Serriøst, ikke bry deg om alle de som er så sjalu at de ikke greier å la være å kommentere stygge ting.. Du er nydelige akkurat som du er <3

    20. Hei Sophie!:-) Jeg bare elsker hårfargen du har nå, hvordan mørk blond farge er d du bruker? Og hvordan striper du det, bruker du hette eller alluminiumsfolie osv? digger bloggen din <3

    21. Jeg elsker katter! Når jeg var i Hellas i starten av sommern, kosa jeg med alle jeg klarte å kose med. Og mata de! Husker jeg sa på ferien at jeg kunne ønske jeg hadde nok kattemat i verden til å mate alle pusene!
      Ser så sykelig digg ut der! ah!

    22. Det er ikke noe galt at du viser deg i “bikini”. For det første går du i bh og ikke bikini, for det andre er bh’en alt for stor til deg. Vi så jo at den var for stor. Du kan jo ikke bare ikke bry deg liksom. Vet du hva? INGEN bryr seg om deg siden du skal være så bitch. Du hører faen ikke etter leserene dine som sier du IKKE skal bruke clips på stranda. Skjønner du ikke en jævla dritt eller???? Slå ned litt med sminken også. Man skal jo være mest naturlig egentlig. Men du klinker jo på med fult av pudder. Det er ikke fint. Klarer du ikke og gå uten en sminke en dag eller? JEG SIER IKKE DET PÅ DEN FREKKE MÅTEN, MEN VI MÅ JO SI TING TUSEN GANGER FØR DU FÅR DET I DITT HOOOOODET..

    23. Er man dyregod når man tar med seg sykdommer fra utlandet og inn i Norge, og risikerer å smitte dyr som er der? Hmm.. Ikke ha klærne dine i kontakt med andre dyr før de er grundig vasket i alle fall 🙂
      ♥ Lizbethosnes.com – Behind the scenes (ja, jeg kommenterer tilbake!). Min hverdag med mine interesser, og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Lizbethosnes.com

    24. Gjorde det samme når jeg var i Spania.
      Når vi spiste frokost tok jeg masse mat som jeg kunne gi til kattene. Men fikk ikke klappe de..

    25. D e forskjell på å legge ut bikini bilda, å bilda der man flashe fetta å ræva si alt man klare, å presse puppan så langt opp i tryne man klare 😉 stakkars domme dæ.

    26. snakket nettopp med lillebroren min som er på feire i romania, og han sa at det var mange katter og hunder som gikk løs på gatene uten eiere. Han syntes så synd i dem, og han strøk en katt og han kjente beinet… Lillebroren min er 11 år.

    27. Du har misfortsått dette veldig, Sophie! Du er ikke ett dårlig forbilde av å legge ut bilder av deg selv i bikini, men du er ett dårlig forbilde når du står å drar ned bikinien 🙂 PS: Du burde ikke bruke ringene dine i vannet, da kommer mister de sølvfargen osv… Men serriøst folkens, hva er det som er så farlig med å bruke samme bikini hver dag? Vil det si at når dere er i Syden så bruker dere en ny bikini hver dag? Når jeg er i Syden bruker jeg den samme hele tiden, tror ikke det er så mange som legger merke til det bortsett fra de jeg er i Syden med…

    28. Sånn er jeg og! Når jeg var i Thailand så gikk jeg og kjøpte kattemat og hundemat, og dem 😀 men jeg klarte ikke la være og klappe de..

    29. Hei, du er ein dyktig blogger men gidder du og se innom bloggen min bensensblogg.blogg.no
      og si meg hvordan eg får vekk det stygge i begynnelsen når du kommer inn gidder du?

    30. alee går jo i bikine på stranda, selfølgelig liksom!! folk tar bilder og, heilt greit! men det er jo noe anna å legge dei ut på nettet då smarta!! di forsvinner aldri!!!!!!!!!! men det at folk skriver at du bruker for mye sminke og sånt, det har di ingen ting med!! 🙂 det skader vel ikkje di om du har mye pudder, det gjør ingenting! 😀 men sånne lettkjedde bilder er ikkje noe lurt, ikkje i undertøy ivertfall!!! det kan i tilleg krenke andre som er på nettet!!!

    31. Jeg får vondt i meg av hvor jævla bitch du blir hvis folk sier deg imot!
      Du blir ikke et dårlig forbilde av å gå i bikini på stranden, men det å dra ned bikinitrusen er noe helt annet.. Du burde tåle såpass kritikk..

    32. Vi hadde to katter som lusket rundt utenfor villaen jeg og kjæresten leide. Siden vi grillet fisk nesten hver kveld, la vi alltid ut noe til kattene. De var veldig lettskremte i begynnelsen av uka, men til slutt kom de bort og hilste på oss. 🙂

    33. synes det er bra at du er så glad i dyr, som da du skrev innlegget om Løken Gård osv., Norge trenger toppbloggere som deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg