kjekk prest liksom

Det lyner her nå!! Og er det noe jeg virkelig er redd for, så er det lyn. Og på toppen av det hele må jeg sitte UTE og blogge om jeg skal ha nett, dere kan tro jeg skvetter til hver gang himmelen lyser opp. . I norge er jeg ikke vandt med at lynet er så sterkt, men det er visstnok ganske vanlig her! Slike ting som man ikke kontrollere er virkelig det verste jeg vet.

Kom i alle fall nettopp tilbake til leiligheten, har vært i sentrum og spist, sett i butikker osv. Jeg er så sinnsykt trett akkurat nå men tenkte jeg skulle holde meg våken litt for å se finalen i OL med tanke på håndballjentene, men neida, her viser de kun svømming og slike ting, haha! Håper virkelig det går bra med kampen der og at vi vinner, synes personlig Norge har gjort det ganske bra i OL faktisk!

Vi så på en slags religiøs sermoni som var veldig spennende! Elsker å se på nye kulturer. Og han i den blå og hvite var ganske kjekk! ‘

53 kommentarer

Siste innlegg