du er så snusselig

Hei hei ♥ Jeg våknet klokken halv ni i morges, og det er nok det lengste jeg har sovet på en lang stund! Tenk det, hele 8 timer på en natt! Wow, føler meg uthvilt og som et nytt menneske, haha. Tenk at jeg har blitt slik som dette, skikkelig “carpe diem” og alt det der. Før var det jo tidlig for meg om jeg sto opp før klokken 16. . . I kveld skal jeg som sagt på vorsh med jentene for å “feire” at Amanda har kommet hjem, hva vi gjør videre utover kvelden får vi helt enkelt bare ta som det kommer. Dette skal være siste gangen jeg drar ut før skolestart, jeg trenger å samle masse energi og ingenting gjør meg mer sliten enn å dra ut. 

Morgenen min har vært skikkelig behagelig, er litt godt at huset er helt stille og jeg og hunden min kan leke! Hun er så kosen og holder rundt armen min når vi slapper av, skikkelig søtnos. Jeg og Lisa har et eget ord, “snusselig”; det betyr at noe er så rart at det blir søtt. For eksempel gutter med briller og eksem og problemer med selvtilitten. Det er snusselig, og snusselig er bedre enn deilig! Men nå sporer jeg av her, har ellers sett money ball med Brad Pitt og vært i byen en snartur for å kjøpe meg bikini. Kan vise dere senere!

Noen andre som har fått døgnrytmen “back on track” ? 

 

56 kommentarer

Siste innlegg