Rosa er favoritten!

Herregud så utrolig bra Batman var i går, jeg ble helt sjokkert! Spennende fra begynnelse til slutt, det var mange ganger måtte jeg holde meg fast i stolen og hive etter pusten, haha. Anbefales! Den var ikke så vanskelig å forstå og man kom fort inn i det. Fantastisk ♥ ♥ ♥ 

Tror jeg har fikset døgnrytmen min nå, så for øyeblikket sitter jeg bare og nettshopper litt på nelly og tenkte å vise dere hva jeg fikk med meg derifra. Har fått helt dilla på rosa (det har jeg vel egentlig alltid hatt?) så derfor blir det KUN rosa som havner i handlekurven min denne gangen! Det er nå man bør shoppe masse sommerkjoler ettersom sommeren straks er over, man må bare bruke det nå som man har sjangsen. 

Leppestiften jeg bruker link HER // søt kjole , blir kult at tatoveringen min kommer til å vises på siden! HER. 

Singlett fra Miley Cyrus sitt favorittmerke Wildfox HER // Pumps HER

Sykt kule øredobber kan kjøpes HER // Favorittgenseren HER 

Jeffrey Campbellsko HER / Sykt fin kjole som garantert får fram brunfargen HER 

Kjole HER // Singlett HER 

Pumps HER // Kjole HER 

Billige sko til skolestarten, 99 kr HER // og 199 kr HER 

Solbriller HER // Denne buksen falt jeg helt for, ahh! Kan kjøpes HER 

Favorittkjolene mine av alle! HER og HER 

Hva likte dere best?

45 kommentarer

Siste innlegg