outfit før kino!

Nå skal jeg dra på kino for å se den siste batmanfilmen! Elsker virkelig de filmene, beste superhelten uten tvil! Ja, jeg er skikkelig nerd på det området. . . Et stort pluss at min store favoritt Joseph-Gordon Lewitt er med i filmen, jeg får faktisk sommerfugler i magen når jeg tenker på det. . Så mye gleder atlså jeg meg! ♥ Har noen av dere sett den, og en er den bra? 

Her har dere i allef all antrekket for kvelden! Kom nettopp på at det er kun tre helger igjen og et par dager så begynner skolen.. Knuser hjertet mitt! Har helt glemt hvordan det er å gå på skole, gleder meg ikke til en haug av lekser og tidlige morninger for å si det sånn. Men litt gøy kan det vel bli med tanke på det sosiale, selv om jeg aller helst kun vil ha ferie hele tiden. Jeg blir aldri lei! 

 

 

111 kommentarer

Siste innlegg