them bitches will be bitches

Jeg har hatt en sinnsykt stressende kveld og ikke rukket å blogge noe før, det er virkelig ikke bare-bare å ha jentevorsh hjemme! Men nå skal vi i bursdag som jeg har gledet meg sinnsykt masse til, jeg har gode venner, god drikke og en fin kjole så da kan ikke kvelden bli noe annet enn perfekt ♥

FIkk forresten høre litt “gossip” her om dagen, det viser seg at jenter som er flere år eldre enn meg i Harstad pleier å zoome inn på bildene mine når de er på jentekveld for å finne feil på meg. Altså, hva skal man si? Kanskje de finner en kvise her og der, jeg er glad det ikke er meg i alle fall som er så sjalu på jenter som er mange år yngre at jeg må finne feil. BITCHES. 

Hva synes dere om kveldens outfit? Feeling like a barbie again!




148 kommentarer

Siste innlegg