PMS er farlig

Hei dere ♥

Var med en gutt i dag som jeg ikke har møtt på lenge, noe som var veldig hyggelig! Var like før jeg fikk liggesår av å bare være i sengen så var på tide at jeg kom meg ut, haha. Håper været blir på min side i morgen, da skal jeg gjøre masse gøy. Har vært en liten “bitterfitte” i dag om man kan si det sånn, har vært så sykt sur at jeg slo hull i gulvlampen min tidligere. . . Pms kan være farlig for interiøret, med andre ord.

Fikk forresten en pakke for litt siden som jeg hadde glemt å vise dere, ble så glad når jeg åpnet den, fordi inni lå nemlig slike solbriller som jeg digger – willy wonka inspirerte, haha! Elsker slike runde briller, man trenger ikke smykker og ringer fordi solbrillene er en hel pynt i seg selv. Som vi sier, de brillene er sykt “smort” (smort betyr høy på hasj haha, altså out if this world. Brillene er out of this world). Fikk også et skjørt og en ring, elsker virkelig alt og ser fram til å lage fine outfits når skolen starter igjen. Hva synes dere? 

Alt kan kjøpes HER. 

Nå skal jeg se på “Kitchen nightmares”, programmet hvor Gordon Ramsey rydder opp! Elsker virkelig det programmet, haha. Blir mer rørt av det enn ekstrem oppusning USA.. Snakeks senere! 

 

68 kommentarer
    1. jeg tror du burde vende litt på skjørtet 😀 den lange delen skal være bak og ikke på siden 🙂
      har du bestemt deg for om du skal kjøpe deg en macbook eller ikke enda?hvis du skal kjøpe kan du si hvilken du velger og HVORFOR du valgte den ! jeg skal kjøpe meg, men aner ikke hvem jeg skal velge..takk på forhånd 😀 <3

    2. gjett hva – jeg elsker dyr! MEN jeg spiser kjøtt. det er kjempe teit av deg å si at jeg gjør noe grusomt ved å spise kjøtt. jeg støtter ikke dyretesting eller tortur av dyr. jeg vil ikke at dyr skal lide.
      du går vel rundt å tror at DU bestemmer hvem som er grusom eller ikke? hva med vennene dine som spiser kjøtt? vedder på at du sitter å kommenterer det når de spiser.
      loldeg

    3. Ja, den over her har rett. alle vennene dine er sikkert ikke vegetarianere, så da må jo du synes at de er grusomme:) offa meg. jeg likte forresten ikke brillene :s

    4. KAN DU VÆÆÆRE SÅ SNILL Å LAGE VIDEOBLOGG OM HVORDAN DU FESTER EXTENCIONSENE? JEG HAR KJØPT DET SAMME, OG FÅR DET IKKE PÅ – OG KLARER VIRKELIG IKKE FØLE MEG VELL UTEN!! DET VILLE BETYDD VELDIG MASSE! DU ER NYDELIG, FORESTEN! <3

    5. KAN DU VÆÆÆRE SÅ SNILL Å LAGE VIDEOBLOGG OM HVORDAN DU FESTER EXTENCIONSENE? JEG HAR KJØPT DET SAMME, OG FÅR DET IKKE PÅ – OG KLARER VIRKELIG IKKE FØLE MEG VELL UTEN!! DET VILLE BETYDD VELDIG MASSE! DU ER NYDELIG, FORESTEN! <3

    6. jeg synes det er utrolig bra det du gjør å sier ang. dyr å slikt, men du må huske på at mennesker er dyr, vi har en gang i tiden hatt det vilt innstinktet at vi må drepe. vi er dyr som har mere krefter en andre dyr og gjør utrolig mye feile valg. jeg er ikke vegiterianer selv, og elsker kjøtt. selv om jeg synes det er utrolig synd i dyrene så tenker man ikke på det når men spiser en skinke på brødskiva.men stå på videre med det du gjør ang. dyr og slikt ! kjempe bra : D

    7. Tenkte du kanskje også burde vite at fattige jenter i India har gitt opp håret sitt ufrivillig for exstensions. Det har vært en dokumentar om det «Det vakreste på kvinnen» – altså håret. Selv om jeg tviiiler du kommer til å gi opp exstensionet ditt 😉

    8. hei Sofie!
      Vil bare påpeke at du i den senere tid ser ganske ustelt ut. Neglene dine er skittne på nesten alle bilder. Håret ditt ser sikkelig oljete ut. og det ser til tider ut som om en 11åring har sminket deg.
      hva skjer??

    9. Jeg støtter deg 100 prosent med dyremisshandlingen, men det ser helt forskjellig ut fra utseende ditt, til det du skriver. Du kan jo godt roe det ned litt med jålegreiene 😉 ikke at jeg er sur, liker bloggen din kjempe godt!

    10. Morsomt! Er faktisk kanskje i familie med Gordon på et eller annent vis, aner ikke hvem han er men siden vi har samme etternavn og jeg skal vistnok ha familie/slektninger i fra england/usa/canada så kan det være.. Random..
      Søt du er Sophie!

    11. Unnskyld at jeg sier det men… nei vet du hva. Jeg har faktisk ikke dårlig samvittighet når jeg sier dette. Du er helt tulling i hodet. Du står så mye for det dyregreiene dine, men røyke og skade andre mennesker og dyr rundt deg, det går helt bra? Har du tenkt over at du skader hunden din når du røyker? Den røykluften du puster ut, er det andre som puster inn. Blandt annet hunden din. Er ikke sikkert hunden din er med deg når du røyker etter som du “bare festrøyker”, som du påstår. Men duften av røyk henger igjen i klæra. Du er bare full av bullshit. Du sier så mye dritt som du ikke står for. Du sa også at du skulle slutte med selvbruningskremer for godt, men her om dagen hadde du et helt innlegg om det og hva du liker å bruke. Du får ræva så stappa full med penger fra bloggingen og sponsorene dine, du får sponset ditt og datt. Du utgir deg for å bry deg om ande, men den eneste du innerst inne bryr deg om er du, deg selv og Sophie Elise. Du er en ond person. Trist at verden har sånne som deg her. Trist…

    12. Kjempe fine ting Sophie 🙂
      J.E : Det er kanskje det du syns om Sophie Elise, men tenk også over følelsene hennes. Det kan henne hun blir leiseg og såra for det du sier. Mamma pleier alltid å si to ting hver gang jeg legger meg og det er : “Gjør mot andre det du vil at de skal gjøre mot deg” Og det andre er :” Hvis ikke du har no fint å si så hold det
      inni deg” Det burde alle tenke på <3

    13. “jeg synes det er utrolig bra det du gjør å sier ang. dyr å slikt, men du må huske på at mennesker er dyr, vi har en gang i tiden hatt det vilt innstinktet at vi må drepe. vi er dyr som har mere krefter en andre dyr og gjør utrolig mye feile valg. jeg er ikke vegiterianer selv, og elsker kjøtt. selv om jeg synes det er utrolig synd i dyrene så tenker man ikke på det når men spiser en skinke på brødskiva.men stå på videre med det du gjør ang. dyr og slikt ! kjempe bra : D”
      Mennesker har aldri drept på instinkt da de vet hvorfor de handler. Dyr vet ikke det, og det er det som er instinkt.

    14. Støtter alt du skriver om dyremishandling, virkelig. Jeg passer alltid på å kjøpe sminke som ikke på dyr, jeg boikottet cirkus – i det hele tatt. Men du kan ikke for alvor mene at alle som ikke er vegetarianere er dyremishandlere. Det var fint å se at du tok et så stort steg i riktig retning, ikke misforstå. Men du kan ikke kalle leverpostei-spisende barn dyremishandlere.

    15. Du ser ikke ut,jente.Du ser skitten og “shabby” ut.Fatte ikke at du har så mange lesere.Må jo helst være av den grunnen at du er så ufattelig teit og legger ut det ene lite flatterende bildet etter det andre.Håpe for din skyld at du tar til vett etterhvert.Lura jo på hvor foreldrene dine er opp i alt dette.Hvis de er stolte over din fremtreden så hjelpe meg.

    16. 1.pust dypt inn
      2.tenk på en du liker
      3.trykk F10 fem ganger
      4.skriv denne som kommental på fem sider
      5.se på bakgrunnen din

    17. Syns det er flott at du bryr deg såpass mye om dyrevern og generelt hele opplegget med dyremishandling og så videre. Men det er en ting jeg lurer på. Du er jo nå vegetarianer, og er veldig oppmerksom på hvordan dyrevernet er både i Norge og rundt om i verden. Men du har enda (hvis det ikke er noe jeg har gått glipp av) ikke laget innlegg om hvorvidt diverse sminkemerker og sminkekjeder tester kosmetikken sin på dyr. (Det er til og meg shampo og balsam-merker som tester på dyr, der i blant Sunsilk og Björn Axen.) Jeg lurer da på, siden jeg ikke har lest noe innlegg om det, om du er oppmerksom også på hvilke sminkemerker du velger å bruke. Det er jo ikke ofte jeg ser sminkerelaterte innlegg her på bloggen din. Ingen sminkevideoer eller innlegg der du viser oss sminken din (selv om jeg vet, og skjønner at du mest sannsynlig får daglige spørsmål om nettopp dette). Så da lurer jeg på om du ikke viser oss sminken din fordi du selv vet at du har produkter som er testet på dyr, eller om du rett og slett ikke tror vi har interesse av å se sminken din, eller at du ikke vil/gidder å vise oss?
      Jeg er jo ikke dum, jeg er nesten hundre prosent sikker på at du er klar over hvilke sminkemerker som er, og som ikke er testet på dyr. Fordi hvis du skal være så dyrevennlig og opptatt av dyrenes vedlikehold og deres behandling så regner jeg faktisk med at du ikke bruker sminke som er, åpenlyst, testet på dyr. Jeg håper virkelig du lager ett innlegg relatert til kosmetikktesting på dyr, og at du inkluderer hvilke sminkemerker du har i sminkemappen din. Jeg tror det er mange som kan være interessert i det.
      Som sagt, jeg tror du er oppmerksom på hvilke sminkemerker du bruker, og de sminkemerkene regner jeg sterkt med at ikke er testet på dyr.
      Jeg legger med en liste over sminkekjeder/merker som TESTER på dyr, slik at andre lesere kan se listen, og så klart, du.
      – Always
      – Axe
      – Avene
      – Björn Axen
      – Calvin klein
      – Cacharel
      – Clearasil
      – Colgate
      – Cliniderm
      – Dolce & Gabbana
      – Garnier
      – Herbal essences
      – Kanebo
      – Lacoste
      – Maybeline
      – Max Factor
      – Loreal
      – Piz Buin
      – Puma
      – Palmolive
      – Sunsilk
      – Schwarzkopf
      – Lancôme
      (dette er så klart bare ett veldig lite utdrag av alle merkene som tester på dyr, det fins maaaaange fler)
      De neste merkene jeg skal skrive, eies av firmaet Loreal som tester på dyr, men som ikke tester på dyr selv :
      Biotherm
      Helena Rubinstein
      The Body Shop
      Håper du får med deg denne kommentaren (som ble litt lang, beklager for det) og at du tar innover deg det jeg har skrevet her, og jeg håper du kan lage ett innlegg om dette temaet.
      Jeg selv er vegetarianer og bruker INGEN sminke som er fra firmaer eller merker som tester på dyr.

    18. Jeg støtter deg når det kommer til dyrene, spiser kjøtt og kjøper sminke som er testet på dyr.. noe jeg egentlig ikke har tenkt noe over til at du skrev om det, det var en skikkelig tankevekker for meg! Jeg skal ta små skritt, til å skjerpe meg med å kjøpe sminke/ andre div produkter som er testet på dyr, å kutte ned på kjøtt-spisingen.
      Den videoen du la ut var helt forferdelig, men selførgelig selv om man lukker øynene er det fortsatt riealiteten, desverre. Jeg vil være med på å endre alt det der, så jeg setter deg som ett godt forbilde!
      STÅ PÅ! 🙂

    19. Hei! Du er kjempefin! Jeg kommenterer så og si aldri blogger, men når jeg så at noen har skrevet det negative (lenger opp på siden), så måtte jeg bare. Du burde være stolt over deg selv, fatter ikke at noen tar seg tid til å skrive negativt om andre, de burde heller bry seg om seg selv og finne ut hva som er feil med dem, i og med at de gidder å kommentere sånn der. Stå på, du kommer til å komme langt! 🙂
      skjørtet var skikkelig fint 😀 fint å ha det korte fram og det lange bak også! 😀

    20. Kjempekule solbriller! Elser Willy Wonka temaet! ;D Men jeg har et spørsmål jeg virkelig håper du vil svare på!
      -Hvordan går det å være vegetarianer, så langt?
      For jeg har igrunnen litt lyst til å bli det jeg også. Jeg har alltid synes det har vært noe veldig spesielt ved å være vegetarianer, og får alltid (på en måte) respekt for folk som sier de er det. Og jeg lurer i grunnen på om det går bra? 🙂

    21. jeg vet ikke hva det er, men der er noe med deg som får deg til å se så jævla skitten ut. Du har forskjellige hudfarger over hele kroppen, håret ditt ser alltid så jævlig fett og ekkelt ut. Der ut som du ikke har dusja på evigheter. Og ikke snakk om de bestemor-hengepuppene dine. Fy så stygt. Du ser ut som et jævla mess.

    22. Ikke bry deg om hva andre sier, for du er rett og slett verdens beste blogger 🙂 digger deg til tuusen

    23. Røyk er testet på dyr, og for å ikke glemme Libresse, mange hudkremer, selvbruner, deo, hårspray, sjampo, balsam også! Når kan du slutte med det pisspreiket ditt og alle de fucka innleggene om al du elsker og bryr deg så mye om diverse ting, hvem i pokker bryr seg? Vi alle begynner å bli lei nå, du maser og gneller vær jæææævla dag. Likte bloggen din før, da var du liksom helt ok, men nå er du blitt helt syra, helt på sykkeltur rett og slett, og det påvirker bloggen din på en negativ måte. Vet ikke hva du tenker med! Spar oss for de innleggene om dyr, kjøtt osvosv. Da gjør du hele norge en tjeneste. Du har gått helt amok fro helvete! Nå er det nok, fatter du ikke det selv? Savener den gamle Sophie, ikke hun som tror hun har rett på alt og kan styre hver og en. Dette er sannheten, the fuckings end.

    24. Den maybeline-foundation i krukke du bruker, er testet på dyr desverre. Også got2be,colgate, loreal, dior, lancome, dolce & gabbana, dove, nivea, palmolive, redken, puma, GHD, gucci , hugo boss, makeupstore osvosvosv. Glhf

    25. hahahah, lol! Hun har jo ikke henge pupper, henge pupper er jo sånn såm henger langt ned på magen, at brystene peker “ned” er normalt faktisk. Ikke alle er naturlig født til og se ut som en barbie dukke vet du! Uansett, du er nydelig sophie! Aldri tvil på utseènde ditt, men selførgelig så er det det indre såm teller, så du har nok hele pakka du! 🙂

    26. Heii, det er ikke ofte jeg komenterer en blogg men har en stor trang til å gjøre det nå! jeg var aldri fan av bloggen din og leste aldri innleggene dine men var fra tid til annen innom og så på bildene. Det var først når du begynte å blogge om ting som virkelig betydde noe at du fanget oppmerksomheten min og viste at du var mer en ei “dum” blondi som bare brydde seg om klær og sminke. Hva enn du gjør ikke stopp å skrive om det som virkelig er verd noe og kan gjør en forskjell, hvertfall ikke i frykt for å miste lesere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg